Salesforce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Salesforce?
A Salesforce egy ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver. Szolgáltatásai lehetővé teszik a vállalatok és vállalkozások számára, hogy együttműködjenek a Cloud szolgáltatással. Ez lehetőséget ad számukra, hogy jobb szolgáltatásokat nyújtsanak azoknak a vállalatoknak, akik támogatni akarják ügyfeleiket. Időt takaríthat meg, és javíthatja az ügyfélkapcsolatokat és az ügyfélélményt.
Hogyan használhatja?
A Salesforce és a LiveAgent integrációval eseteket hozhat létre a Salesforce-fiókjában a LiveAgent jegyeken keresztül. Nem kell lógva hagynia az ügyfélcsevegéseket, csak azonnal jelentse az eseteket, és jobb vásárlói elégedettséget biztosítson.
Amikor megjelenik egy ügyfélbeszélgetési jegy kérés, kattintson a jobb oldali panelen található Salesforce gombra, és létrehozhat egy ügyet, amelynek azonosítója az ügyfél e-mailje, és a Salesforce-ügybe feltöltött csevegési átirat.
A LiveAgent Salesforce integrációja a Zapieren keresztül lehetővé teszi a fontos információk nyomon követését, mint például új ügyfelek, kapcsolattartók, események, objektumok, objektumtípusok, kampányok és zárt lehetőségek.
Új fiókokat, kampányokat, megjegyzéseket, eseteket, névjegyeket és mellékleteket manuálisan is létrehozhat. Bátran adhat hozzá névjegyeket kampányokhoz, hozhat létre és frissíthet objektumokat a LiveAgent irányítópultjáról. Ezek az integrációk külön-külön is létrehozhatók, és kiválaszthatja, melyiket szeretné használni.
Előnyök
- Kövesse nyomon ügyfélkapcsolatait a LiveAgentből
- Kezelje a feladatokat egyszerűen a LiveAgent irányítópultjáról
- Hozzon létre új eseteket, vagy adjon hozzá potenciális ügyfeleket
Hogyan integrálható a Salesforce a LiveAgenthez
A LiveAgent rendelkezik az ügyfelek számára elérhető Salesforce integrációs bővítménnyel. Segíthet nyomon követni ügyfeleit, kezelni az ügyeket, vagy új, potenciális ügyfeleket adhat hozzá.
- A beépülő modul aktiválásához nyissa meg a LiveAgent programot, és lépjen a Konfiguráció> Rendszer> Pluginok menüpontra. A bővítményt a bővítmények listájában találja meg. Ha megvan, kattintson a jobb oldalon található Aktiválás kapcsolóra.
- A LiveAgent újraindul, és ezt követően megtalálja az aktív bővítményt a lista tetején. Kattintson az aktiváló kapcsoló melletti konfigurációs gombra (fogaskerék ikonra), és egy új opcióablak nyílik meg.
- Másolja ki és illessze be az API kulcsát a Salesforce-ból, és kattintson a Mentés gombra. Megtalálja és létrehozhatja az API kulcsot a Salesforce alkalmazásban. Nyissa meg, és válassza a Beállítás> Integrációk> API lehetőséget.
Készen van és az integráció aktív. Most már ki is próbálhatja!
Hogyan integrálható a Salesforce a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
Ha a LiveAgent és a Salesforce további munkafolyamat-képességeit szeretné feloldani, próbálkozzon a Zapier szolgáltatás használatával. A Zapier olyan vállalat, amely két alkalmazás összekapcsolására összpontosít, különféle integrációs eredményekkel, képességeiktől függően.
Ez a rendszer olyan triggerekkel és műveletekkel működik, amelyeket kiválaszthat, és saját maga hozhat létre egyéni integrációt. Ez egy egyszerű folyamat, amely csak néhány percet vesz igénybe.
- Először jelentkezzen be Zapier-fiókjába, vagy hozzon létre egyet itt. Ingyenes. Ezután lépjen a LiveAgent + Salesforce integrációk oldalra.
- Görgessen lefelé, és válassza ki, hogy melyik alkalmazás hajtsa végre az aktiválást, és mi lesz a trigger. Számos lehetőség létezik, például a naptárintegráció, az előre írt üzenetek és mások, amelyek kombinálhatók a második alkalmazással. Gondolja át, mit szeretne tenni az integrációval, és válassza ki. Ha végzett a kijelöléssel, folytassa a kék gombbal.
- A következő lépések a kiváltó tényezőtől és a művelettől függően változhatnak, de általában könnyen kezelhetők. A legtöbb esetben ez olyan egyszerű, mint bejelentkezni a fiókokba és engedélyeket biztosítani a Salesforce számára. Minden trigger beállítás tartalmaz egy trigger tesztet is, hogy megtudja, a Zapier sikeresen csatlakozott-e az alkalmazáshoz.
- A második rész általában megköveteli a művelet konfigurálását is. Az elején az integrációs lehetőségek közül választottuk a LiveAgent művelet létrehozása beszélgetést, ami azt jelenti, hogy be kellett állítanunk az e-mailt. Ez magában foglalta a feladó és a címzett e-mail címeinek, az üzenet tárgyának és törzsének beírását néhány nem kötelező lehetőség között.
- Ha végzett az előző résszel, végezzen egy utolsó tesztet az integrációval a Zapieren és nézze meg, hogy működik-e. Ez volt dióhéjban a Zapier-integrációk teljes folyamata.
Frequently Asked Questions
Mi az a Salesforce?
A Salesforce egy CRM szoftver, amely 1996 óta segíti az üzleti kapcsolatok javítását. Sőt, növelheti a vállalat jövedelmezőségét és az általános folyamatokat.
Milyen előnyei vannak a Salesforce és a LiveAgent integrálásának?
- jobb termelékenység - nincs szükség interfészek váltására - könnyen frissítheti a LiveAgent kampányait - adjon hozzá új névjegyeket a LiveAgentből