Redvoiss integration
Partner website
Tudjon meg többet!
A Redvoiss latin-amerikai úttörő az internetes telefonálásban, és több mint 20 éve dolgozik a távközlési iparban. Berendezésekkel és összekapcsolási szerződésekkel büszkélkedhet világszerte szolgáltatókkal, így kiváló minőségű nemzetközi hívásokat tesz lehetővé verhetetlen árakon – jelentős telefonszámla-megtakarítást jelent bármely vállalkozás számára.
A Redvoiss szolgáltatási platformot hozott létre a telefonszolgáltatások elérhetőbbé tétele érdekében. Ez egy innovatív virtuális telefonközpont, amely ASP módban működik, és hagyományos telefonszolgáltatásokat nyújt az ügyfelek szélessávú kapcsolatain keresztül. Röviden, a Redvoiss megkönnyíti a telefonszolgáltatásokhoz való hozzáférést!
A Redvoiss elkötelezett amellett, hogy ügyfeleinek a legjobb kommunikációs minőséget és verhetetlen központi IP-szolgáltatási díjakat biztosítson. Mindenki, aki használja, egyetért azzal, hogy a Redvoiss elképesztő megtakarításokat biztosít a telefonszámláján.
A Redvoiss-nál csúcskategóriás IP központi szolgáltatásokat, virtuális központi támogatást és versenyképes árakat találhat a bemondók számára. Szakértői csapatuk elkötelezett abban, hogy a legtöbbet hozza ki a médiamarketingből, így megbízhat szolgáltatásainkban, amelyek a legjobb ár-érték arányt nyújtják Önnek. Figyelmes munkatársainkkal és élvonalbeli megoldásainkkal garantálni tudjuk, hogy elsőrangú támogatást és megbízható befektetési lehetőségeket kap. Ráadásul kedvezményes árainkkal az árak soha nem fognak komoly gondot okozni.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Redvoiss együttműködnek, így a Redvoiss-számok integrálása a telefonközpontba minden eddiginél egyszerűbb. Ezenkívül a LiveAgent nem számít fel további díjat ezért a kapcsolatért.
Ha érdekli a Redvoiss és a LiveAgent call center összekapcsolása, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Redvoiss keresése.
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
A Redvoiss integrálásának költsége:
Ha rendelkezik LiveAgent előfizetéssel, az integráció ingyenes. A Redvoiss azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a vállalat külön működik.
A Redvoiss előnyei
- Nincs beállítási díj
- Fix havi díj a választott csomagnak megfelelően.
- 100%-ban remote telepítés és működtetés.
- A hagyományos telefonközpont cseréje anélkül, hogy elveszítené a hívásait vagy a telefonszámait.
- Bejövő és kimenő hívások.
- Korlátlan forgalom vezetékes és mobiltelefonok felé Chilében.
- Teljes PBX funkciók.
- 24 órás támogatás.
- Biztonság.
- Méretezhetőség és hordozhatóság.
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Redvoiss integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a Redvoiss?
A Redvoiss latin-amerikai úttörő az internetes telefonálásban, és több mint 20 éve dolgozik a távközlési iparban. Berendezésekkel és összekapcsolási szerződésekkel büszkélkedhet világszerte szolgáltatókkal, így kiváló minőségű nemzetközi hívásokat tesz lehetővé verhetetlen árakon – jelentős telefonszámla-megtakarítást jelent bármely vállalkozás számára.
Mennyibe kerül a Redvoiss és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent együttműködik a Redvoiss-szal. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Redvoiss díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg Redvoiss VoIP számot a LiveAgenten belül?
Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Redvoiss-ra. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használja.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!