Peoplefone integration
Partner website
Mi az a Peoplefone?
A Svájcban 2005-ben alapított VoIP szolgáltató a peoplefone hat másik országban aktív még: Németországban, Ausztriában, Franciaországban, Lengyelországban, Szlovákiában és Litvániában. Szolgáltatásainkat több, mint 200 000 üzleti ügyfél veszi igénybe. Annak érdekében, hogy a lehető legjobb támogatást nyújthassuk nekik, 2000 telepítési partner hálózatával működünk együtt Európa-szerte. Rendszerplatformunkat házon belül építettük, és folyamatosan fejlesztjük és optimalizáljuk. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy minőségi, stabilitási és új kommunikációs megoldásokat kínáljunk jó ár-teljesítmény arány mellett. Legyen szó akár a SIP-TRUNK ajánlatunkról, amelyet a legtöbb telefonrendszer-gyártó tanúsít, akár a MICROSOFT TEAMS Direct Routing, akár a virtuális telefonközpontunk HOSTED-jével – minden ügyfél testre szabott megoldást talál nálunk. A Bilanz Telekom besorolásban a Peoplefone 2013 óta vezető pozíciót ért el a svájci vállalatok vezetékes hálózati VoIP-szolgáltatójaként – ideértve az ötszörös 1. helyezést. További információk: https://www.peoplefone.com
Hogyan használhatja?
Ha olyan VoIP szolgáltatót keres, akivelcsatlakoztathatja a LiveAgent telefonos központját, a Peoplefone nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Peoplefone biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ez minden, amire szüksége van a telefonközpont elindításához. Előfordulhat, hogy más hardverre is lesz szüksége, ha később javítani szeretné a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatban vannak. A telefonos központok nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálatok nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Például létrehozhat egyedi IVR (Interactive Voice Response) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz csatlakozott? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkra van szüksége a call center szolgáltatásainkról? Nézze meg a Call Center-ről szóló oldalunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent call center képességeiről.
Hogyan integrálható a Peoplefone VoIP a LiveAgenttel?
Ha létre szeretné hozni a LiveAgent telefonos központját a Peoplefone, mint VoIP szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció> Hívás> Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza a Peoplefone lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról.
- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az ebből a számból érkezett és kezdeményezett összes telefonhívást. Ha végzett, kattintson az alján található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha úgy tetszik, felvehet további Peoplefone telefonszámokat vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információt keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát, ahol további információkat talál a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!