uKit integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ha el akarja kezdeni a LiveAgent chat gombjának használatát az uKit webhelyén, kövesse az alábbi lépésenkénti integrációs útmutatót, vagy egyszerűen nézze meg az integrációs videót.
- Nyissa meg az uKit készítő programot, és keresse meg a Widgetek> Kapcsolat menüpontot
- Válassza a LiveAgentet, és húzza a widgetet a webhelyre, az egér bal oldali gombját lenyomva.
- Kattintson az élő chat gombra, majd a bal oldalsávon kattintson a Fiók csatlakoztatására.
- Írja be a LiveAgent-fiókja URL-jét és API -kulcsát. Ha még nincs fiókja, nyugodtan hozzon létre egy újat a Fiók létrehozása gombra kattintva.
Hol találja az API kulcsot?
- A LiveAgent-fiókjában keresse meg a Konfiguráció > Rendszer> API elemet, és másolja ki innen az API-kulcsot.
- Készen is van. Az alapértelmezett élő chat gomb megjelenik a webhelyén.
- Ha módosítani szeretné az alapértelmezett gombot (színek, szövegek …), nyissa meg a LiveAgent fiókját, lépjen a Konfiguráció > Chat> Chat gombokra, és kattintson a gombra a kinézet szerkesztéséhez.
Miért uKit?
Az uKit egy weboldalkészítő, egyszerű és hatékony módszer egy funkcionális üzleti weboldal létrehozására. Azok számára jött létre, akik nem annyira informatikai szakemberek. Könnyen kezelhető, szórakoztató és modern. Az uKit elegáns drag-and-drop szerkesztővel rendelkezik, amely lehetővé teszi a választott sablon egyszerű testreszabását.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent uKit integrációja lehetővé teszi az élő chat gomb elhelyezését az uKit oldalán.
Fedezze fel a Universal Telecom és a LiveAgent integráció előnyeit! Spanyolországban székhellyel rendelkező Universal Telecom versenyképes áron kínál megbízható internetes, mobil- és vezetékes szolgáltatásokat. Élvezze a zökkenőmentes VoIP integrációt, amely ingyenes a LiveAgent előfizetők számára, és emelje új szintre az ügyfélszolgálati élményt. Próbálja ki ingyenesen!