Jira integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Jira Adatvedélem
Mi a Jira?
A Jira egy hiba-, probléma- és projektkövető szoftver. Mára a piacon elérhető egyik legerősebb munkamenedzsment eszközzé fejlődött, és a világ minden táján olyan csapatok használják, amelyek a termékmenedzsmentre, a projektmenedzsmentre, az agilitásra, a szoftverfejlesztésre, a hibakövetésre és a feladatok kezelésére összpontosítanak.
Hogyan használhatja?
A Jirának több célja van, és különféle megoldásokat kínál a munkafolyamatához. A Jira Software Cloud segítséget nyújt az értékesítésben, a problémák figyelemmel kísérésében, a frissítések, jegyzetek, felhasználói vélemények nyomon követésében vagy kezelésében. Önön múlik, hogy hogyan fogja használni ezt a nyomkövető szoftvert.
Problémák nyomonkövetése és kezelése
A Jira segítségével feladatokat hozhat létre, hozzárendelheti őket egyénekhez és csapatokhoz, meghatározhatja a prioritásokat és nyomon követheti azok fejlődését. Lehetővé teheti a feladatok áthelyezését a fejlesztés szakaszai között a munkafolyamat maximális átláthatósága érdekében.
Riportok
A Jira segítségével átfogó jelentéseket készíthet, hogy jobban megértse az egyes projektek előrehaladását. Például a Jira nyomon követheti, hogy mennyit költenek kollégái az egyes projektekre, hogy a munkafolyamatot a költségvetésbe illeszthesse.
Scrum és Kanban
A Jira használatra kész scrum és kanban táblákat biztosít. Ezek a táblák olyan feladatkezelő központokként szolgálnak, amelyek különböző feladatokat tartalmaznak egy projekten belül. Ezeknek a tábláknak a használatával nagyobb átláthatóságot biztosíthat a különböző csapatok munkafolyamataiban.
Előnyök
Ha összekapcsolja a Jira és a LiveAgent fiókját, akkor képes lesz:
- Megtekintheti a Jira feladatokhoz kapcsolódó jegyeket a LiveAgenten belül
- Egyesítse ügyfelei meghatározott feladatait jegyekkel
- Keressen rá a Jira jegyekre közvetlenül a LiveAgentben
Hogyan lehet integrálni a Jirát a LiveAgenttel
A LiveAgent tartalmaz egy natív integrációs plugint a Jira számára, így könnyedén összekapcsolhatja a két alkalmazást a help desk konfigurációjából. Nincs szüksége semmilyen kódolási készségre, csak kövesse ezt az útmutatót, és tudja meg, hogyan integrálhatja a Jirát a LiveAgentbe.
Az első lépés a LiveAgent konfigurációjának elérése. Menjen a beépülő modulok szakaszába, és keresse meg Jirát. A beépülő modul aktiválásához kattintson az aktiváló kapcsolóra. A LiveAgentnek ezt a lépést követően újra kell töltenie.
Keresse meg az aktív Jira plugint, és kattintson a konfigurációs kerékre az integráció beállításához.
Most meg kell adnia adatait. Az első mezőnek tartalmaznia kell a Jira URL-t. Ezután írja be az e-mail címét a másodikba. Használja azt az e-mailt, amelyet a Jira-fiókja létrehozásakor használt. Az utolsó mezőhöz API-token szükséges.
A mező alatt található egy link. Kattintson rá, és hozza létre az API tokent, majd másolja és illessze be a LiveAgent API token mezőjébe.
Ha elkészült, ne felejtsen el a Mentés gombra kattintani.
Most már be van állítva a Jira-integrációja. Ha meg szeretné tudni, hogyan működik, nyissa meg az e-mail jegyeket, vagy bármely más választottat, és nézze meg a jobb oldali panelt. Itt láthatja az integrációk ikonjait (ha már vannak ilyenek). Keresse meg a Jira logót egy nyitott jegyben.
Ha rákattint, könnyedén létrehozhat egy kérdést közvetlenül a jegy nézetből. A Létrehozás gombra kattintás után új Jira ablak nyílik meg, ahol beállíthatja a jegy sajátosságait.
Hogyan integrálható a Jira Software Cloud és a LiveAgent a Zapieren keresztül
A Zapieren keresztüli integráció perceket vesz igénybe. Nagyon egyszerű. A Zapier két különböző alkalmazás két funkcióját köti össze. Ebben az esetben az alkalmazások a Jira Software Cloud és a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverek lesznek. Nincs szükség kódolási tapasztalatokra, hogy együtt működjenek, kövesse ezt az egyszerű útmutatót, vagy próbálkozzon saját maga a Zapieren.
Először is szüksége lesz egy Zapier-fiókra. Ha még nem rendelkezik vele, itt létrehozhatja. Bejelentkezéskor menjen a LiveAgent + Jira szoftverfelhő-integrációk oldalra
Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + Jira Software Cloud csatlakoztatása percek alatt rész. Itt kiválaszthat egy eseményindítót és egy műveletet. Az egyik alkalmazásban megjelenő eseményindító aktivál egy műveletet a másikban, létrehozva az integrációt. Válassza ki az Ön igényeinek megfelelőt.
Példaként bemutatjuk az integrációt a Jira eseményindító Új probléma és a LiveAgent beszélgetés létrehozása művelettel. Ha kiválasztotta őket, folytassa a kék gombra kattintva.
Ebben a szakaszban be kell állítania a Jira Software Cloud eseményindítót. Jelentkezzen be Atlassian / Jira fiókjába, és folytassa a beállítást. Az adatok kezeléséhez engedélyeket kell megadnia a Zapier számára.
Ha elkészült, kattintson a Mentés és folytatás gombra.
Az esményindító beállításának utolsó lépése az esményindító tesztelése. Ezt a lépést kihagyhatja, de javasoljuk, hogy végezze el a tesztet. Ez csak néhány másodpercet vesz igénybe. Ha bármilyen problémába ütközik, a Zapier egy praktikus hibaelhárítási útmutatót kínál Önnek.
Most be kell állítania a LiveAgent eseményindítót. A folyamat megegyezik a korábbiakkal, csak néhány mező kitöltése szükséges, esetünkben a létrehozandó beszélgetés megadása. Töltse ki a feladó e-mailt, a címzett e-mailt, a tárgyát és az üzenetet. Abban az esetben, ha tovább szeretné meghatározni a műveletet, kitöltheti a nem kötelező mezőket is.
Ha végzett, végezze el az integráció utolsó tesztjét.
Sikeres teszt után lépjen a LiveAgent oldalra, és nézze meg a jegykezelési részt. Minden alkalommal, amikor új probléma készül a Jira Software Cloud szolgáltatásban, jegyet kap információkkal.
Ez az! Sikeresen integrálta a Jira Software Cloud szolgáltatást a LiveAgent jegyrendszerrel.
Frequently Asked Questions
Mi a Jira?
A Jira egy projektmenedzsment szoftver, amely lehetővé teszi a feladatok, projektek és termékek kezelését. Ezenkívül felhívja a figyelmet a lehetséges hibákra, amelyeket meg kell javítani.
Milyen előnyei vannak a Jira használatának?
- testreszabható - hasznos bővítmények - felhasználóbarát - növeli a munkafolyamat hatékonyságát
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!