Opencart integration
Partner Privacy Policy
Opencart Adatvedélem
A LiveAgent Opencart integrálásához kövesse az alábbi utasításokat.
Töltse le a LiveAgent kiterjesztést az Opencart webhelyéről.

- Csomagolja ki a letöltött fájlt és töltse fel az admin+katalógus fájlokat az Opencart mappájába a szerverén/tárhelyén.

- Navigáljon a Modulok részhez az Opencart adminisztrációs paneljén és kattintson a LiveAgent integrációra (zöld gomb).

- Az állapotát állítsa engedélyezettre.

- Új modul: LiveAgent integráció-> Konfiguráció hozzá lett adva a Modulok részhez, most kattintson a kék gombra.

Ha már rendelkezik LiveAgent-fiókkal, kattintson a >LÉPÉS KIHAGYÁSA, MÁR VAN FIÓKOM-ra és töltse ki a fiókja URL-jét, e-mail címét és API kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre újat ebben az ablakban.

Hol találja az API kulcsot?
A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció>Rendszer>API kulcsot és innen másolja át az API-kulcsot.

Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén. Ha meg akarja változtatni az alapértelmezett gombot, adjon hozzá új gombokat a LiveAgent-fiókjához, majd kattintson a “Használja ezt a gombot” opcióra az Opencart LiveAgent modulban.

Mi az az Opencart?
Az OpenCart egy komplett, használatra kész bevásárlókosár-megoldás. Egyszerűen tudja telepíteni, kiválasztani a sablonját, hozzáadni a termékeket és már készen is áll a megrendelések fogadására. Megrendelések kezelésével és több fizetési kapuval rendelkezik, amelyek már be vannak építve és élethosszig tartó ingyenes támogatást és ingyenes szoftverfrissítéseket biztosítunk.
Hogyan tudja használni?
A LiveAgent Opencart integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az Opencart áruházában.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!