Scalix integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Scalix?
A Scalix e-mailként, csoportos naptárként és együttműködési szoftverként szolgál. Linuxon fut a Scalix Public License alatt. Különféle e-mail kliensek érhetik el. Scalix e-mail és naptár szerverrel, Scalix Web Access internetböngészővel és sok más összetevővel érkezik. A Scalix több termék kiadásban kapható, amelyek különböző célokra és feladatokra alkalmasak.
Hogyan használható a Scalix?
A Scalix alkalmas azoknak a vállalatoknak, amelyek csökkenteni szeretnék az üzenetküldési költségeket, és ki akarják használni a könnyű névjegyzék hozzáférési protokolljukat. A Scalix bármelyik LDAP-val működik. A Scalix zökkenőmentes névjegyzék áttelepítést is kínál az e-mail kliensekről e-mail kliensekre. Linux és Mac OS operációs rendszert futtató számítógépeken érhető el, és támogatja az összes elérhető e-mail klienst. Integrálható a LiveAgent help desk-jével is.
A LiveAgent help desk javíthatja az ügyfélszolgálati képességeit a legmodernebb jegyrendszerrel, amely képes kezelni a több szolgáltatótól érkező e-maileket. Amikor összegyűjti az e-mail kommunikációját, azt ügyféljegyekké alakítja és megszervezi, hogy az ügyfélszolgálati ügynökök könnyen megoldhassák. A jegykezelő funkciók segítenek a zökkenőmentes munkafolyamat létrehozásában, amely lerövidíti a válaszidőt, és segít gyorsan válaszolni minden problémára.
Rengeteg help desk szolgáltatás van, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálatban. A szűrésnek és a SPAM védelemnek köszönhetően a szervezés egyszerű, míg az ügynökök keresztmunkájának érzékelése biztosítja, hogy minden jegyet egy rendelkezésre álló személyhez rendeljenek. Az előre definiált válaszok és a sablon üzenetek megkönnyítik a gyakran feltett kérdések megválaszolását. Ha túlterheltnek érzi magát, feloszthatja a bonyolult jegyeket, vagy átteheti azokat a különböző osztályokra, amelyek speciális kérdésekre specializálódtak.
Ha úgy érzi, hogy többet szeretne kezelni, a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépjen más e-mail fiókokkal, vagy más kommunikációs csatornákkal. Helyezze el az egyik leggyorsabb élő csevegési widgetet a webhelyén, hogy gyors kommunikációs lehetőséget kínáljon ügyfeleinek. Állítson be egy digitális hívásközpontot és kezelje a számítógépről érkező hívásokat. Hozzon létre egy ügyfélportált és egy tudásbázist, amely hasznos cikkekkel és útmutatásokkal van tele. Ha még több közösségi oldalra vágyik, csatlakozzon a Facebookhoz, Instagramhoz, Twitterhez, és Viberhez és kezelje közösségi médiáját a LiveAgent-ből.
Milyen előnyökkel jár a Scalix?
- LDAP címjegyzékkel működik
- Erőforrásokat takarít meg
- Csoportos előjegyzési lehetőségek
- Adminisztrációs konzol
- Feketelista kezelés
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Hogyan integrálható a Scalix a LiveAgent-tel
A LiveAgent IMAP/POP3 kapcsolaton keresztül csatlakozhat a Scalix e-mailhez. Ez a lehetőség a LiveAgent konfigurációs beállításaiban érhető el, és csak néhány percet vesz igénybe. Kövesse az alábbi lépésenkénti útmutatót az integrációs folyamat befejezéséhez.
- Az integráció befejezéséhez először be kell állítania és futtatnia kell a Scalix-et. Ha még ezzel nincs meg, látogasson el a webhelyükre és töltse le a vállalkozásának megfelelő csomagot. Választhatja az ingyenes közösségi kiadást is. Ha segítségre van szüksége a telepítéshez, a telepítési útmutatót itt találja. Miután mindent beállított és futtatott, folytassa a következő lépésekkel.
- Lépjen a LiveAgent-fiókjában a Konfiguráció > E-mail > Levelezési fiókok oldalára (indítson el egy ingyenes próbaverziót, ha még nincsen fiókja) majd kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a szakasz tetején. Válassza az Egyéb lehetőséget az e-mail szolgáltatók listájának jobb alsó sarkában. Ezután válassza az IMAP/POP3 lehetőséget az integráció két lehetősége közül.
- A jegyek lekéréséhez a Scalix-ot össze kell kapcsolni a LiveAgent szolgáltatással. Ezt a részt ki kell töltenie a Scalix-fiók adataival. Adja meg bejelentkezési adatait, e-mail címét és egyéb szükséges adatait. Válassza ki a lekérés típusát, és adja meg a szerver és a port adatait. Ha kész, mentse el a beállításokat.
Ügyfelei mostantól bízhatnak a gyors, megbízható ügyfélszolgálatban, amikor szükségük van rá. Akadémia oldalunkon további információk találhatók a lenyűgöző ügyfélszolgálat biztosításáról, ezért mindenképpen látogasson el, ha többet szeretne megtudni. A LiveAgent funkcióit és szolgáltatásait az alábbi videó megtekintésével vagy a webhelyünkön való böngészéssel is felfedezheti.
Frequently Asked Questions
Mi az a Scalix?
A Scalix egy csoportos alkalmazás, amely csoportos e-maileket, csoportnaptárakat és együttműködési eszközöket biztosít. A Scalix Web Access böngésző, a Scalix e-mail és naptár szerver, valamint sok más összetevő tartalmazza. A Scalix számos változata áll rendelkezésre a különböző igényeknek és feladatoknak megfelelően. Ez a megoldás Linuxon a Scalix Public License alatt fut. Különféle e-mail kliensek férhetnek hozzá.
Hogyan használható a Scalix?
A Scalix-et azok a vállalatok használhatják, amelyek csökkenteni szeretnék üzenetküldési költségeiket. A Scalix bármelyik LDAP-val működik. Ezenkívül a Scalix zökkenőmentes névjegyzék-áttelepítést kínál az e-mail kliensekbe. Minden e-mail kliens támogatott Linux vagy Mac OS rendszert futtató számítógépeken. Ha csatlakoztatja a LiveAgent help desk-hez, növelheti az ügyfélszolgálati képességeit.
Milyen előnyökkel jár a Scalix integráció?
LDAP címjegyzékkel működik Erőforrásokat takarít meg Csoportos előjegyzési lehetőségek Adminisztrációs konzol Feketelista kezelés
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan integrálható az Axialys VoIP a LiveAgent telefonos központjához a hatékony ügyfélkapcsolatok érdekében. Az Axialys FrenchTech vállalat innovatív SaaS megoldással segíti a vállalkozásokat telefonrendszerük felhő alapú kezelésében. Tudjon meg többet az Axialys és a LiveAgent integrációjáról!
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá csapatmunkáját a Slack és a LiveAgent integrációjával! Használja ki a valós idejű üzenetváltást, fájlmegosztást, és testreszabható értesítéseket, miközben egyszerűen követheti nyomon ügyfélszolgálati jegyeit. Próbálja ki ingyen, és élvezze a zökkenőmentes együttműködést a LiveAgenttel!