Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Adatvedélem
Mi az a Sinch?
SA Sinch globális VoIP szolgáltató, amely gazdag ügyfélkommunikációs lehetőségeket kínál. Kezelheti a globális ügyfélhívásokat, adathívásokat és akár videohívásokat is. Az SMS-ek sem maradnak el, az API-n keresztül kezelheti a szöveges üzeneteket, a gazdag SMS-eket, sőt aFacebook Messenger és az Instagram-ot is.
A Sinch segítségével különféle számtípusok közül választhat, például virtuális hosszú számok, rövid kódok és ingyenes számok. A Sinch további nagyszerű szolgáltatásokat kínál, mint például a flash hívás, a hangellenőrzés vagy az SMS-ellenőrzés. Megoldásai alkalmasak különféle vállalkozásokban való használatra – egészségügy, pénzügyi, kiskereskedelem, utazás és média.
Hogyan használhatja a Sinch-t?
Használja a Sinch szolgáltatást VoIP-szolgáltatóként, és kezdje el kiszolgálni ügyfeleit egy egységes többcsatornás jegyrendszerből, ahol nyomon követheti az összes kommunikációs csatornát. A Sinch nagyszerűen kiegészítheti a LiveAgent telefonos központját. Használja a Rest API integrációját a LiveAgent szolgáltatással a Sinch-számra érkező összes hívás továbbításához a LiveAgent telefonközpontba.
A LiveAgent segíthet az ügyfelekkel folytatott beszélgetések kezelésében és a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Hívásközpontunk más csatornákkal van összekapcsolva, ami azt jelenti, hogy bármit kezelhet, amelyet az ügyfelek Önnek dobnak, és minden kérdést egy helyen nyomon követhet.
A hívásközpontot olyan nagyszerű szolgáltatások is támogatják, mint az egyéni IVR fák, egyéni csevegő gombok, korlátlan hívásrögzítés, vagy az automatikus visszahívás. Tekintse meg a call center szolgáltatásainak teljes listáját.
Milyen előnyei vannak a Sinch használatának?
- Változatos és hasznos funkciók
- Gazdag szöveges üzeneteket és videohívásokat kínál
- Használható számos iparágban
- Ellenőrző API opciók
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Ingyenes a LiveAgent és a Sinch integrációja?
A Sinch-szel való integrációt egyik díjcsomagunk tartalmazza, így nincsenek további díjak. Egyszerűen összekapcsolhatja a Sinch számát a LiveAgenttel, és elkezdheti kezelni az ügyfélhívásokat.
Hogyan integrálhatom a Sinch-et a LiveAgenttel?
A Sinch integrálása egyszerű a beépített beépülő modulnak köszönhetően. Csak annyit kell tennie, hogy információkat szolgáltat a LiveAgent számára. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell csinálni.
- A következő lépés az, hogy belép a Sinch-fiókjába, és megnyitja az Alkalmazások részt a bal oldali panelen. Kattintson az Új alkalmazás létrehozása. elemre. Nevezze el, és adja meg az alkalmazás rövid leírását. Ha elkészült, láthatja az új alkalmazást az alkalmazások listájában.
- Kattintson az alkalmazásra a konfigurálásához, és lépjen a Hang és videó részhez. Válassza a Visszahívás URL-t a SIP-továbbításhoz, és az első lépésben adja meg a gazdagép adatait ebben a formátumban: ” sip: {number} @ your.asterisk.host “. Rendelje hozzá az alkalmazáshoz rendelkezésre álló Sinch számot, és kattintson a Hang- és videóbeállítások frissítése elemre. Ha még nincs Sinch-száma, akkor lehetőség van annak bérlésére.
- Most hozzon létre egy második alkalmazást, és nevezze el. Használja az alkalmazás Kulcsát és Titkát a LiveAgent SIP hitelesítéséhez. A következő lépésekhez szüksége lesz a Sinch felhasználónevére és jelszavára is.
- Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció> Hívás> Számok lehetőséget. Kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Az új ablakban keresse meg és válassza a Sinch lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
- Az utolsó lépés az integráció konfigurálása. Adja meg Sinch felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, valamint a kulcsot és a titkot a második lépésből. Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat átirányítják, megnevezheti a számot és megadhatja az előtagot. Ha végzett, kattintson az Hozzáadás gombra, és a Sinch-száma összekapcsolódik a LiveAgenttel
Sikeresen befejezte a Sinch és a LiveAgent integrálását. Nyugodtan nézzen körül ahívásfunkciók oldalon és nézze meg, hogyan tudja kihasználni a LiveAgent telefonos központot. Feltétlenül nézze meg Akadémia oldalunkat, ahol tippeket és trükköket tanulhat a telefonos támogatással kapcsolatban.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Mennyibe kerül a Sinch?
A Sinch integráció a LiveAgenttel szerepel az egyik díjcsomagban, így nincs további fizetés, és szabadon elkezdheti használni.
Mi az a Sinch?
A Sinch VoIP szolgáltató globális ügyfélhívásokkal, adathívásokkal és még videohívásokkal is. Szolgáltatást nyújtanak globálisan.
Hogyan használhatom a Sinch-et a LiveAgenttel?
Használja a Sinch számának a LiveAgenthez történő csatlakoztatásához és az ügyfélhívó központ beállításához.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan gyorsíthatja fel munkafolyamatait a ClickUp és LiveAgent integrációval! A ClickUp felhőalapú projektmenedzsment megoldás könnyedén kezelhetővé teszi a feladatokat, míg a LiveAgent több mint 150 integrációval támogatja ügyfélkommunikációját. Próbálja ki az ingyenes integrációt, és tapasztalja meg a hatékonyabb munkavégzést!
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá csapatmunkáját a Slack és a LiveAgent integrációjával! Használja ki a valós idejű üzenetváltást, fájlmegosztást, és testreszabható értesítéseket, miközben egyszerűen követheti nyomon ügyfélszolgálati jegyeit. Próbálja ki ingyen, és élvezze a zökkenőmentes együttműködést a LiveAgenttel!