ManyChat integration
Mi az a ManyChat?
A Facebook és a Messenger egyre népszerűbbek, mint ügyfélszolgálati csatornák. A ManyChat egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára csevegőrobotok létrehozását szöveges üzenetekhez és a Facebook Messenger-hez. Ezek használhatóak az értékesítéshez, a marketing és az ügyfélszolgálat automatizálásához, és sok vállalkozás számára könnyebben kezelhetőek, így könnyebben kommunikálhat másokkal.
Hogyan használhatja?
A ManyChat-tel könnyebben automatizálhatja válaszait a Facebook Messenger-ben és SMS-ben, és könnyedén kezelheti a gyakran feltett kérdéseket. Nyomon követheti az új ügyfeleket, a vásárlásokat, az előfizetéseket és a címkéket. Emellett manuálisan is kezelheti a szöveges vagy Messenger-üzenetek küldését, a tartalom küldését, az ügyfelek fel- vagy leiratkozását, a címkéket, illetve kereshet emberekre.
Előnyök
- Egy helyen követhetőek nyomon az új Facebook Messenger-csevegések vagy -üzenetek
- Üzenetek küldése és megválaszolása, tartalom továbbítása
- Értesítések a Facebook Messenger csevegésekről a LiveAgent irányítópultján
- Zökkenőmentes munkafolyamat a Facebook-kal
Hogyan integrálható a ManyChat a LiveAgent-be a Zapier-en keresztül

Kövesse ezt az útmutatót a ManyChat Facebook- és Messenger-funkcióinak zökkenőmentes integrálásához. A Zapier segítségével választhat külön a Messenger-ben vagy máshol eseménykiváltókat és műveleteket a két alkalmazás összekapcsolásához, az ügyfélszolgálat és a Facebook Messenger segítségével pedig javíthatja a munkafolyamatokat.
Két alkalmazás integrálása nem igényel programozói tapasztalatokat, és percek alatt elvégezhető. A Zapier elmagyarázza a folyamat minden lépését, és végigvezeti azokon. Az első lépés a Zapier-fiókba való bejelentkezés. Ha még nincs Zapier-fiókja, ezen a linken hozhat létre egyet. Ezután visszatérhet a LiveAgent + ManyChat integrálása oldalra.
Görgessen lefelé az oldalon, amíg meg nem jelenik az eseménykiváltó és művelet kiválasztásának lehetősége. Az eseménykiváltó egy műveletet idéz elő. Ez azt jelenti, hogy ha valami történik az egyik szoftverben, az egy műveletet idéz elő a másik integrált szoftverben. Az eseménykiváltók és a műveletek mindkét irányban beállíthatók a szoftverek között, vagy akár egyetlen szoftveren belül is.

Döntse el, melyik eseménykiváltót és műveletet szeretné beállítani. A szoftverben bármikor beállíthat több eseménykiváltót és műveletet. Az alábbi példánkban a eseménykiváltó az Új címkézett felhasználó a ManyChat-ben, a művelet pedig és a Beszélgetés létrehozása a LiveAgent-ben. Bármely felhasználó, aki címkét kap a Facebookon, beszélgetést indít el az ügyfélszolgálati szoftverben. Ha szüksége lesz rá, további kapcsolatokat hozhat létre. Most válassza ki az elsőt, majd kattintson a LiveAgent + ManyChat összekapcsolása kék gombra.

Megnyílik a ManyChat eseménykiváltó konfigurációja. Válassza ki a fiókját, és töltse ki a részleteket az eseménykiváltó beállításához. Ha végzett, javasoljuk, hogy próbálja ki, hogy működik-e.

Ha elkészült a ManyChat beállításával, már csak egy művelet beállítása van hátra. Ügyeljen arra, hogy kitöltse a kötelező mezőket. Ha még részletesebben meg szeretné határozni a műveletet, lehetőség van a nem kötelező mezők kitöltésére is.

Már csak egy utolsó tesztet kell végeznie, hogy kiderüljön, működik-e az integráció. Ha problémával találkozik, a Zapier felajánl egy praktikus hibaelhárítási útmutatót, amely segít megoldani a problémát. Ha a teszt sikeres, akkor az integráció elkészült, és élőben is tesztelheti.
