TrackingTime integration
Mi az a TrackingTime?
A TrackingTime egy időkövető alkalmazás, amely segítségével hatékonyan mérheti a különféle feladatokra fordított időt. Az alkalmazás a tetszőleges méretű projektek együttműködésére összpontosít, méri az alkalmazottak teljesítményét és termelékenységét, valamint nyomon követi az egyes feladatokra fordított munkaidőt. A TrackingTime számos bővítményt és integrációt kínál különféle szoftvermegoldásokhoz. Olyan funkciókat is kínál, mint az azonnali munkaidő-nyilvántartások és a pontos időjelentések a vállalati feladatokhoz és folyamatokhoz.
Hogyan használhatja a TrackingTime-ot?
A TrackingTime segítségével hatékonyan mérheti és kezelheti ügyfélszolgálati feladatait a LiveAgentben. Ez különösen akkor jöhet jól, ha a LiveAgenten kívül más alkalmazásokat is használ, mert egyszerre több feladathoz és projekthez mérheti az időt. Ezenkívül a Zapieren keresztüli egyszerű integrációt is használhatja a TrackinTime és a LiveAgent integrálására, és bizonyos feladatokat automatikusan végrehajthat egy kiválasztott trigger és művelet alapján.
Milyen előnyei vannak a TrackingTime integrációnak?
- Különböző feladatok és folyamatok pontos időkövetése
- Projektidő-követés kezelése
- Munkaidő-nyilvántartások, jelentések, munkabeosztások
- Fejlettebb időkövetési funkciók
Hogyan integrálható a TrackingTime a LiveAgenttel a Zapier segítségével?
Tekintse meg ezt az útmutatót, hogy megtudja, hogyan használhatja a Zapier harmadik féltől származó integrációs szolgáltatást a TrackingTime és a LiveAgent integrálására. A folyamat meglehetősen egyszerű, és a Zapier kezelőfelülete különféle eszköztippeket és rövid útmutatókat kínál a gyors elvégzéshez.
- Ha még nincs kész TrackingTime- és LiveAgent-fiókja, feltétlenül hozza létre őket. Könnyen elkezdheti a TrackingTime ingyenes próbaverzióját, valamint a LiveAgent ingyenes próbaverzióját. Miután beállította fiókjait, a folytatáshoz regisztráljon vagy jelentkezzen be Zapier-fiókjába.
- Miután belépett Zapier fiókjába, hozzon létre egy új Zap-et. Először is ki kell választania, hogy melyik alkalmazás hozzon létre egy eseményindítót, amely elindítja a műveletet egy másik alkalmazásban. Igényei alapján kiválaszthatja, hogy az indítóalkalmazás LiveAgent vagy TrackingTime legyen. Bármelyik alkalmazást választja is ki az aktiváláshoz, több aktiválási lehetőség közül választhat. Később bármikor létrehozhat további Zapokat különböző triggerekkel és műveletekkel. A Zapier emellett megköveteli, hogy jelentkezzen be az alkalmazás fiókjába, és adja meg az engedélyeket.
- Amikor kiválasztja az alkalmazást és az eseményindítót, ideje kiválasztani, hogy milyen műveletet hajtson végre az aktiváláskor. A folyamat ugyanaz, mint az előző lépésben, kiválasztja az alkalmazást és a műveletet a listákból.
Ha elégedett a triggerrel és a művelettel, hozza létre a Zap-et, és kész. Próbálkozzon a Zap próbaüzemével, hogy megtudja, megfelelően működik-e, vagy végezze el manuálisan az alkalmazáson belül. Nyugodtan térjen vissza a Zapierhez, ha további Zapokat kell létrehoznia.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan gyorsíthatja fel munkafolyamatait a ClickUp és LiveAgent integrációval! A ClickUp felhőalapú projektmenedzsment megoldás könnyedén kezelhetővé teszi a feladatokat, míg a LiveAgent több mint 150 integrációval támogatja ügyfélkommunikációját. Próbálja ki az ingyenes integrációt, és tapasztalja meg a hatékonyabb munkavégzést!