Voiceland integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Voiceland Adatvedélem
A Voiceland egy speciális telefonszolgáltató, amely kizárólag a vállalkozásokat és a szakembereket szolgálja ki, és célja, hogy személyre szabott telefonos megoldásokat kínáljon a világszerte elérhető csúcsminőségű infrastruktúra és szolgáltatások felhasználásával. Ez túlmutat a megbízható szolgáltatások nyújtásán; törekszik arra, hogy tartós kapcsolatokat építsen ki partnereivel és ügyfeleivel, biztosítva, hogy személyesen ismerjék a Voicelandet, és örökké megbízzanak benne.
A Voiceland kizárólagos célja a legjobb és legmegbízhatóbb távközlési megoldások biztosítása. Ennek elérése érdekében teljes infrastruktúráját a legmodernebb adatközpontokban tárolja, amelyek olyan nagy nemzetközi távközlési szolgáltatók tulajdonában vannak, mint a Telecom Italia Sparkle Group és a Google. Ennek eredményeként a szolgáltatás 99,97% feletti elérhetőségét tudja garantálni. Szolgáltatásunk minőségének további biztosítása érdekében tanúsított minőségirányítási rendszert tart fenn, amely megfelel az ISO 9001, ISO 27001, ISO 27017, ISO 27011 és ISO 22301 szabványoknak.
Szolgáltatási köre túlmutat a konzultáción és a tervezésen; kezeli az új projektek teljes körű megvalósítását, és támogatást és adaptálást nyújt bármilyen léptékű meglévő létesítményekhez. A fejlett infrastruktúra és az egyes vállalkozások egyedi igényeire szabott szolgáltatások kihasználásával elkötelezett amellett, hogy a legköltséghatékonyabb és legmegbízhatóbb VoIP telefonszolgáltatásokat nyújtsa. Második alapú számlázási rendszerével és átlátható árazásával az ügyfelek nem számíthatnak fix vagy rejtett díjakra, egyszerű és gazdaságos kommunikációs megoldásokat biztosítva.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent és a Voiceland egyesítette erőit annak érdekében, hogy a Voiceland számok integrálása a call center működésébe olyan zökkenőmentes legyen, mint a torta. És a legjobb rész? A LiveAgent gondoskodik arról, hogy ez a beállítás egyetlen fillérbe se kerüljön.
A Voiceland és a LiveAgent telefonközpont összekapcsolásának megkezdése pofon egyszerű. Egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába és kövesse a megadott egyszerű irányelveket.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót
3. Keresse meg a Voiceland-et
4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat
Voiceland integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés további költségek nélkül tartalmazza az integrációt, míg a Voiceland térítés ellenében nyújtja szolgáltatásait, mivel önálló vállalkozásként működik.
Voiceland előnyei:
- Költséghatékony
- Javított CX
- Hozzáférés Görögországban.
- Magas megbízhatóság
- Továbbfejlesztett biztonság
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Voiceland integration!
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!