Shift4Shop integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Shift4Shop?
A 3dcart bevásárlókosár-szoftver egy alapvető all-in-one e-kereskedelmi megoldás, amely lehetővé teszi az üzlete webes kezelését (nem kell szoftvert telepítenie az asztalra). Ellenőrizze az online és offline fizetési lehetőségeket, állítson be valós idejű szállítási lehetőségeket, vegye fel a kapcsolatot az ügyfelekkel, kezelje a bolt készletét és még sok minden mást!
Hogyan tudja használni a Shift4Shop integrációt?
A LiveAgent Shift4Shop integrációja lehetővé teszi az élő csevegés gombjának elhelyezését a Shift4Shop áruházában. A gomb segítségével ügyfelei gyors és kényelmes támogatást kaphatnak. Ez növelheti az ügyfelek hűségét és boldogságát, és segít abban, hogy a webhely látogatói fizető ügyfelekké váljanak.
A LiveAgent élő csevegő modulja a piacon a leggyorsabb és leghatékonyabb, megjelenési sebessége 2,5 másodperc. Ha csevegőmodult használ a webhelyén, javíthatja ügyfelei elégedettségét, és ezzel együtt értékesítési és marketing képességeit.
A LiveAgent élő csevegőmodulja rengeteg hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a proaktív csevegési meghívókat és az online látogatófigyelést, amely nyomon követi, hogy az egyes webhelyek látogatói mennyi ideig tartózkodnak az Ön webhelyén, milyen műveleteket végeznek, valamint földrajzi elhelyezkedésüket.
Javítsa visszajelzés-kezelését, és már ma magas színvonalú ügyfélszolgálatot nyújthat a weboldala látogatóinak. Indítson ingyenes 14 napos próbaverziót.
Milyen előnyöket jelent a Shift4Shop integrációjának használata?
- Szervezett, egyetemes jegykezelő postaláda
- Teljesen testreszabható, gyors élő chat-widget
- Offline űrlapok, offline csevegőgombok, csevegés előtti űrlapok a leadek rögzítéséhez
- Proaktív csevegési meghívók
- Valós idejű látogató figyelés
- Javuló ügyfél-elégedettség
- Gyorsabb válaszidők
- Problémamentes támogatási tapasztalatok az ügyfelek számára
LiveAgent csevegős gomb elhelyezése a Shift4Shop áruházában
Ha LiveAgent csevegő gombot szeretne elhelyezni a Shift4Shop webhelyén, kövesse az alábbiakban bemutatott integrációs utasításokat, vagy kövesse a videónkban bemutatott utasításokat.
Ha még soha nem hozott létre LiveAgent gombot, jelentkezzen be fiókjába, lépjen a Konfiguráció > Chat > Chat gombokhoz és kattintson a tetején található narancssárga gombra egy új létrehozásához.
Válasszon egy gomb dizájnt, és hajtsa végre a beállítást. Ez magában foglalja a gomb elnevezését, annak a részlegnek a kiválasztását, ahová az új csevegéseket továbbítani szeretné, és a csevegés gomb nyelvét (a többi lehetőség mellett). Ha végzett, kattintson a Mentés gombra.
Most lépjen a bal oldali panel integrációs szakaszába, és másolja ki a kódot. Ezt a kódot be kell helyeznie a Shift4Shop webhelyének láblécébe vagy fejlécébe.
Nyissa meg a Shift4Shop alkalmazást, és válassza a Tartalom > Webhely tartalma menüpontot. Kattintson a Fejléc és lábléc szakaszra, és illessze be a gomb kódját a Globális lábléc szakaszba. Engedélyezze a blokkot és mentse a módosításokat.
A Shift4Shop és a LiveAgent integrálása a Zapieren keresztül
A Shift4Shop integrálható a LiveAgenthez a Zapieren keresztül is. Kövesse ezt az útmutatót az egyéni integráció megismeréséhez.
Ez az útmutató az integrációs beállítások egyes részeiben különböző lehetőségeket mutathat be az integrációs lehetőségek nagy száma miatt. Azonban általában ugyanaz marad, és könnyű átmenni rajta, függetlenül attól, hogy milyen integrációt választ.
Hozzon létre egy Zapier-fiókot ,vagy jelentkezzen be meglévő fiókjába, és lépjen a LiveAgent + Shift4Shop integrációk oldalra. Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent és a Shift4Shop csatlakoztatása percek alatt rész. Válasszon ki egy eseményindítót és egy műveletet, amely összeköti a két alkalmazást.
Az integráció első lépése a Shift4Shop-fiókhoz való csatlakozás, és a Zapier számára az adatok kezelése. Ezután következik egy aktiváló teszt. Ezt követően be kell állítania egy LiveAgent műveletet. Ebben a példában ez egy e-mail létrehozása. Töltse ki a kötelező mezőket, például a küldő és a címzett e-mail címeit, az üzenet tárgyát és az e-mail törzsét. Folytassa a tesztet, és kapcsolja be a Zap-et.
Ellenőrizze az e-mail postafiókját az eredmények megtekintéséhez. E-mailben értesítést kell kapnia az újonnan hozzáadott termékekről.
Frequently Asked Questions
Mi az a Shift4Shop
A Shift4Shop egy e-kereskedelmi platform az online áruházak számára. A vállalat funkciókban gazdag platformot kínál, így az e-kereskedelem minden eladó számára egyszerű és hatékony.
Hogyan integrálhatja a Shift4Shop-ot a LiveAgenttel?
Az élő csevegő gomb létrehozása a Shift4Shop áruházban: 1. Hozzon létre egy élő csevegő gombot a LiveAgent alkalmazásban 2. Másolja ki a HTML-kódot a LiveAgentből 3. Illessze be a kódot a Shift4Shop üzletébe (video guide)
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Integrálja a LiveAgent élő chat funkcióját X-Cart webáruházába, és nyújtson fantasztikus ügyfélszolgálatot. Próbálja ki 14 napig ingyenesen, kötelezettségek nélkül! Könnyen telepíthető modul, amely növeli az ügyfélkapcsolatot és javítja a felhasználói élményt. Kattintson most az integráció megkezdéséhez!
Fedezze fel, hogyan javíthatja online áruházát a LiveAgent Shopify integrációjával! Egyszerűen beállítható élő chat gomb, amely növeli az ügyfelek elégedettségét és elkötelezettségét, miközben zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít. Takarítson meg időt és pénzt, és váljon hatékonyabbá a Shopify és LiveAgent segítségével!