Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kérjük kövesse az alábbiakban ismertetett lépésenkénti útmutatót a Highrise plugin aktiválásához.
- Először is rendelkeznie kell egy aktív Highrise fiókkal.
- Ha már rendelkezik vele, aktiválja a Highrise plugint a LiveAgent Plugins menüpontban. (Konfiguráció> Rendszer> Pluginok)
- Kattintson a konfigurálásra és másolja ki a Highrise-fiókja API-ját és URL-jét.
- Erősítse meg és készen is van!
Mi az a Highrise?
A Highrise egy felhőalapú CRM eszköz, amelyet a 37signals készített. A CRM – Ügyfélkapcsolat-menedzsment egy módszer a jelenlegi és a jövőbeni ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz. A CRM célja, hogy minél több ügyfelet vonzzon be és megtartsa a jelenlegi ügyfeleket úgy, hogy mindig felkészült, amikor kommunikál velük. Nyomon kísérheti az aktuális problémáikat vagy a múltban tapasztalt problémákat is.
Hogyan működik?
Időigényes lehet az ügyfelek adatait két külön felületen tartania. Ezért integráltuk a Highrise-t közvetlenül a LiveAgentbe. A Highrise segít nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos korábbi ügyleteket és/vagy problémákat, a LiveAgent pedig lehetővé teszi, hogy minőségi ügyfélszolgálatot biztosítson ügyfelei számára. Aktiválja a Highrise-t, és kezdje el a Highrise-adatokat a LiveAgent-en belül kezelni (és fordítva).
Példa:
Tegyük fel, hogy Mr. Marsellus Wallace benyújt egy jegyet. Már ismeri Marsellust, és figyelemmel kíséri korábbi megállapodásait a Highrise-ban. Támogatási ügynöke láthatja ezeket az információkat a LiveAgent szolgáltatásban, ezért a lehető legpontosabb és leggyorsabb választ adja. Ezen felül az ügynökök közvetlenül a LiveAgentbe is felvehetnek jegyzeteket, amelyek a Highrise-ban is megjelennek.
Frequently Asked Questions
Mi az a Highrise?
A Highrise egy erőteljes Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, amely segít kezelni és megtekinteni az ügyfelekkel kapcsolatos vállalati adatokat. A Highrise összekapcsolásával a LiveAgenttel kihasználhatja az Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert közvetlenül a jegyekből, így hatékonyan segítheti ügyfeleit egyetlen felületről.
Hogyan tudod integrálni a Highrise-ot?
Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába > kattintson a Konfigurációkra > Rendszer > Bővítmények > aktiválja a Highrise-ot. Adja meg a Highrise URL-jét és API kulcsát, majd HASZNÁLJA!
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan gyorsíthatja fel munkafolyamatait a ClickUp és LiveAgent integrációval! A ClickUp felhőalapú projektmenedzsment megoldás könnyedén kezelhetővé teszi a feladatokat, míg a LiveAgent több mint 150 integrációval támogatja ügyfélkommunikációját. Próbálja ki az ingyenes integrációt, és tapasztalja meg a hatékonyabb munkavégzést!