TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Adatvedélem
Mi az a TelefonBG?
A TelefonBG egy VoIP szolgáltató a help deskekhez. Telefonszámokkal, hívási statisztikákkal, hangpostával látja el a vállalkozásokat több mint 60 országból érkező számokkal. A TelefonBG számos olyan funkcióval és támogatott eszközzel rendelkezik, amelyek megkönnyítik az Ön számára a telefonálást.
Hogyan használhatja?
Segít a LiveAgent telefonos központjainak abban, hogy a telefonos kommunikációt eljuttassa a jegykiadásba. Használhatja ezt a szolgáltatást a hívás gombunkkal, hogy lehetővé tegye az ügyfelek telefonhívásokon keresztüli fokozott interakcióját.
Egyszerűen helyezze el a hívás gombot a weboldalán, állítsa be a telefonközpont szoftverét a TelefonBG-vel, és kezdjen el hívni, fogadni a hívásokat, visszajelzéseket gyűjteni, és a hívókat fizető ügyfelekké változtatni.
A Call Center egy hatékony eszköz ügynökei számára, és remek kiegészítője az ügyfélszolgálatnak más csatornákkal, például élő chat, e-mail, Facebook vagy tudásbázis mellett.
Előnyök
- Továbbfejlesztett visszajelzések kezelése a hívásokkal és a hívógombbal
- Növelje a munkafolyamatot a híváskezelés egyetlen megoldásával
- Javítsa a képességeket a LiveAgent korlátlan hívásfelvételével
- Szerezzen telefonos kommunikációt jegyekbe
Hogyan integrálható a TelefonBG a LiveAgenttel?
A TelefonBG számára elérhető egy natív integráció, így nincs szükség harmadik féltől származó alkalmazásokra a folyamat kezeléséhez. Nyissa meg az irányítópultot, és kövesse ezt az integrációs útmutatót.
Menjen ide: Konfiguráció > Hívás > Számok Szám hozzáadásához keresse meg és kattintson a narancssárga Létrehozás gombra a felső részben.
Új ablak nyílik meg a VoIP szolgáltatókkal. Keresse meg és kattintson a TelefonBG elemre a listában.
Most ki kell töltenie a bejelentkezési adatait és egyéb információkat, például a számot, a telefonos előtagot és az osztályt. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.
Készen van. Az integráció és a telefonszám be van állítva, és most már elkezdheti használni őket.
Kíváncsi még a call center képességeinkre? Nézze meg az alábbi videót.
Frequently Asked Questions
Mi az a TelefonBG?
A TelefonBG egy bolgár VoIP szolgáltató, amely több, mint 60 országban nyújt támogatást. A call centerek hívási képességek biztosítására használják értékesítési csoportok, ügyfélszolgálati csoportok vagy mások számára.
Integrálhatom a TelefonBG-t a LiveAgenttel?
Igen. A LiveAgent natív integrációval rendelkezik, amely az All-Inclusive csomagban érhető el azok számára, akik a TelefonBG-t választották VoIP-szolgáltatónak. Az integrációs folyamat egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe. 1. Nyissa meg a LiveAgent konfigurációs és hívási beállításait 2. Hozzon létre egy új számot, és válassza a TelefonBG lehetőséget VoIP szolgáltatásként 3. Kattintson a Mentés gombra
Ingyenes a TelefonBG és a LiveAgent integrációja?
Ha az All-inclusive szolgáltatást választotta, akkor nem kell külön fizetnie a TelefonBG és a LiveAgent integrálásáért.
Fedezze fel a Virtuális Globális Telefon VoIP integrációját a LiveAgenttel! Élvezze a 60+ országban elérhető, költséghatékony virtuális helyi telefonszámokat, kiemelkedő hangminőséggel és egyszerű kapcsolatbeállítással. Próbálja ki ingyenesen és tapasztalja meg a zökkenőmentes ügyfélszolgálatot a LiveAgenten keresztül!
Fedezze fel a VoipTel International és a LiveAgent ingyenes integrációját, amely versenyképes áron kínál kommunikációs szolgáltatásokat kis-, közép- és nagyvállalatok számára. Élvezze a magas minőséget és a kiváló támogatást Svájcból, miközben költséghatékonyan javítja ügyfélszolgálatát. Kezdje el most az ingyenes próbaidőszakot kötelezettségek nélkül!