Klaus integration
Mi az a Klaus?
A Klaus egy ügyfélszolgálati, minőségbiztosítási és beszélgetés áttekintő szoftver, amely a belső visszajelzést sokkal könnyebbé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára. Belső értékelésekkel és egyéb funkciókkal könnyedén javíthatja csapata teljesítményét.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent Klaus integrációja lehetővé teszi, hogy visszajelzést adjon csapatának. Az integráció aktiválása után letöltheti a LiveAgent jegyeket. Ezután különféle szempontok szerint értékelheti őket, megítélheti a jegy minőségét, és láthatja munkatársai gyenge pontjait.

Előnyök
- Értékelje ügynökeit és jegyeit a LiveAgentből
- Adjon visszajelzést különböző kritériumok szerint
- Javítsa a munkafolyamatát
- Kezelje ügynökei teljesítményét
Frequently Asked Questions
Mi az a Klaus?
A Klaus egy olyan platform, amely lehetővé teszi a vezetők számára, hogy értékeljék a vállalat ügyfélszolgálatának vagy szolgáltatásának teljesítményét.
Miért kellene integrálnia a Klaust a LiveAgent ügyfélszolgálatához?
A Klaus integrálása segít jobban áttekinteni ügynökei teljesítményét, és lehetővé teszi, hogy hatékonyan adjon visszajelzést a csapatának.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!