Ügyfélszolgálati migráció Relokia-val integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ügyfélszolgálati migráció Relokia-val Adatvedélem
Mi a Relokia Help Desk Migráció?
A Relokia egy olyan cég, amely az adatmigrációs szolgáltatásokra összpontosít, biztonsági másolatot készíthet és migrálhat számos alkalmazás között. A folyamatok gyorsak, megbízhatóak és biztonságosak, így nem kell aggódnia az adatok elvesztése miatt. A Relokia szolgáltatások titkosítottak, és elképesztő ügyfélszolgálatot biztosítanak
Az ügyfélszolgálati migráció egy online szolgáltatás, amely lehetővé teszi az adatok áttelepítését a helyi és a felhőalapú ügyfélszolgálati rendszerek között. Nincs szükség speciális készségekre vagy ismeretekre.
A Relokia három részre osztja szolgáltatásait. Az ügyfélszolgálati áttelepítési lehetőségek mellett az összes adatot CSV-fájlból is importálhatja. A harmadik lehetőség magában foglalja az adatok CSV-be történő exportálását.
Hogyan használhatja a Relokia Help Desk Migráció szolgáltatást?
A Relokia Help Desk Migráció segítségével migrálhatja adatait a helpdeskből más üzleti megoldások között, és fordítva. A szolgáltatás számtalan órát takarít meg az adatok átvitelekor a help desk platformok között.
A legtöbb vállalat számára az adatmigráció fájdalmas folyamat. Vannak, akik fontolóra veszik az API használatát és a saját migrációs eszközük megírását, mások pedig kitalálják az adatok manuális áthelyezésének módját. Mindkét módszer sok időt és erőfeszítést igényel. De ami a legfontosabb: az emberi erőforrások elvonása az eredeti feladataiktól többe kerül, mint egy automatikus adatmigrációs eszköz használata.
És hogyan használhatja ezt az adatáttelepítést? Hasonlóan működhet egyes migrációs bővítményeinkkel és integrációinkkal olyan szoftverekkel, mint a Mailchimp, a Slack, a Gmail vagy a Shopify. A Help Desk Migration a Relokia-tól és a LiveAgent integrációk összegyűjtik az adatokat egy alkalmazásból, és elhelyezik a LiveAgent jegyrendszerben.
Segítségével információkat oszthat meg, nyomon követheti az ügyfélkapcsolatokat, fájlokat és dokumentumokat gyűjthet, és azokat előnyére használhatja. Végül, de nem utolsósorban az a lehetőség, hogy véglegesen átvigye adatait a többi súgóból a LiveAgent szolgáltatásba, ha véglegesen át szeretne váltani a megoldásunkra, és elképesztő ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani.
Milyen adatokat lehet migrálni?
A forrástól függően migrálhatók:
- Jegyek.
- Kollégák és csoportok.
- Kapcsolatok és vállalatok.
- Címkék.
- Csatolmányok.
- Nyilvános és privát jegyzetek.
- Egyéni mezők.
Milyen előnyökkel jár a Help Desk áttelepítése a Relokia segítségével?
- Gyorsan és könnyedén migrálhatja az adatokat az Ön által választott ügyfélszolgálati platformok között.
- Takarítson meg jelentős mennyiségű pénzt.
- Futtassa a tesztimportálásokat annyiszor, ahányszor csak szükséges.
- Testreszabhatja a migrálást a cége sajátos igényeinek megfelelően.
- Őrizze meg az ügyféltámogatási adatok integritását, valamint őrizze meg az Ön és ügyfelei közötti interakciók teljes történetét.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Hogyan használja a a Help Desk Migrációt a LiveAgenttel
A Relokia Help Desk Migration használatának megtanulása egyszerű folyamat a kényelmes adatátvitel biztosításához. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan végezheti el ezt az egyszerű folyamatot egyedül.
- Nyissa meg a Help Desk Migration weboldalt és hozza létre fiókját. Ezután választhat az Automatizált áttelepítési szolgáltatás és az Egyéni áttelepítési szolgáltatás között. Ez utóbbi magában foglalja a help desk migrációs szakértőjével való beszélgetést, aki személyesen fogja kezelni a transzfert, így ez az útmutató csak az automatizált migrációs szolgáltatásra összpontosít. Kattintson az Áttelepítés varázsló indítása gombra, és folytassa a következő lépéssel.
