Insightly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Insightly Adatvedélem
Mi az Insightly
Az Insightly egy ügyfélkapcsolat kezelési (CRM) megoldás. Kapcsolatok kiépítésére, adatok tárolására, projektek lebonyolítására és az értékesítés kezelésére használják.
Hogyan használhatja?
Az ügyfél információk, az új vagy frissített nyilvántartások és a nyilvántartási értesítések frissített mezői tájékoztatják Önt. Hozzon létre, frissítsen vagy tároljon rekordokat, kezelje ügyfeleit vagy indítson beszélgetéseket a LiveAgent irányítópultján.
Előnyök
- CRM képességek az irányítópultjában
- Kövesse nyomon a fontos frissítéseket és híreket
- A nyilvántartások, az ügyfelek kezelése és beszélgetések indítása alkalmazásváltás nélkül
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!