LCRcom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
A spanyolországi telekommunikáció liberalizációja nyomán 1999-ben az LCRcom úttörő vízióval rendelkező szolgáltatóként jelent meg, amely kihívást jelent a nagy telefontársaságok hagyományos üzleti modelljei számára. 100%-ban spanyol tulajdonú vállalkozásként az LCRcom olyan alternatívát kíván kínálni, amely előtérbe helyezi az ügyfelek elégedettségét és a bomlasztó innovációt.
A Grupo Aire-be, a távközlési vállalatok dinamikus konglomerátumába ágyazott LCRcom a természet és a technológia fúziója által vezérelt filozófiát öleli fel. Ez az egyedülálló megközelítés ösztönzi az innovatív megoldások iránti könyörtelen törekvését, amelyek újradefiniálják a kapcsolatot, a hangkommunikációt, az audiovizuális élményeket, a számítási felhőt és az adatközponti megoldásokat. Elkötelezettsége nemcsak abban rejlik, hogy ügyfelei aktuális igényeit kielégítse, hanem az iparág folyamatosan változó dinamikájának előrejelzésében és az ahhoz való alkalmazkodásban is.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és az LCRcom egyesítette erőit annak érdekében, hogy az LCRcom számok integrálása a call center műveleteibe zökkenőmentes legyen. És a legjobb rész? A LiveAgent gondoskodik arról, hogy ez a beállítás egyetlen fillérbe se kerüljön.
Az LCRcom és a LiveAgent call center összekapcsolásának megkezdése pofon egyszerű. Egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse a megadott egyszerű irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg az LCRcom-ot
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
LCRcom integrációs költsége:
A LiveAgent előfizetés további költségek nélkül tartalmazza az integrációt, míg az LCRcom térítés ellenében nyújtja szolgáltatásait, mivel önálló vállalkozásként működik.
LCRcom előnyei:
- Rugalmaság és mobilitás
- Gyors és hatékony
- Kiterjedt funkcionalitások
- Többszörös biztonság
- Megtakarítás
- Hívás bármely eszközről.
- Hozzáférés Spanyolországban
Szeretné bővíteni tudását a call center szoftverek működéséről? Az átfogó megértés érdekében tekintse meg az alábbi felvilágosító videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free LCRcom integration!
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel az AstraQom és a LiveAgent integrációját, hogy zökkenőmentesen javítsa üzleti tevékenységét VoIP-számokkal! Élvezze az egyszerű integrációt, költséghatékony megoldásokat és globális elérhetőséget. Próbálja ki most a 30 napos ingyenes próbaidőszakot, kötöttségek nélkül, és tapasztalja meg a személyre szabott ügyfélszolgálat új élményét.
Fedezze fel, hogyan gyorsíthatja fel munkafolyamatait a ClickUp és LiveAgent integrációval! A ClickUp felhőalapú projektmenedzsment megoldás könnyedén kezelhetővé teszi a feladatokat, míg a LiveAgent több mint 150 integrációval támogatja ügyfélkommunikációját. Próbálja ki az ingyenes integrációt, és tapasztalja meg a hatékonyabb munkavégzést!
Discover how Duocom, a leader in virtual telephony and VoIP in Spain, integrates seamlessly with LiveAgent to enhance your call center capabilities. Explore innovative, cost-effective solutions that adapt to your unique business needs and improve customer communication. Learn how to set up a call center using just a laptop or smartphone and benefit from advanced features like IVR and call recording. Visit to optimize productivity and customer service efficiently!