Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Kopano?
A Kopano ONE egy saját üzemeltetésű e-mail- és naptármegoldás kisvállalkozások számára. A cég külön is kínál Kopano csoportmunka és videokonferencia szoftvert. A Kopano célja, hogy egy olyan e-mail szerver megoldás legyen, amely könnyen elérhető és kezelhető mindenki számára, akinek szüksége van rá. Webalkalmazásként, asztali alkalmazásként, valamint iOS és Android alkalmazások is elérhetők. A Kopano három méltányos árú konstrukciót kínál bármilyen méretű vállalkozás számára, így több felhasználó túlfizetése nélkül választhat egyet.
Hogyan használhatja a Kopano-t?
A Kopano célja, hogy egy könnyen használható e-mail szerver megoldás legyen, így alkalmas az intuitív tervezésre és egyszerűségre vágyó cégek számára. Nagyon praktikus a naptár, a jegyzetek, a feladatok és a névjegyek egyetlen csoportmunka megoldásában is. Ezenkívül a Kopano alkalmazások elérhetők iOS-re és Androidra, valamint egy webes alkalmazás, amely böngészőn keresztül bármely eszközről elérhető. A Kopano az integrációkat is támogatja, ami hasznosnak bizonyulhat. Ezenkívül integrálhatja Kopano e-mail címeit a LiveAgent jegyrendszerrel, és egy dedikált help desk megoldással bővítheti ügyfélszolgálati lehetőségeit.
A LiveAgent jegyrendszere több e-mail fiókot és különféle e-mail-szolgáltatókat támogat. Ezenkívül a szoftver lehetővé teszi az e-mail levelezés megszervezését, és gondoskodik arról, hogy az ügyfelek problémái készen álljanak a megoldásra. Abban a pillanatban, amikor az ügyfél ügynök megkeresést kap az ügyféltől, a lekérdezést jeggyé alakítják. A jegyek az univerzális postafiókon keresztül érhetők el, amely bármilyen csatornáról minden kommunikációt tárol.
Győződjön meg arról, hogy az összes jegyet a megfelelő támogatási ügynökhöz irányítja át olyan szolgáltatások segítségével, mint a részlegek és az automatizált jegyelosztás. Alternatív megoldásként használhat címkéket a témák csoportosítására, vagy beállíthatja saját nyitvatartási idejét, hogy az ügyfelek tudják, mikor lesz online, és válaszolhat kérdéseikre. Ez csak néhány a LiveAgent számos funkciója közül, amelyek segítenek a problémamentes élményben.
Az ügyfélszolgálatot nem csak e-mail bővíti, hanem telefonközpontot, élő chat widgetet, kiterjedt tudásbázist, és közösségi média fiókokat is integrálhat, például Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp és Viber. Tekintse meg a LiveAgent funkciók teljes készletét, amelyek segítségével nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújthat.
Mik a Kopano előnyei?
- Költséghatékony e-mail szerver
- Csoportmunka képességek
- Biztonságos és egyszerűen használható
- Integrációs támogatás
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
A Kopano integrálása a LiveAgenttel
A Kopano könnyen integrálható a LiveAgenttel. Mindez megtehető a LiveAgent Konfiguráció segítségével, és nincs szükség harmadik féltől származó szolgáltatásokra. Az alábbi lépések követésével rövid időn belül befejezheti a folyamatot.
- Először be kell állítania a Kopanót? Töltse le a Kopano webhelyről ide kattintva. Választhat három fizetős csomag közül, vagy először tesztelheti a szoftvert egy demóval. Miután beállította Kopano e-mail szerverét és megkapta az e-mailt, folytassa a következő lépéssel.
- Miután telepítette és konfigurálta a Kopano-t, be kell jelentkeznie LiveAgent-fiókjába (a kezdéshez el kell indítania az ingyenes próbaverziót), és a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok menüpontra kell lépnie. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, majd válassza az Egyéb lehetőséget. A következő ablakban válassza ki az IMAP/POP3 lehetőséget a két lehetőség közül.
- Az egyetlen hátralévő lépés, hogy csatlakoztassa Kopano postafiókját a LiveAgenthez. Ehhez a szakaszhoz a Kopano hitelesítő adataira van szükség. Kérjük, adja meg felhasználónevét és jelszavát, valamint e-mail címét és egyéb adatait. Válassza ki a lekérés típusát, és adja meg a szerver- és portinformációkat. Tekintse meg a többi lehetőséget, például azt a részleget, amely az erre az e-mail címre küldött ügyféljegyeket fogja kezelni. Ha mindent beállított az ízlése szerint, kattintson a Mentés gombra, és kész.
Az integráció befejeződött, és az Ön Kopano e-mailje csatlakozik a LiveAgent jegyrendszerhez, és lekéri az e-mailes kommunikációját. Ügyeljen arra, hogy böngésszen az Akadémián, hogy tájékozódjon az ügyfélszolgálattal kapcsolatos témákról, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy megtudja, mire képes még a LiveAgent.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Mi az a Kopano?
A Kopano ONE e-mail- és naptármegoldás saját üzemeltetésű, és kisvállalkozások számára készült. A videokonferencia szoftver külön is elérhető. A Kopano egy megfizethető e-mail szerver megoldást kínál, amely könnyen kezelhető és mindenki számára elérhető. Letöltheti webalkalmazásként, asztali alkalmazásként, valamint iOS vagy Android alkalmazásként.
Hogyan használhatod a Kopano-t?
Az egyszerűséget és az intuitív tervezést értékelő vállalatok igényeinek kielégítése érdekében a Kopano egy könnyen használható e-mail szerver megoldást kínál. Ezenkívül nagyon hasznos, mivel ez egy csoportmunka megoldás, amely naptárat, jegyzeteket, feladatokat és névjegyeket tartalmaz. Ezenkívül elérhetők a Kopano alkalmazások iOS és Android rendszerre, valamint egy webes alkalmazás, amely bármilyen eszközről elérhető. A Kopano más, harmadik féltől származó alkalmazásokkal is integrálható. A Kopano e-mail címek integrálhatók a LiveAgent jegykezelő rendszerbe is, és segélyszolgálatként is használhatók, ha rendelkezik külön ügyfélszolgálati megoldással.
Milyen előnyei vannak a Kopano integrációnak?
Költséghatékony e-mail szerver, csoportmunka képességek, biztonságos és egyszerűen használható, integrációs támogatás.
Hogyan integrálható a Kopano a LiveAgenttel?
Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókokra. Kattintson a Létrehozás > Egyéb > IMAP/POP3-ra. Adja meg a hMailServer adatait, és Mentse.