Fontumi integration
Partner website
Mi az a Fontumi?
A Fontumi kolumbiai internetes telefonszolgáltató | VoIP | SIP törzs, fejlett távközlési szolgáltatások létrehozása Kolumbiának és Latin-Amerika más országainak, például Perunak, Chilének vagy Mexikónak.
A Fontumi alkalmazásokat és távközlési szolgáltatásokat tervez bármilyen méretű vállalatok és telefonközpontok számára.
A Fontumi a következőket kínálja:
- Állandó vagy havi kikötés nélkül.
- Egyéni hívóazonosító
- Automatikus hívások
- Virtuális alközpont, DID és felvétel.
- Hívógomb
- Automatikus telefonos felmérések.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Fontumi ma már partnerek, amelyek jobban megkönnyítették a Fontumi integrációt, mint valaha. A LiveAgent nem számít fel további díjakat a Fontumi VoIP -számnak a telefonközponttal való összekapcsolásáért.
Ha érdekli a Fontumi és a LiveAgent call center összekapcsolása, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a Fontumi-t
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Fontumi integrálásának költsége:
A Fontumi és a LiveAgent partnerek. Így, ha LiveAgent előfizetéssel rendelkezik, az integráció ingyenes. A Fontumi azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
A Fontumi előnyei
- Költséghatékony
- Javított ügyfél-élmény
- hozzáférés Kolumbiában
- magas megbízhatóság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, tekintse meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Fontumi?
A Fontumi kolumbiai internetes telefonszolgáltató | VoIP | SIP törzs, fejlett távközlési szolgáltatások létrehozása Kolumbiának és Latin-Amerika más országainak, például Perunak, Chilének vagy Mexikónak.
Mennyibe kerül a Fontumi és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette a Fontumit. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Fontumi díjat számít fel szolgáltatásaiért.
Hogyan építhet be egy Fontumi VoIP számot a LiveAgentenbe?
Mint korábban említettük, a Fontumi már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > Fontumi-ra 2. Adja hozzá a VoIP számot és azonnal használhatja
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan gyorsíthatja fel munkafolyamatait a ClickUp és LiveAgent integrációval! A ClickUp felhőalapú projektmenedzsment megoldás könnyedén kezelhetővé teszi a feladatokat, míg a LiveAgent több mint 150 integrációval támogatja ügyfélkommunikációját. Próbálja ki az ingyenes integrációt, és tapasztalja meg a hatékonyabb munkavégzést!