Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Kerio Connect?
A Kerio Connect egy minden az egyben megoldás az e-mail szerver képességekkel való együttműködéshez. Működik Windows, Mac OS és Linux platformokon. Válogatott funkciókat kínál az együttműködéshez, mint például az ütemezés, a névjegykezelés, és a megosztott naptár. Az e-mail ennek az integrált munkafolyamatnak létfontosságú része.
Hogyan használhatja a Kerio Connect-et?
A Kerio Connect ideális együttműködési platform és e-mail szerver megoldás kis- és középvállalkozások számára. Nagyon megfizethető és könnyen beállítható, karbantartható és felügyelhető még a kisebb informatikai csapatokkal rendelkező vállalatok számára is. A szoftver mindössze 10 perc alatt beállítható és telepíthető, vírusirtó és SPAM szűrőkkel biztonságossá teszi a kommunikációt. A Kerio Connect integrálható a LiveAgent help desk rendszerrel a továbbfejlesztett ügyfélszolgálati szolgáltatások érdekében, amelyekre sok ügyfélszolgálatnak szüksége van a munkája hatékony elvégzéséhez.
A LiveAgent számos ügyfélszolgálati feladatban segíthet, kiküszöböli a rendetlenséget, és rendszerezi az ügyfélkommunikációt, hogy az hatékonyan megoldható legyen. Automatizálhatja a feladatokat, és gyorsabban válaszolhat olyan funkciókkal, mint például a tárolt üzenetek, vagy az előre meghatározott válaszok. Rangsorolja az ügynököket teljesítményük alapján, és használja a játékosítási funkciókat egy virágzó help desk környezet létrehozásához. Az energiaszint fenntartása érdekében az ügynökök szünetet tarthatnak és jegyzetekkel és címkékkel követhetik nyomon, amikor visszatérnek.
A Help Desk szolgáltatásai nem csak az e-mailes kommunikációt támogatják, hanem más kommunikációs csatornákra is lefordíthatók. Tegye egy lépéssel előrébb a help desk szolgáltatást a webhelyén található élő chattel, egy teljes körű digitális telefonközponttal, ügyfélportállal rendelkező tudásbázissal, vagy akár közösségi média lehetőségekkel. Adjon hozzá Facebook, Twitter, Instagram, és Viber fiókot, hogy pontosan tudja, hol töltik idejüket ügyfelei.
Minden csatornát saját szolgáltatáskészlet támogat, amely minden ügynök számára zökkenőmentes kommunikációt biztosít. Nézze meg mindegyikhez tartozó oldalakat, és tudjon meg többet arról, hogy mi teszi a LiveAgentet hatékony help desk megoldássá bármely iparág számára.
Mik a Kerio Connect előnyei?
- Könnyen használható termék interfész
- Biztonsági funkciók gyűjteménye
- Könnyű beállítás és telepítés
- Tisztességes árképzés
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
A Kerio Connect és a LiveAgent integrálása
A Kerio Connect a LiveAgenten keresztül integrálható a konfigurációs lehetőségeknek és az IMAP/POP3-nak köszönhetően. Néhány perc alatt befejezheti a folyamatot. Ez a lépésről lépésre bemutatja, hogyan integrálhatja a LiveAgentet a Kerio Connect rendszerrel.
Először telepítenie kell a Kerio Connect-et? A webhelyen további információkat, valamint letöltési hivatkozásokat és konfigurációs útmutatókat talál, amelyek a telepítésről tájékoztatják Önt. Ha elkészült, folytassa a következő lépéssel, és folytassa az integráció beállításával.
Elvégezte az összes lépést? Ha igen, lépjen a LiveAgent-fiókjába (ha még nem rendelkezik ilyennel, kezdjen el egy ingyenes próbaverziót), és kattintson a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok elemre. A szakasz tetején kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget az e-mail-szolgáltatók listájából. Az integrációs lehetőségek listájából válassza az IMAP/POP3 lehetőséget.
A Kerio Connect és a LiveAgent összekapcsolása lehetővé teszi a jegyek lekérését. Kérjük, töltse ki a Kerio Connect adatait ebben a részben. Adja meg felhasználónevét, jelszavát és e-mail címét. Válassza ki a lekérés típusát és a szerver részleteit. Mentse el a beállításokat, ha végzett.
Ellenőrizze jegyrendszerét és e-mailjeit Kerio Connect e-mail címéről. Mostantól ügyfelei bármikor hozzáférhetnek a gyors, megbízható ügyfélszolgálathoz, amikor szükségük van rá. Látogasson el Akadémia oldalára és olvassa el az ügyfélszolgálatról szóló cikkeket, vagy tudjon meg többet a help desk szoftverről. Hozzon létre további integrációkat a LiveAgenttel, vagy tekintse meg a rövid videóbemutatót a képességeinek felfedezéséhez.
Frequently Asked Questions
Mi az a Kerio Connect?
Egy egységes kommunikációs megoldás e-mail szerverrel, a Kerio Connect egy minden az egyben megoldás. A termék Windows, Mac OS és Linux operációs rendszerre érhető el. Számos együttműködési funkció érhető el, beleértve az ütemezést, a névjegykezelést és a megosztott naptárakat. Az e-mail ennek az integrált munkafolyamatnak fontos eleme.
Hogyan használhatja a Kerio Connect-et?
Kis- és középvállalkozások számára a Kerio Connect ideális együttműködési platform és e-mail szerver. Kis informatikai csapattal rendelkező cégek számára egyszerű a bevezetése, karbantartása és menedzselése, ráadásul nagyon megfizethető. Ennek a szoftvernek a beállítása és telepítése mindössze 10 percet vesz igénybe, és vírusirtó és spamszűrők használatával védi az e-maileket és az internetes kommunikációt. A rendkívül hatékony ügyfélszolgálat biztosítása érdekében a Kerio Connect integrálható a LiveAgent help desk rendszerrel.
Milyen előnyei vannak a Kerio Connect integrációnak?
Könnyen használható termék interfész Biztonsági funkciók gyűjteménye Könnyű beállítás és telepítés Tisztességes árképzés
Hogyan kell telepíteni és konfigurálni a Kerio Connect-et?
A Kerio Connect könnyen telepíthető a telepítővarázslójukon keresztül. Ehhez csak be kell szereznie a letöltési hivatkozást a Kerio Connect webhelyről, és telepítenie kell a szoftvert a rendszerére. Ezt követően követheti a következőt: ezt a praktikus útmutatót, ahol megtudhatja, hogyan kell konfigurálni.