TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TTNC Adatvedélem
Mi az a TTNC?
A TTNC az Egyesült Királyság székhelyű VoIP szolgáltató, amely felhőszolgáltatásokat, előre konfigurált VoIP kézibeszélőket és híváskezelést is kínál. Számos virtuális telefonszámot kínálnak, különféle üzleti célokat szem előtt tartva. Ügyfeleik az üzleti ágazat alapján választhatnak emlékezetes számokat.
Hogyan használhatja a TTNC-t?
A TTNC VoIP szolgáltatóként használható az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező vállalkozásokhoz. Válasszon a számvariációkból és a LiveAgent help desk szoftver kezeli a telefonos központját és a ügyféljegyeket.
A LiveAgent jegyrendszere egy fedél alatt kezeli az e-maileket, élő chatet, ügyfélportált, közösségi médiát, és a call center-t. Mindezeket az eszközöket speciális funkciók támogatják, hogy megkönnyítsék a munkafolyamatokat.
Könnyű kezelni a hívásokat, átirányítani őket a megfelelő ügynökökhöz, létrehozni az IVR-t, hogy az ügyfelek kapcsolatba léphessenek a megfelelő részleggel, és akár videohívásokat is kezdeményezhetnek, ha személyesebb akar lenni ügyfeleivel.
Milyen előnyei vannak a TTNC használatának?
- Nagy-Britanniában működő VoIP szolgáltató
- Emlékezetes számok, amelyek különböző vállalkozások számára alkalmasak
- Rengeteg eszközt támogat
- Felhőszolgáltatások állnak rendelkezésre
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Pénzbe kerül a TTNC és a LiveAgent integrálása?
Az integráció ingyenes. Miután megkapta TTNC telefonszámát, egyszerűen hozzáadhatja a LiveAgenthez, és onnan kezdheti el kezelni a hívásait. Ha több száma van, felveheti őket is.
Hogyan lehet integrálni a TTNC-t a LiveAgenttel?
A folyamat egyszerű, mert nincs szükség a beépülő modulok konfigurálására vagy harmadik féltől származó szolgáltatások használatára. Csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja telefonszámát a LiveAgent call center konfigurációjához. Így teheti meg:
- Az első lépés a TTNC telefonszám beszerzése, hogy összekapcsolhassa a LiveAgent telefonos központtal. Menjen a TTNC webhelyére, és kattintson a Kosár > Válasszon egy számot-ra a jobb felső sarokban.
- Ezután kiválaszthatja a számát a körzetszáma és preferenciája alapján. Emellett választhat egy emlékezetes számot is. Miután elkészítette felhasználónevét, jelszavát és TTNC számát, váltson a LiveAgentre.
- A LiveAgent programban lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menübe, és kattintson a tetején található Gomb létrehozására a TTNC-szám hozzáadásához. Ezután válassza a TTNC lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájáról.
- A beállítás utolsó részében meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, gazdagépét és TTNC számát. Válasszon ki egy osztályt, ahová a hívásokat szeretné irányítani, válasszon egy szám előtagot, majd válassza ki, ha az összes hívást rögzíteni szeretné. Kattintson a Hozzáadás gombra, ha kész.
TTNC-száma most csatlakozik a LiveAgent telefonos központjához. További számokat is felvehet külön fizetések nélkül.
Szeretne többet megtudni a LiveAgent help desk szoftverről és annak képességeiről? Nézze meg az alábbi bemutató videót, vagy tekintse meg a funkciók oldalunkat hogy lássa mindazt, amit tehet vele.
Frequently Asked Questions
Mi az a TTNC?
A TTNC az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező VoIP- és felhőszolgáltató. Egyedi és emlékezetes telefonszámokat biztosítanak különböző üzleti célokra, preferenciáktól és iparágtól függően.
Integrálhatom a TTNC-t a LiveAgenttel?
A TTNC már szerepel a LiveAgent és a beépített szolgáltatásokban, ami azt jelenti, hogy nincs szükség integrációs bővítményekre vagy harmadik féltől származó szolgáltatásokra. Egyszerűen adja hozzá TTNC számát a LiveAgenthez, és kezdjen hívni.
Pénzbe kerül a TTNC és a LiveAgent integrálása?
Nem, az integráció ingyenes a LiveAgent díjcsomag részeként.