OptiTELECOM integration
Partner website
Mi az az OptiTELECOM?
Az OptiTELECOM 2008 óta működik az IP-megoldásokra összpontosítva, nevezetesen a telefonközpontok és az IP-telefonok számára.
Az OptiTELECOM folyamatosan arra törekszik, hogy ügyfelei számára a leginnovatívabb, mégis stabil megoldásokat kínálja, a kereskedelmi és műszaki funkciók látványos kombinációjával annak érdekében, hogy mindig a legjobb megoldásokat kínálja.
Egy speciális technikai támogató csapattal rendelkezik, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll, hogy támogassa a vállalata virtuális telefonközpontjának működését, mert az Ön vállalkozása működése a mi gondunk.
A virtuális telefonközpont szolgáltatást, valamint a kapcsolódó kommunikációkat egy, a Portugáliában megfelelően regisztrált és működésre feljogosított nemzeti referencia-szolgáltató biztosítja.
Hogyan használhatja?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent call centerhez, az OptiTELECOM nagyszerű választás. A LiveAgent telefonközpontja kezeli a hívásait és a jegyeket, míg az OptiTELECOM biztosítja a többit. A laptop vagy az okostelefon mikrofonjai és hangszórói minden, amire szüksége van egy kezdő hívásközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre is szüksége lesz, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
A LiveAgent fejlett funkciói segítségével megkönnyíti a call center kezelését és működtetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyéni IVR (interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz irányítják az ügyfeleket.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Vásárlója véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: hívásátirányítással irányíthatja az ügyfelet valamelyik kollégájához, és időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információra van szüksége call center funkcióinkról? Tekintse meg Call Center szolgáltatásunkat, ahol minden információ megtalálható a Live Agent call center képességeiről.
Hogyan integrálható az OptiTELECOM VoIP a LiveAgentbe?
Ha az OptiTELECOM-mal, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a tetején.
- Válassza az OptiTELECOM lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról
- Írja be a nevet és a számot, válasszon egy osztályt, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a tárcsázási előhívószámot. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, ha rögzíteni szeretné az összes, erről a számról érkezett és kezdeményezett telefonhívást. Ha be szeretné fejezni, kattintson a Hozzáadás gombra az alján.
A telefonszám LiveAgentben van, és használatra kész. Ha úgy tetszik, további OptiTelecom telefonszámokat adhat hozzá, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó számokat.
További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információra van szüksége a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, nézze meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a call centerekről és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a OptiTELECOM?
Az OptiTELECOM portugál szolgáltató, amely 2008 óta a VoiP-ra specializálódott, az IP-megoldásokra összpontosít, nevezetesen a telefonközpontok és az IP-telefonok számára.
Mennyibe kerül az OptiTELECOM és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent már beépítette az OptiTELECOM-ot. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy az OptiTELECOM díjat számít fel szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg egy OptiTELECOM VoIP számot a LiveAgenten belül?
Amint azt korábban említettük, az OptiTELECOM már a LiveAgent része. Egyszerűen jelentkezzen be, és kövesse az alábbi útmutatót: 1. Navigáljon a Konfigurációk > Hívás > Számok > OptiTELECOM-ra 2. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja
Fedezze fel a VoipTel International és a LiveAgent ingyenes integrációját, amely versenyképes áron kínál kommunikációs szolgáltatásokat kis-, közép- és nagyvállalatok számára. Élvezze a magas minőséget és a kiváló támogatást Svájcból, miközben költséghatékonyan javítja ügyfélszolgálatát. Kezdje el most az ingyenes próbaidőszakot kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Placetel német VoIP-szolgáltatást a LiveAgent rendszerébe ingyenesen! Több mint 150 funkcióval javíthatja ügyfélszolgálati hatékonyságát és élményét. Kezdje el most a 14 napos ingyenes próbaidőszakot, és tapasztalja meg a költséghatékonyságot és a jobb ügyfélélményt!