Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Klaus?
A Klaus egy ügyfélszolgálati, minőségbiztosítási és beszélgetés áttekintő szoftver, amely a belső visszajelzést sokkal könnyebbé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára. Belső értékelésekkel és egyéb funkciókkal könnyedén javíthatja csapata teljesítményét.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent Klaus integrációja lehetővé teszi, hogy visszajelzést adjon csapatának. Az integráció aktiválása után letöltheti a LiveAgent jegyeket. Ezután különféle szempontok szerint értékelheti őket, megítélheti a jegy minőségét, és láthatja munkatársai gyenge pontjait.
Előnyök
- Értékelje ügynökeit és jegyeit a LiveAgentből
- Adjon visszajelzést különböző kritériumok szerint
- Javítsa a munkafolyamatát
- Kezelje ügynökei teljesítményét
Frequently Asked Questions
Mi az a Klaus?
A Klaus egy olyan platform, amely lehetővé teszi a vezetők számára, hogy értékeljék a vállalat ügyfélszolgálatának vagy szolgáltatásának teljesítményét.
Miért kellene integrálnia a Klaust a LiveAgent ügyfélszolgálatához?
A Klaus integrálása segít jobban áttekinteni ügynökei teljesítményét, és lehetővé teszi, hogy hatékonyan adjon visszajelzést a csapatának.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá csapatmunkáját a Slack és a LiveAgent integrációjával! Használja ki a valós idejű üzenetváltást, fájlmegosztást, és testreszabható értesítéseket, miközben egyszerűen követheti nyomon ügyfélszolgálati jegyeit. Próbálja ki ingyen, és élvezze a zökkenőmentes együttműködést a LiveAgenttel!