iCloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az iCloud?
Az iCloud az Apple Inc. terméke, amely felhőtárolást, felhőalapú számítástechnikai szolgáltatást kínál és használhatóságot biztosít az Apple termékcsaládjában. E-mail szolgáltatóként is szolgál. Az iCloud lehetővé teszi, hogy a felhasználók sokféle adatot, de elsősorban dokumentumokat, zenét, videókat és fényképeket tároljanak távoli szervereken. Ezeket aztán megoszthatják és letölthetik különböző eszközök között.
Hogyan használhatja az iCloud integrációt?
Ha folyamatosan érkezik nagyszámú e-mailje, nehéz lehet mindent egyetlen postafiókból kezelni. A help desk-jét az iCloud e-mailjeiből használja? Győződjön meg róla, hogy csatlakoztatta a LiveAgenthez, és mindent rendben tart. A LiveAgent jegyrendszer segít összegyűjteni az összes e-mail kommunikációt közvetlenül a LiveAgent műszerfalába, megszervezni, szűrni és rangsorolni a kiemelt figyelmet.
Ezenkívül számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek biztosítják, hogy az e-mail kommunikáció a megfelelő emberekhez irányuljon, és szervezett maradjon.
A LiveAgent jegyrendszer egyik legjobb tulajdonsága a többcsatornás képessége. Az iCloud és más e-mail szolgáltatók mellett élő csevegést, hívásközpontot, ügyfélportált, és olyan közösségi médiát is kínál, mint a Facebook, Instagram, Twitter, és Viber. A kommunikációs csatornákat egyedi funkciók támogatják. A teljes listát ide kattintva tekintheti meg.
Használhat olyan funkciókat, mint a részlegek és az automatikus jegyosztás, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az összes jegyet egy rendelkezésre álló ügynök kezeli. Ezenkívül a címkékkel témaköröket is létrehozhat, és beállíthatja saját nyitvatartási idejét, hogy az ügyfelek tudják, mikor áll rendelkezésre.
Milyen előnyökkel jár az iCloud használata?
- Az iCloud ökoszisztéma a help desk-hez kapcsolódik
- Egyszerű integrációs folyamat
- Speciális funkciók az e-mail ügyfélközlés egyszerűsítésére
- Egyszerű szűrés és kommunikációszervezés
- További kommunikációs csatornák
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Hogyan lehet integrálni az iCloud-ot a LiveAgenttel?
Lehetőség van a LiveAgent integrálására Apple iCloud-fiókkal. Az iCloud ügyfélszolgálati e-mailjeit a rendszer importálja a LiveAgent jegyrendszerbe, így nyomon követheti az összes levelezését. Az alábbi útmutató segítségével megtudhatja, ez milyen egyszerű.
- Az első fontos lépés az iCloud-fiók létrehozása, ha még nem rendelkezik vele. Lépjen az iCloud webhelyére, és a bal alsó sarokban található opcióra kattintva hozza létre az Apple ID azonosítóját. Ezt a lépést kihagyhatja, ha már rendelkezik Apple ID azonosítóval az ügyfélszolgálati igényeihez.
- Most lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció> E -mail> Levelezőfiókok elemet, és kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a felső részben az új e-mail fiók hozzáadásához. Ezután válassza ki az iCloud-ot az e-mail szolgáltatók listájából.
- A következő részben adja meg fiókja e-mail címét és jelszavát, és válassza ki az iCloudból érkező e-mailekért felelős osztályt. Ezután kattintson a Mentés gombra, és folytassa a beállítás utolsó részével, ahol engedélyeket kell biztosítania a LiveAgent számára az iCloud-adatok eléréséhez.
Ezzel készen is van, és az iCloud e-mail fiókja össze van kötve a LiveAgent help desk szoftverével. Tudjon meg többet az ügyfélszolgálat nyújtásáról jegyrendszeren keresztül a LiveAgent akadémián, böngésszen az összes szolgáltatásunk között, vagy nézze meg, milyen egyéb integrációkat támogat a LiveAgent, hogy megkönnyítse a munkáját.
Frequently Asked Questions
Mi az iCloud?
A felhőtárolás és a felhőalapú számítástechnika az Apple Inc. által az iCloudon keresztül nyújtott számos szolgáltatás közé tartozik, amelyek integrálva vannak az Apple termékeivel. Ezenkívül az iCloud e -mail szolgáltatásokat is nyújt. A szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy különböző típusú adatokat, de elsősorban dokumentumokat, zenét, videókat és fényképeket tároljanak távoli szervereken. A különböző eszközökről történő megosztás és letöltés után ezek más eszközökön is használhatók.
Integrálhatom az iCloud-ot a LiveAgenttel?
Igen, integrálhatja az iCloud-ot a LiveAgenttel. A folyamat nagyon egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe. Ezt követően képes lesz kezelni a LiveAgentből az iCloud e-mail címére érkező ügyfélkommunikációt.
Hogyan integrálhatom az iCloud-ot a LiveAgenttel?
A folyamat egyszerű. Lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Beállítások > E-mail > Mail fiókokat Kattintson a Létrehozás gombra, és válassza az iCloud lehetőséget Töltse ki adatait, majd kattintson a Mentés gombra
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel a CloudItalia és a LiveAgent zökkenőmentes integrációját! Az olasz CloudItalia megbízható, olcsó VoIP szolgáltatást kínál 2012 óta, amely most ingyenesen integrálható a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverével. Próbálja ki a 14 napos ingyenes próbaidőszakot, és élvezze a továbbfejlesztett ügyfélszolgálati hatékonyságot költségek nélkül!