PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a PipeDrive?
A PipeDrive egy könnyen használható CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver), amely lehetővé teszi a leadek és ügyletek kezelését, valamint nyomon követi a kommunikációt és automatizálja a munkafolyamatot.
Ezen felül a PipeDrive betekintést nyújt az értékesítők teljesítményébe, és lehetővé teszi a jelentések készítését a folyamatban lévő adatok alapján.
Hogyan használhatja?
A PipeDrive használata azért fontos az értékesítési csapatok számára, mert lehetővé teszi számukra, hogy kezeljék és nyomon kövessék ügyleteik előrehaladását egy intuitív irányítópulton keresztül.
Ezenkívül a PipeDrive felhasználói fontos információkat is tárolhatnak, például kapcsolattartási információkat, szolgáltatási szintű megállapodásokat és üzletértékeket.
A felhasználók olyan funkciót is használhatnak, amely szinkronizálja az összes vezető kommunikációt a szoftverrel, lehetővé téve a csapatvezetők számára, hogy szemmel tartsák az összes tevékenységet és előrehaladást.
A PipeDrive és a LiveAgent összekapcsolásának előnyei
Amikor aktiválja a PipeDrive beépülő modult a LiveAgent szolgáltatásban, új ügyleteket regisztrálhat, és azonnali hozzáférést kaphat a LiveAgent kezelőfelületén a már meglévőkhöz kapcsolódó információkhoz.
Amikor a LiveAgent összekapcsolja az Ön PipeDrive fiókját, akkor a PipeDrive ügyleteket, azok állapotát és értékeit ellenőrzi. Mindezek az információk a jegyinformációs panelen megjelenő PipeDrive widgetben jelennek meg. A bővítmény használatával megtekintheti és regisztrálhatja a PipeDrive ajánlatokat közvetlenül a LiveAgent fiókjában, miközben kommunikál az ügyfelekkel.
Esetek és bevált gyakorlatok
Miután rákattintott a PipeDrive ikonra a LiveAgent jegy részleteinek paneljén, a következőket teheti:
- Regisztráljon új PipeDrive ügyleteket a LiveAgentben
- Tekintse meg az összes regisztrált ügyletet, amely az ügyfélhez kapcsolódik
Lényegében a LiveAgent PipeDrive integrációja időt takarít meg és hatékonyabb. Azáltal, hogy ezeket az információkat kéznél tartja a LiveAgent belsejében, könnyen meghatározhatja, hogy mikor érdemes eladni az ügyfeleknek vagy kedvezményeket kínálni nekik.
Hogyan integrálható a PipeDrive a LiveAgenttel?
A natív integráció aktiválása egyszerű. Nyissa meg az irányítópultot, és válassza a Konfiguráció > Rendszer > Pluginok lehetőséget, és keresse meg a PipeDrive Integráció v2-t.Kattintson az aktiváló kapcsolóra, és a LiveAgent ezt követően újraindul.
Most keresse meg az aktív PipeDrive integráció v2-t, és kattintson a kapcsoló melletti információ ikonra. Kattintson a PipeDrive logóra. Megnyílik egy telepítési parancs, és kattintson az Engedélyezés és telepítés gombra.
Kész, az integráció aktív, és a jegyinformációs panelen láthatja. Nyissa meg, és keresse meg az aktív integrációt a jobb oldali panelen.
Megtekintheti, hozzáadhatja vagy szerkesztheti az ajánlatokat az irányítópultról.
A PipeDrive és a LiveAgent integrálása a Zapieren keresztül
Kipróbálhatja az integrációt a Zapier szolgáltatáson keresztül is. A Zapier két alkalmazást kapcsol össze különböző típusú integrációk létrehozásával, amelyek javíthatják a munkafolyamatot. Ha nincsen még fiókja, hozzon létre egyet ezen a linken. Ezután lépjen a LiveAgent + PipeDrive integrációk oldalra.
Görgessen le a LiveAgent + PipeDrive csatlakoztatása szakaszig. Itt több választási lehetőséget kombinálhat, ezért fontolja meg, hogy mit szeretne tenni az integrációval. Az egyik alkalmazás triggerje aktiválja a műveletet a második alkalmazásban, ami integrációt hoz létre.
Mutatunk egy példát a PipeDrive Új ügylet és a LiveAgent Beszélgetés létrehozása lehetőségeivel. A beállítások eltérhetnek az útmutatótól, de általában ugyanaz marad, kivéve néhány részletes mezőt, függetlenül attól, hogy milyen opciókat választ. Ha végzett a kijelöléssel, kattintson a kék folytatás gombra.
A beállítás első része egyszerű. Csak be kell jelentkeznie a PipeDrive-fiókjába, meg kell erősítenie az aktiváló kiválasztását és tesztelnie kell.
Jelentkezzen be és erősítse meg a műveletet. Az integrációnk beállításához meg kell adnunk a címzett és a küldő e-mail címét, az e-mail tárgyát és az üzenet törzsét a többi mező mellett. Van néhány nem kötelező mező is, az üzenet pontosításához kitöltheti azokat is. Folytassa és tesztelje az integrációt, ha végzett.
Ez az, a folyamat kész, és az integráció aktív lesz, amikor bekapcsolja a Zap-ot. Ellenőrizze a LiveAgentben, hogy vannak-e új üzenetek a PipeDrive-tól.
Frequently Asked Questions
Mi a PipeDrive?
A PipeDrive egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer. Az egész koncepciót az eladó szempontjából fejlesztették ki. Adatokat ad a leadekről, a teljesítményről és egyebekről.
Milyen előnyei vannak a PipeDrive és a LiveAgent használatának?
- hatékony munkafolyamat - továbbfejlesztett CX (ügyfélélmény) - jobb ügyfélkapcsolatok - versenyelőny - időt takarít meg (nincs szükség az interfészek közötti váltásra)
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel a Sipcall integrációt a LiveAgenttel, amely innovatív VoIP megoldásokat kínál virtuális telefonrendszerekhez és Microsoft Teamshez. Javítsa ügyfélkapcsolatait svájci telefonszámokkal hitelesített SIP fiókokkal. Próbálja ki a LiveAgent telefonos központját, amely hatékony ügyfélszolgálati megoldásokat kínál személyre szabható IVR funkciókkal és hívásrögzítéssel. Kezdje el most ingyen!
Integrálja a LiveAgentet WordPress oldalába, és alakítsa át webhelyét hatékony ügyfélszolgálattá vagy élő chatté. Az egyszerű telepítés lehetővé teszi a gyors és pontos vásárlói támogatást. Próbálja ki ingyen, kötöttségek nélkül, és tapasztalja meg a legjobb ügyfélszolgálatot a legnépszerűbb CMS-sel kombinálva!