Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Sipcall ?
VoIP telefonálás a Sipcall-ról: Innovatív megoldások az Ön vállalkozásához!
A Sipcall az Ön igényeinek megfelelő optimális telefonálási megoldást kínálja: Virtuális telefonos rendszerek (PBX) a funkciók széles skálája (sipcall vPBX), megbízható kapcsolat a telefonrendszerrel SIP törzsön keresztül vagy a Microsoft Teams környezetéhez – A Sipcall az Ön professzionális és hozzáértő partnere.
Cégünk, amelynek székhelye a svájci Schindellegi, 35 alkalmazottal rendelkezik, és 2005 óta aktív a VOIP telefonálás területén. A LiveAgent számára hitelesített SIP fiókokat kínálunk svájci telefonszámokkal.
Hogyan használhatja?
Ha VoIP szolgáltatót keres, hogy kapcsolatba léphessen a LiveAgent telefonos központjával, a Sipcall nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Sipcall biztosítja. Laptop vagy okostelefon, mikrofon és hangszóró – ennyire van szüksége egy induló telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központból?
Annak ellenére, hogy egyesek a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások a mélyebb, személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hangválasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.
Hogyan lehet integrálni a Sipcall VoIP-ot a LiveAgenttel?
Ha a Sipcall-lal, mint VoIP-szolgáltatóval szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza a Sipcall lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Sipcall telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Fedezze fel az Optimal Call és a LiveAgent integrációját! Az Optimal Call egy szlovák VoIP szolgáltató, amely exkluzív telefonszámokat és call center megoldásokat kínál. Könnyedén integrálható a LiveAgentbe, hogy hatékonyabb ügyfélszolgálati élményt nyújtson. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaidőszakát, és hozza létre saját többcsatornás ügyfélszolgálati központját még ma!