Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ha el akarja helyezni a LiveAgent élő chat gombját az Oxatis áruházába, kövesse az alábbi integrációs útmutatót, vagy nézze meg a mellékelt YouTube videót.
Az első lépés egy új chat gomb létrehozása és testreszabása a LiveAgent paneljén (Nincs még LiveAgent fiókja? Regisztráljon itt). Másolja a HTML kódját (Ctrl+C) a vágólapra.
- Menjen az Oxatis üzletkezelőjéhez és válassza a Weboldal > Tulajdonságok nyelv szerint > Módosítás > Illessze be (Ctrl+V) a HTML kódját az ”End
- Menjen az áruháza weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.
Mi az az Oxatis?
Funkciókban gazdag, technikailag hatékony e-kereskedelmi megoldás, amely folyamatos támogatást nyújt a minőségi szolgáltatásaival. Több, mint 7300 kliens különböző területekről választotta az Oxatist. Bármekkora is legyen a forgalma (havi 1000 fonttól évi 10 000 000 fontig), azt fogja tapasztalni, hogy az Oxatis az ideális üzleti partner a projektjéhez.
Hogyan tudja használni?
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azzal, hogy egy élő chat gombot helyez el az Oxatis oldalán.
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!
Integrálja a LiveAgent élő chat funkcióját X-Cart webáruházába, és nyújtson fantasztikus ügyfélszolgálatot. Próbálja ki 14 napig ingyenesen, kötelezettségek nélkül! Könnyen telepíthető modul, amely növeli az ügyfélkapcsolatot és javítja a felhasználói élményt. Kattintson most az integráció megkezdéséhez!