Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Adatvedélem
A Nicereply LiveAgentbe történő integrálásához kövesse az alábbi integrációs útmutatót.
- Győződjön meg róla, hogy rendelkezik adminisztrátori jogokkal mind a LiveAgent, mind a Nicereply fiókhoz
- Teljes integrációs kézikönyv itt található: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Mérje fel az ügyfelek elégedettségét
Mérje fel az ügyfelek elégedettségét a Nicereply segítségével – a LiveAgent számára kifejlesztett CSAT felmérési eszközzel. Felmérheti ügyfeleit közvetlenül a LiveAgentből. Megtekintheti az ügyfél-elégedettségi adatokat a LiveAgentben, anélkül, hogy el kellene hagynia az alkalmazást.
Próbálja ki ingyenesen 14 napig.
Ha bármilyen kérdése van a Nicereply LiveAgenthez szolgáltatással kapcsolatban, kérdezze meg tőlünk a contact@nicereply.com címen.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Hogyan működik?
Mérje fel az ügyfelek elégedettségét minden e-mail alján található felmérés segítségével, vagy váltsa ki egy jegy vagy csevegés megoldása után. Válasszon az ügyfél-elégedettség, net promóciós pontszám, vagy az ügyfél-erőfeszítés pontszáma közül. A válaszok megjegyzésként és egyéni mezőértékként kerülnek vissza a LiveAgent programba.
Főbb jellemzők:
- Mérje fel a fontos mutatókat. Válasszon a CSAT, az NPS és a CES közül. Keverjük össze, ha szükséges.
- Testreszabhatja felmérései megjelenését. Változtassa meg a színvilágot, adjon hozzá logót, tegyen fel további kérdéseket.
- Válasszon Önnek megfelelő minősítési skálát – csillagok, mosolygós arcok, hüvelykujjak – Ön dönti el.
- Döntse el, mikor méri fel ügyfeleit. Minden interakció után? Ha a jegy megoldódott? Milyen hamar? Azonnal, egy óra után vagy másnap? Öntől függ.
- Tekintse meg a különböző ügynökök, csapatok és osztályok teljesítményét.
- További információkat kaphat a ranglisták, hisztogramok, trenddiagramok és egyebek elemzésével.
- Nézze meg a jeggyel kapcsolatos összes visszajelzést közvetlenül a LiveAgentben.
- Ne fizessen a megválaszolatlan felmérésekért. Csak a valós eredményekért fizet – a felmérés válaszaiért. A Nicereply-ban több száz vállalat bízik:
Tudjon meg többet a Nicereply LiveAgentbe történő integrációjáról. Kezdje el a 14 napos ingyenes próbaverziót.
Frequently Asked Questions
Mi az a NiceReply?
A NiceReply egy olyan ügyfélkezelő platform, amely visszajelzések gyűjtésével segít mérni a vállalat ügyfél-elégedettségét, a Net Promoter Score-t, valamint a Customer Effort Score-t.
Hogyan integrálhatja a NiceReply-t a LiveAgentbe?
Az első lépés az, hogy rendelkezzen fiókkal a NiceReply-nál és a LiveAgentnél is. A második lépés a tényleges integráció. Itt található egy részletes útmutató a NiceReply integrációjáról.