- Most kiválaszthatja, hogy melyik súgóból szeretné áttelepíteni adatait. Kattintson az Áttelepítés melletti gombra, és válasszon a számos megoldás közül. A Help Desk fülre kattintva csak a help desk szoftver áttelepítési beállításait láthatja.
- Attól függően, hogy az ügyfélszolgálatról migrál, vagy URL-t vagy API kulcsot kell megadnia, bizonyos esetekben mindkettőt meg kell adnia. Súgójának URL-címe egyszerűen másolható és beilleszthető az URL-sávból bármely böngészőben, míg az API kulcs közvetlenül generálható a help desk szoftver beállításaiban vagy konfigurációjában. Ha nem tudja, hol találja meg, akkor feltétlenül keresse meg az útmutatót a help desk szoftverhez. Miután megadta a szükséges adatokat, kattintson a Folytatás gombra.
- Válassza ki az áttelepíteni kívánt adatokat. E lépés során össze kell egyeztetnie a forrás és a céljegy mezőit is, hogy az adatok helyesen lefordíthatók legyenek. Ha úgy érzi, hogy segítségre van szüksége ebben a lépésben, forduljon a Help Desk migrációs támogatási csapatához. Futtasson egy tesztet az áttelepítés működésének megtekintéséhez. A folytatás előtt gondosan ellenőrizze az áttelepítés eredményét. Ha elégedett az eredménnyel, indítsa el az áttelepítési folyamatot. Ezenkívül a Help Desk Migration csapata személyre szabhatja megrendelését, hogy megfeleljen a vállalkozás egyedi igényeinek. Egyéni áttelepítés kéréséhez hagyjon üzenetet az élő csevegésben, vagy nyisson egy jegyet.
Ennyi, sikeresen befejezte a Help Desk áttelepítését a Relokia integrációval, és átküldte adatait a régi Help Desk-ből a LiveAgentnek. Vessen egy pillantást más, érdekes szoftverekkel való integrációkra, nézze meg a LiveAgent bemutató videóját, vagy böngésszen az Akadémián, hogy többet megtudjon a lenyűgöző ügyfélszolgálatról.
Frequently Asked Questions
Hogyan lehet migrálni a Help Desk Migration Relokia segítségével?
1. Hozzon létre egy fiókot itt: Help Desk Migráció 2. Töltse ki a szükséges hitelesítő adatokat 3. Tesztelje a migrációt és gondosan értékelje 4. Migráljon
Mi az a Help Desk migráció?
Az adatok áttelepítése fájdalmas élmény lehet sok vállalat számára, talán még kizáró ok is. Ennek eredményeként a Relokia létrehozott egy ügyfélszolgálati migrációt, amely néhány kattintással segít az összes adat hatékony migrálásában.
Milyen adatok migrálhatók a LiveAgent szolgáltatásba a Relokia Help Desk Migration segítségével?
Minden fontos dolgot áthozhat, például névjegyeket, jegyeket, címkéket, visszajelzéseket vagy ügynökprofilokat.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
Váltson ingyen LiveCallról LiveAgentre! Ügyfélszolgálatunk segít az adatátvitelben. Kezdje el még ma!
Fedezze fel a Zoho Desk-ről LiveAgent-re történő ingyenes, gyors és biztonságos adatmigráció lehetőségét. Élvezze a versenyképes árazású funkciók előnyeit, mint például a jegykezelés, élő chat, hívásközpont és még sok más. Kezdje 14 vagy 30 napos ingyenes próbaverzióval, bankkártya nélkül. Kiváló ügyféltámogatási alternatíva várja Önt!
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
Fontolgatja a LeadDeskről való áttérést a LiveAgentre? Használja ki ingyenes adatátköltöztetési szolgáltatásunkat! Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen vállalati e-mail címével, és élvezze az alacsonyabb árakat és a széleskörű integrációkat, mint például Facebook, Twitter, Instagram és Viber. Lépjen velünk kapcsolatba további információért!
Könnyedén váltson a Zendesk-ről a LiveAgent-re zökkenőmentes adatimportálással. Élvezze a 14 napos ingyenes próbaverziót, vagy 30 napot vállalati e-maillel, bankkártya nélkül. Fedezze fel a költséghatékony ügyfélszolgálati megoldást, amely számos integrációt és funkciót kínál, beleértve az élő chatet, közösségi média integrációkat, és korlátlan előzményeket. Válassza a LiveAgent-et a gyors és egyszerű ügyfélszolgálati élményért!