Office Maker integration
Mi az Office Maker ?
Az Office Maker a Hang/Internet/Felhő helyi digitális szolgáltatója.
Az általunk kínált megoldások és innovatív technológiák révén megfelelünk azoknak a szervezeteknek az egyik fő elvárásának, amelyek egyetlen kapcsolattartó pontot szeretnének a telefonálás, az internet, a felhő és a számítógép biztonságának kezelésére.
Kezdeményezzen és fogadjon hívásokat a LiveAgentből egyszerű és gazdaságos SIP Trunk ajánlatunkkal, amely teljes mértékben online ellenőrizhető az ügyfélfelületről.
Aktiválja telefonvonalait, és néhány kattintással válassza ki telefonszámát online eszközünkön keresztül, és tartsa kézben telefonálásának irányítását.
A TELEFONSZÁMAINAK KEZELÉSE
- Földrajzi vagy nem földrajzi számok hozzárendelése (08 és 09)
- A telefonszámok hordozhatósága az összes szolgáltató számára
- Nemzetközi számok hozzárendelése
- Regisztráció a Sárga Oldalak könyvtárakba
- A segélyhívó számok kezelése (15, 17, 18, 112, stb.)
UJJLBEGY ELLENŐRZÉSE
- A számmegjelenítés személyre szabása
- Feltétel nélküli és segélyhívási átirányítási beállítások
- A nem kívánt hívók szűrése
- A felhasználó általi kimenő hívások korlátozása
Egyszerű, alacsony költség és elkötelezettség nélkül:
A SIP Trunk előfizetés a kimenő hívások számához alkalmazkodik. Minden feliratkozott kimenő hívás esetén az Office Maker bejövő hívást kínál.
Példa: Ha 15 SIP-Trunk-ot vesz fel, akár 15 egyidejű kimenő hívást is kezdeményezhet (ha egyszerre nincs több, mint 15 bejövő hívás), és legfeljebb 30 egyidejűleg folytatott bejövő hívást fogadhat (ha nincs kimenő hívás ugyanakkor).
- Trunk SIP à la carte : 3€HT/Hónap/Csatorna
- Trunk SIP Korlátlan fix : 13€HT/Hónap/Csatorna
- Trunk SIP Korlátlan fix és mobil : 19,99€HT/Hónap/Csatorna
Rendelje meg vonalát itt:: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Hogyan tudja használni?
Ha VoIP szolgáltatót keres, hogy kapcsolatba léphessen a LiveAgent telefonos központjával, a Sipcall nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Sipcall biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ennyire van szüksége egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások a mélyebb, személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.
Hogyan lehet integrálni az Office Makert a LiveAgenttel?
Ha az Office Makerrel, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza az Office Maker lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.

- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.

A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Sipcall telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.

További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.