Trello integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Trello?
A Trello egy nagyszerű eszköz feladat- és projektmenedzsmenthez. Kanban táblákat tartalmaz, amelyek megoszthatóak, és rugalmasan frissíthetőek vagy módosíthatóak.
Hogyan használhatja?
A Trello integrációja lehetővé teszi, hogy sok feladatot végezzen közvetlenül az irányítópultról. Nyomon követheti a rendszerbe felvett új ügyfeleket, megnézheti, mikor jön létre új tábla vagy archiválódik egy kártya. Az alkalmazás követi az új tevékenységeket, a kártyák esedékességét, az új kártyák létrehozását és az új hozzászólásokat is, és automatikusan listákra helyezi a kártyákat. Hozzon létre ellenőrzőlistákat, táblákat, kártyákat, és kezelje az archiválást, a címkézést, a tagokat vagy az ellenőrzőlistákat közvetlenül a LiveAgent-ből.
Előnyök
- Fejlett feladatmenedzsment
- Soha nem kell váltania az alkalmazások között
- Jobb munkafolyamat
- Minden fontosat nyomon követhet, ami a Trello-ban történik
Hogyan integrálható a LiveAgent és a Trello a Zapier-en keresztül
A Zapier-en keresztül történő harmadik fél általi integrációk megkönnyítik két alkalmazás pár perc alatt történő összekapcsolását, és segítenek abban, hogy programozói tapasztalatok nélkül személyre szabhassa azokat az eseménykiváltókat és a műveleteket, amelyekre az integráció során sor kerül.
Az integráláshoz szükség van Zapier-fiókra. Ha nincs Zapier-fiókja, ezen a linken vagy közvetlenül a LiveAgent és a Trello integrálása oldalon hozhat létre egyet. Amikor az oldalon van, megjelenik az eseménykiváltó és művelet kiválasztása opció.
Válasszon ki egy eseménykiváltót és egy műveletet. Többféle lehetőség van, így kiválaszthat egy olyat, amely megfelel az ügyfélszolgálati csapatának vagy más részlegeknek. Ezek mindkét irányban működnek két alkalmazás között, vagy akár egy alkalmazáson belül is.
A választás az Öné. Az alábbi példánkban a Trello eseménykiváltó az Új kártya, a LiveAgent művelet pedig a Beszélgetés indítása. E-mail érkezik az e-mail-jegykezelő rendszerbe, valahányszor új kártya jön létre a Trello-ban.
Kattintson a kék A LiveAgent és a Trello összekapcsolása gombra, ezzel belép az Eseménykiváltó és Művelet konfigurálása részbe. Esetünkben a Trello az első, mert ez az Eseménykiváltó. Szabja testre az eseménykiváltó részleteit saját igényeinek megfelelően. Ezután kattintson az alábbi kék Folytatás gombra a weboldalon. Ha még nem adta hozzá a Trello e-mail-címét, akkor itt hozzáadhatja, vagy válassza ki a korábbi integrációs beállítások során létrehozott fiókok listájából.
A Zapier megköveteli, hogy tesztelje az eseménykiváltót. Győződjön meg róla, hogy az összes lehetőséget helyesen töltötte ki, majd végezze el a tesztet.
A következő lépés a LiveAgent művelet konfigurálása, vagyis az, hogy mit fog tenni a LiveAgent, ha aktiválódik egy eseménykiváltó. Ebben a részben részletesebb információkat kell megadnia, de nem minden szükséges. Szükséges lesz megadnia vagy kiválasztania a LiveAgent e-mail-címét.
Ha elkészült, egy újabb tesztre lesz szükség, hogy meggyőződjön róla, hogy a teljes integráció a tervek szerint működik-e. Ha valami nem működik, a Zapier automatikusan felajánlja Önnek a hibaelhárítási útmutatót.
Most tekintse meg a jegyeit a LiveAgent-ben. Az értesítések a Zapier-ben történt beállításoknak megfelelően jelennek meg.
Kész is vagyunk. Szükség esetén további egyedi Zapier-integrációkat is létrehozhat a LiveAgent-hez.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá csapatmunkáját a Slack és a LiveAgent integrációjával! Használja ki a valós idejű üzenetváltást, fájlmegosztást, és testreszabható értesítéseket, miközben egyszerűen követheti nyomon ügyfélszolgálati jegyeit. Próbálja ki ingyen, és élvezze a zökkenőmentes együttműködést a LiveAgenttel!
Integrálja a LiveAgentet WordPress oldalába, és alakítsa át webhelyét hatékony ügyfélszolgálattá vagy élő chatté. Az egyszerű telepítés lehetővé teszi a gyors és pontos vásárlói támogatást. Próbálja ki ingyen, kötöttségek nélkül, és tapasztalja meg a legjobb ügyfélszolgálatot a legnépszerűbb CMS-sel kombinálva!