MicroSIP integration
Partner website
Partner Privacy Policy
MicroSIP Adatvedélem
Mi az a MicroSIP?
A MicroSIP egy VoIP szoftveres megoldás, amellyel számítógépét egy teljesen alkalmas hívóeszközzé varázsolja. Először 2011-ben adták ki, és azóta folyamatosan frissítik. Ez a softphone alkalmazás ingyenesen letölthető rejtett vagy többletköltségek nélkül, és nem igényel fizetési információkat sem. A MicroSIP egy egyszerű, de hatékony SIP-hívási megoldás, amely bármely VoIP szolgáltatóval működik. A szoftver könnyen telepíthető és beállítható.
Hogyan használhatja a MicroSIP-et?
A MicroSIP használható SIP-hívási megoldásként. Egyszerűen töltse le, telepítse, és csatlakoztassa VoIP-szolgáltatójához vagy az ügyfélszolgálati szoftverhez és elkezdhet telefonhívásokat kezdeményezni és fogadni számítógépén. A MicroSIP képes kezelni a szöveges üzeneteket és a videohívásokat is, és egyszerű, de hatékony névjegyzék és hívásnapló funkciókat kínál. A szoftver minimális követelményekkel rendelkezik, és könnyű alkalmazásnak tekinthető, nagyon kicsi a számítógép memóriájában.
A MicroSIP dedikált softphone-ként használható a LiveAgent call centerben. Jól működik az összes call center funkciónkkal, mint például az IVR, hívásirányítás, hívástovábbítás és még sok más. Hívásokat kezdeményezhet közvetlenül a LiveAgent ügynökpanelről, ha a MicroSIP-et választja preferált hívóeszközként. Az integrációs folyamat egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe.
A MicroSIP integrálásának költségei
A MicroSIP egy ingyenes alkalmazás, ami azt jelenti, hogy ingyenesen letölthető. Nem kínál további költségeket. A MicroSIP használatához azonban szüksége lesz egy VoIP szolgáltatói előfizetésre, amely általában fizetős csomaghoz tartozik.
Mik a MicroSIP előnyei?
- Ingyenes SIP softphone szoftver
- Könnyű telepítés és beállítás
- Felhasználóbarát és egyszerű felület
- Könnyű megoldás
Hogyan integrálható a MicroSIP a LiveAgenttel?
A MicroSIP könnyen integrálható a LiveAgenttel. Ehhez ingyenesen le kell töltenie a MicroSIP-et. A letöltési linket itt találja. Mivel a LiveAgent nem nyújt VoIP-szolgáltatást, be kell szereznie egy VoIP-csomagot és egy telefonszámot is, hogy a MicroSIP-t softphone-ként használhassa. A LiveAgent számos VoIP-szolgáltatót támogat, így kiválaszthatja, melyiket szeretné kezdeni.
Ahhoz, hogy ez működjön, rendelkeznie kell egy számmal a VoIP-szolgáltatótól, és csatlakoznia kell a LiveAgent rendszerhez. Ha nem tudja, hogyan kell ezt megtenni, böngésszen a VoIP-integrációink között, keresse meg az Ön által használt vagy használni kívánt VoIP-szolgáltatót, és tekintse meg a rendelkezésre álló útmutatót.
Most lépjen a LiveAgent fiókjába, és nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Eszközök > Telefon hozzáadása > SIP lehetőséget. Adja meg VoIP-telefonszámát, amelyet a MicroSIP-hez szeretne csatlakoztatni, és nevezze el ezt a szoftvert. Ha elkészült, kattintson a Létrehozás gombra.
- Miután létrehozta ezt a szoftvert a LiveAgent rendszerben, navigáljon a Nézet gombra, és kattintson rá. Olyan információkat fog látni, mint a felhasználónév, jelszó és gazdagép. Használja ezt az információt a következő lépésben.
- A MicroSIP telepítése után nyissa meg, és keresse meg a lefelé mutató nyíl alakú felső gombot. Kattintson rá, és válassza a Fiók hozzáadása lehetőséget. Töltse ki a mezőket az előző lépésben szereplő információk alapján, és hozza létre új MicroSIP-fiókját. Az integráció befejeződött, de még egy utolsó lépés van hátra, amíg elkezdhet hívni a MicroSIP használatával.
- Most ezt az eszközt kell kiválasztania a hívások fogadásához. Keresse meg a Telefon ikont a LiveAgent alkalmazás jobb felső sarkában, és kattintson rá. Válassza ki a MicroSIP szoftvertelefonját preferált hívási módként. Még osztályokat is megadhat, vagy kiválaszthatja a rendelkezésre álló időpontokat.
Frequently Asked Questions
Mi az a MicroSIP?
Számítógépe egy teljesen működőképes telefon lesz a MicroSIP VoIP szoftveres megoldással. Bármely VoIP szolgáltatóval használható, egyszerű, de hatékony SIP hívási megoldás. Ingyenesen letölthető, nincsenek rejtett költségek vagy további költségek, és nem igényel hitelkártyaadatokat.
Hogyan használhatja a MicroSIP-et?
A MicroSIP nagyszerű megoldás a SIP hívásokhoz. Számítógépe segítségével telefonhívásokat kezdeményezhet és fogadhat, ha letölti, telepíti, és csatlakoztatja VoIP-szolgáltatójához. Egy egyszerű, de hatékony névjegyzék és hívásnapló funkció is megtalálható a MicroSIP-ben, valamint szöveges üzenetküldés és videohívás.
Mik a MicroSIP előnyei?
A fő előnyök az egyszerű telepítés és beállítás, az egyszerűen használható interfész a könnyű softphone megoldáson belül. Ingyenesen letölthető, mindenféle költség nélkül.
Hogyan integrálható a MicroSIP a LiveAgenttel?
Először létre kell hoznia egy új hívóeszközt a LiveAgentben, majd a konfigurációs információkban rendelkezésre álló adatok segítségével új fiókot kell létrehoznia a MicroSIP-ben. Ezután egyszerűen ki kell választania a MicroSIP-et preferált hívóeszközként a LiveAgentben. További információkért tekintse meg teljes útmutatónkat.
Fedezze fel a Sipcall integrációt a LiveAgenttel, amely innovatív VoIP megoldásokat kínál virtuális telefonrendszerekhez és Microsoft Teamshez. Javítsa ügyfélkapcsolatait svájci telefonszámokkal hitelesített SIP fiókokkal. Próbálja ki a LiveAgent telefonos központját, amely hatékony ügyfélszolgálati megoldásokat kínál személyre szabható IVR funkciókkal és hívásrögzítéssel. Kezdje el most ingyen!