InvoiceBerry integration
Mi az InvoiceBerry?
Az InvoiceBerry egy számlázó és költségkövető szoftver, amely kisvállalkozások tulajdonosai, szabadúszó és egyéni vállalkozók számára alkalmas. Arra összpontosít, hogy könnyen használható számlázási lehetőségeket biztosítson ügyfeleik számára, valamint egyszerűbb költségkövetést biztosítson. Az első számlát kevesebb, mint 60 másodperc alatt elkészítheti. Az InvoiceBerry segíthet a számlák küldésében, jelentések készítésében, az ügyfelek kezelésében, a fizetés nyomon követésében, valamint a több pénznemben használható funkciók számlázásában és nyomon követésében.
Hogyan használhatja az InvoiceBerry integrációt a LiveAgenttel?
A LiveAgent és az InvoiceBerry közötti integráció tökéletes a számlázási folyamatok automatizálására az ügyfélszolgálaton. Ez az integráció testreszabható és létrehozható a Zapierrel – egy harmadik féltől származó integrációs szolgáltatással, amely lehetővé teszi egyéni munkafolyamatok létrehozását számos különböző forgatókönyvhöz és felhasználási esethez.
A Zapier lehetővé teszi az InvoiceBerry és a LiveAgent integrálását, és kiválaszthatja, hogy mi történjen, ha új ügyfelet ad hozzá a LiveAgenthez. Minden alkalommal, amikor új ügyfelet ad hozzá a LiveAgentben, az InvoiceBerry új számlát, ügyfelet vagy tételt hozhat létre. A választás az Öné, de a Zapier segítségével egynél több integrációt is létrehozhat.
Milyen előnyei vannak az InvoiceBerry használatának?
- Könnyű számlakezelés
- Egyszerű költségkövetés
- Jelentések és ügyfélkezelési lehetőségek
- Több pénznemben használható funkciók és fizetéskövetés
Hogyan integrálható az InvoiceBerry a LiveAgenttel a Zapieren keresztül?
Az InvoiceBerry és a LiveAgent a Zapier szolgáltatásnak köszönhetően integrálható. Ha nincs Zapier fiókja, először létre kell hoznia azt. Miután megtette, kiválaszthatja, hogy mely alkalmazásokat használja Zapier fiókjával. Ügyeljen arra, hogy a LiveAgentet és az InvoiceBerryt is hozzáadja a listához. Ha ezt megtette, létrehozhatja az első munkafolyamatot.
Válassza a LiveAgent és az InvoiceBerry lehetőséget a kívánt sorrendben, majd válassza ki, hogy milyen műveletet szeretne végrehajtani az integrációs munkafolyamattal. Több lehetőség közül választhat, és testreszabhatja a munkafolyamatot az Ön használati esetéhez, vagy akár több munkafolyamatot is létrehozhat. Miután kiválasztotta, amire szüksége van, erősítse meg a választást, és kész.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!