TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a TeleCube?
A TeleCube egy olyan VoIP-platform, amely több mint 50 országban működik. így elmondhatjuk, hogy globálisan működő VoIP-szolgáltató. A TeleCube célja, hogy minden vállalkozás számára könnyen kezelhető és egyúttal költségvetés-barát telefonszolgáltatásokat nyújtsanak.
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek. Ennek eredményeként kihasználhatja a TeleCube alkalmazást a LiveAgent szolgáltatásban, és végső soron javíthatja a telefonos ügyfélszolgálatát és az ügyfélélményt.
Hogyan tudja használni a TeleCube-ot?
A TeleCube segítségével VoIP szolgáltatást nyújthat a telefonközpontjához. A LiveAgent segít kezelni az összes hívásközpont igényét, például tárolhatja az ügyfél beszélgetési előzményeit, az interaktív hangválasz fákat és még sok minden mást. Nézze meg az alábbi videót, hogy lássa a LiveAgent teljes call center képességeit, vagy olvassa el a call center szolgáltatásunkat.
Mennyibe kerül a TeleCube és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent nem számít fel további díjakat a TeleCube VoIP-szolgáltatóként való használatáért. Szüksége van azonban egy aktív TeleCube előfizetésre a szolgáltatásaik használatához. További árinformációkért keresse fel a TeleCube webhelyét.
Milyen előnyei vannak a TeleCube használatának?
- Ingyenes VOIP TeleCube integráció a LiveAgentben
- Az alkalmazások és funkciók sokfélesége
- Támogatja mind a lengyel, mind a világszámokat
- Előre fizetett vagy előfizetésen alapuló tervek
- Olcsó árképzés
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Hogyan integrálható a TeleCube a LiveAgentbe?
A TeleCube és a LiveAgent integrálása egyszerű folyamat. Kövesse ezt a telepítési útmutatót, hogy megtudja, hogyan állíthatja be a TeleCube-ot, vagy tekintse meg az alábbi videó magyarázási útmutatót.
- Hozzon létre egy TeleCube-fiókot – ez ingyenes. Ha már rendelkezik vele, jelentkezzen be fiókjába.
- A TeleCube-fiókjában lépjen a fő panelre. Kattintson a Gyors elérés > Hagyományos számok > Számok kezelése elemre.
- Az oldal alján kattintson a Megvásárolt számra. Szerkessze az Átirányítás részt, és válassza ki SIP-fiókját.
- Ismét navigáljon a fő panelre és lépjen a Gyors elérés > SIP-fiókok (kiterjesztések) menüpontra. Nyissa meg a Saját SIP-fiókok elemet, és kattintson a fogaskerékre, majd lépjen a SIP-beállítások részhez. Olyan képernyőn kell most lennie, ahol megadja a Bejelentkezési adatait (Auth ID) és a Jelszót.
- Nyissa meg a LiveAgent fiókját, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Hívószámok menüpontba, és kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Válassza ki a TeleCube elemet a VoIP szolgáltatók listájáról. Ezután adja meg bejelentkezési nevét, jelszavát és számát (nemzetközi módban +48). Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat átirányítják, valamint a hívások rögzítésének lehetőségét. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.
Kíváncsi arra, hogy mit tehet még a LiveAgent? Tekintse meg az alábbi videót, vagy tekintse meg a funkciók oldalt, hogy mindent láthasson.
Frequently Asked Questions
Mit jelent a VoIP?
A VoIP a Voice over Internet Protocol rövidítése. Ez azt jelenti, hogy hívásokat kezdeményezhet és fogadhat az interneten keresztül, és virtuális telefonközpontot hozhat létre laptopjával vagy telefonjával.
Mi az a TeleCube?
A TeleCube egy telekommunikációs vállalat, amely VoIP-számokat biztosít ügyfeleinek. Több, mint 50 országban nyújtanak lefedettséget, és számos telefonos központnak segítenek kapcsolatot létrehozni az ügyfelek támogatása érdekében.
Mennyibe kerül a TeleCube integráció a LiveAgentben?
A LiveAgentben nincsen VoIP-integrációs díj. A TeleCube azonban függetlenül díjazza szolgáltatásait.
Fedezze fel a Virtuális Globális Telefon VoIP integrációját a LiveAgenttel! Élvezze a 60+ országban elérhető, költséghatékony virtuális helyi telefonszámokat, kiemelkedő hangminőséggel és egyszerű kapcsolatbeállítással. Próbálja ki ingyenesen és tapasztalja meg a zökkenőmentes ügyfélszolgálatot a LiveAgenten keresztül!
Discover how Duocom, a leader in virtual telephony and VoIP in Spain, integrates seamlessly with LiveAgent to enhance your call center capabilities. Explore innovative, cost-effective solutions that adapt to your unique business needs and improve customer communication. Learn how to set up a call center using just a laptop or smartphone and benefit from advanced features like IVR and call recording. Visit to optimize productivity and customer service efficiently!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!