SugarCRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SugarCRM Adatvedélem
Mi a SugarCRM?
A SugarCRM egy nagy, nyílt forráskódú ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, értékesítés-automatizálással, marketingkampánnyal, ügyfélszolgálattal és együttműködési képességekkel.
Az alkalmazás kódja minden felhasználó és fejlesztő számára elérhető, ami azt jelenti, hogy testreszabhatja munkafolyamatát, ha rendelkezik eszközzel és készségekkel.
Hogyan használhatja?
Az ügyfelekkel, névjegyekkel, mezőkkel, feladatokkal, modulokkal, esetekkel, potenciális ügyfelekkel, bejegyzésekkel vagy lehetőségekkel kapcsolatos értesítések ezzel az integrációval nem fognak elszaladni Ön mellett. Ezeket az információkat vagy mezőket saját maga is létrehozhatja vagy frissítheti az irányítópultról.
Előnyök
- Ügyfélkapcsolat kezelés egy szoftverből
- Értesítések, hogy képben legyen
- Az irányítópulton számos művelet végezhető el
- Megnövekedett munkafolyamat
- Spóroljon időt, nem kell váltogatnia appok között
Hogyan lehet a SugarCRM-et integrálni a LiveAgenttel a Zapieren keresztül
A SugarCRM a Zapieren keresztül integrálható a LiveAgenttel a Zap nevű eseménykiváltó és cselekvési rendszeren keresztül. A webhelyen elérhető lehetőségek közül sok integrációt hozhat létre.
Ha még nincs Zapier-fiókja, hozzon létre egyet itt. Ezután menjen a LiveAgent + SugarCRM Integráció weboldalra.
Görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik a LiveAgent + SugarCRM csatlakoztatása percek alatt rész. Itt kiválaszthatja az eseményindítót és a műveletet. Vessen egy pillantást a lehetséges integrációk listájára, és fontolja meg, mit szeretne tenni az integrációval.
Megmutatjuk a kapcsolatot a SugarCRM Új feladat eseményindítóval és a LiveAgent beszélgetés létrehozása művelettel. Ha befejezte az eseményindító és a művelet kiválasztását, kattintson a kék folytatás gombra.
Az első lépés az eseményindító beállítása. Jelentkezzen be a SugarCRM-be a Zapieren keresztül, és biztosítsa az adatokhoz való hozzáférést. Először tesztelheti az eseményindítót is, hogy működik-e.
A második lépés a LiveAgent műveletkonfiguráció. Esetünkben ki kell töltenünk olyan részleteket, mint a címzett és a küldő e-mail címe, az üzenet tárgya és egyéb információk.
Most végezzen egy utolsó tesztet az integrációról, és kész. Minden alkalommal, amikor új feladatot hoz létre a SugarCRM-ben, ügynökei kapnak egy üzenetet, amely tájékoztatja őket erről.
Hozzon létre további integrációkat különféle célokra a Zapiernél
Frequently Asked Questions
Mi az a SugarCRM?
A SugarCRM egy ügyfélkapcsolat-menedzsment, amely lehetővé teszi a vállalatok számára 2004 óta, hogy automatizálja az értékesítési és marketing folyamatokat.
Hogyan lehet kihasználni a SugarCRM integrációt a LiveAgentben?
- értesítést kap minden változásról/frissítésről - mindez az egyben platform -frissítse az ügyféladatokat a LiveAgentből
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!