Owify integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Owify Adatvedélem
Az Owify olyan adaptálható online hívási termékek fejlesztésére specializálódott, amelyek célja a támogatási és hívási műveletek egyszerűsítése különféle üzleti partnerségek, valamint ügyfélbázisuk számára. 2013-as megalakulása óta több mint 500 ügyfél igényét teljesítette sikeresen, és több mint 4750 telefonszám létrehozását segítette elő. Ezenkívül robusztus rendszere több mint hárommillió hívás kezdeményezésében játszott szerepet.
Megoldásai átfogó platformként szolgálnak mind a hívásfogadáshoz, mind a hívások kezdeményezéséhez, amely közvetlenül kapcsolódik átfogó adatbázisokhoz. Ezek az adatbázisok a lead generálás alapjául szolgálnak, és zökkenőmentesen integrálódnak számos más rendszerrel. Ez a csatlakozási szint biztosítja, hogy az összes szükséges információ kényelmesen egy helyen legyen összegyűjtve a könnyű hozzáférés és a hatékony működés érdekében.
Az évek során az Owify innovatív megközelítése és könyörtelen elkötelezettsége a csúcskategóriás ügyfélmegoldások szállítása iránt átalakította az üzleti folyamatokat, növelve a termelékenységet és az ügyfelek elégedettségét. Fejlett, mindenre kiterjedő megoldásai továbbra is áttörik a határokat, miközben a kezelési kényelmet és az egyszerűséget tartják a középpontjukban.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent egyesítette erőit az Owify-al, hogy biztosítsa az Owify-számok zökkenőmentes integrációját a telefonközpontba. Még izgalmasabb? A LiveAgent nem számít fel külön díjat ezért az integrációért.
Ha kapcsolatot szeretne létesíteni az Owify és a LiveAgent call center között, mindössze annyit kell tennie, hogy bejelentkezik LiveAgent fiókjába, és be kell tartania a megadott irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Owify keresése
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
Az Owify integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés extra költség nélkül tartalmazza az integrációt, míg az Owify szolgáltatásait díj ellenében kínálja, mivel ezek külön üzlet.
Az Owify előnyei:
- Költséghatékony megoldások
- Könnyű konfigurálás
- Redundancia és rugalmasság
- Méretezhetőség
- Hozzáférés Szlovéniában és Horvátországban
- Növekvő elégedettség
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Owify integration!
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!