VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a VoIPcloud?
A VoIPcloud egy VoIP- és felhő szolgáltató. Szolgáltatási portfóliójuk tartalmaz még több bérlőből álló felhő alközpontot, hívásvégződtetést, bejövő szolgáltatásokat, sőt saját számlázási platformjukat és közvetlen továbbítást a Microsoft Teams szolgáltatással.
Hogyan használhatja a VoIPcloudot?
A LiveAgent egységes kommunikációs jegyrendszere call center-t is tartalmaz. Míg ügyfélszolgálatunk megoldja a hívásközpont szükségleteit, egy VoIP-szolgáltató, például a VoIPcloud, megadja az Ön telefonszámát. Ezután a telefonszámát egyszerűen összekapcsolhatja a LiveAgent szolgáltatással, és megkezdheti az ügyfélhívások fogadását.
A LiveAgent speciális call center szolgáltatásai megkönnyíthetik a munkafolyamatokat és kezelhetik a hívásait. Használja ki a hívásirányítást és az IVR fákat, hogy ügyfelei elérjék a megfelelő részlegeket.
Engedje meg ügyfeleinek, hogy automatikus visszahívásokat kérjenek, vagy folytasson belső hívásokat kollégáival. A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy minden hívása biztonságosan legyen tárolva későbbi felhasználásra.
Milyen előnyei vannak a VoIPcloud használatának?
- Globális lefedettség
- Számlázáskezelési funkcióval rendelkezik
- Támogatja a Microsoft Teams hívásokat
- Partnerségi program
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Pénzbe kerül a VoIPcloud és a LiveAgent integrálása?
Míg a VoIPcloud külön díjat számít fel a szolgáltatásaikért, a VoIPcloud és a LiveAgent integrációja bele van foglalva díjcsomagunkba, és nincsenek további díjak. Hozzáadhat annyi számot, amennyire szüksége van, ingyenesen, és elkezdhet telefonálni az ügyfelekkel.
Hogyan integrálható a VoIPcloud és a LiveAgent?
Nem kell aktiválnia, vagy konfigurálnia semmilyen bővítményt, és nem kell használnia harmadik féltől származó szolgáltatásokat. A VoIPcloud beépített és készen áll a beállításra. Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzáadja a telefonszámát és még néhány részletet a hívás megkezdéséhez. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan teheti ezt meg.
- A VoIPcloud regisztrációt igényel, ezért ha még nem rendelkezik VoIPcloud-számmal, menjen a webhelyükre, és kattintson a jobb felső sarokban található Online regisztrálás gombra. Ki kell töltenie egy kapcsolattartási űrlapot, és meg kell várnia, amíg a VoIPcloud csapata felveszi Önnel a kapcsolatot. Amikor hozzáfér az új fiókjához, és megkapja a VoIPcloud számát, váltson a LiveAgentre.
- Miután megkapta a VoIPcloud-fiók felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, lépjen a LiveAgent irányítópultjára, és nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Számok lehetőséget. Kattintson a tetején található narancssárga létrehozás gombra, és válassza ki a VoIPcloud-ot a szolgáltatók listájáról.
- Új szakasz nyílik meg. Meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, gazdagépét és VoIPcloud számát. Kiválaszthatja az osztályt, a telefonos előtagot, megnevezheti a számot, és kiválaszthatja, hogy rögzíteni szeretné-e a hívásokat. Ha elkészült, kattintson a Hozzáadás gombra, és készen áll.
Nyugodtan térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, ha további hívószámokat szeretne hozzáadni a LiveAgent telefonos központjához. Szeretne többet megtudni a LiveAgent telefonos központról és a jegyrendszerről? Olvassa el cikkeinket a funkciók oldalon, vagy szánjon rá egy kis időt, és nézze meg a túra videónkat alább.
Frequently Asked Questions
Mi az a VoIPcloud?
A VoIPcloud egy VoIP és felhőszolgáltató, világszínvonalú hangplatformmal és globális támogatással. Saját számlázási menedzsmentet és támogatást kínálnak a Microsoft Teams számára is.
Integrálhatom a VoIPcloudot a LiveAgenttel?
Nem kell integrálnia a VoIPcloudot, mivel az már be van építve a LiveAgent telefonos központjába. Csak annyit kell tennie, hogy csatlakoztatja a VoIPcloud számát. Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok-ra Hozzon létre egy új számot, és válassza a VoIPcloud lehetőséget Töltse ki a részleteket, majd kattintson a Hozzáadás gombra
Ingyenes a VoIP felhő-integráció a LiveAgenttel?
Míg a VoIP felhő különdíjas, a LiveAgent integrációját az egyik díjcsomagja tartalmazza, így nincsenek egyéb díjak