VoIPstudio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Adatvedélem
Mi az a VoIPstudio?
A VoIPstudio professzionális felhő-VoIP telefon szolgáltató és díjnyertes termék ebben a kategóriában. Tele van olyan funkciókkal és eszközökkel, amelyek megkönnyítik a call center kezelését a kis- és középvállalkozások számára világszerte.
Hogyan lehet használni?
A LiveAgent élő csevegésével, jegyrendszerével, tudásbázisával és egyéb eszközeivel kombinálva egy teljes körű ügyfélszolgálati központot kap, amely egyetlen kényelmes megoldásból áll rendelkezésre.
Használja a VoIP stúdiót, ha telefonos hívásokkal kíván támogatást nyújtani ügyfeleinek. A hívások elengedhetetlenné válhatnak a különféle célú értékesítési és marketing csapatok számára is.
Előnyök
- Integrált telefonközpont a LiveAgent irányítópultján
- Kezelje a hívásokat, jegyeket, csevegéseket és egyebeket egy megoldásból
- A jegyrendszer a hívásokat más adatokkal rendezi
Hogyan integrálható a VoIPstudio a LiveAgenttel
Az integráció néhány percen belül elvégezhető. Készen kell állnia a beállításhoz a VoIPstudio és a LiveAgent fiókjainak. Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
Megnyílik egy új ablak VoIP szolgáltatók kiválasztásával. Keresse meg a VoIPstudio alkalmazást, és kattintson a logóra. Most ki kell töltenie a mezőket, például a nevét, telefonszámát, bejelentkezési adatait és a hívások rögzítésének lehetőségét. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.
Készen van, és a VoIPstudio telefonszáma használatra kész. Tegyen egy próbát. Szeretne több információt kapni a telefonos központok működéséről? Vessen egy pillantást az alábbi videónkra
Frequently Asked Questions
Mi az a VoIPstudio?
A VoIPstudio funkciókban gazdag, díjnyertes professzionális VoIP telefon szolgáltató. Ez a szolgáltatás azoknak a kis- és középvállalkozásoknak alkalmas, akik ügyfélszolgálatukkal, értékesítési vagy marketing csapataikkal telefonos központot kívánnak biztosítani ügyfeleik eléréséhez.
Integrálhatom a VoIPstudio-t a LiveAgenttel?
Igen, a VoIPstudio telefonos szolgáltatást nyújthat Önnek, míg a LiveAgent kezeli a call center képességeit. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe. 1. Nyissa meg a LiveAgent konfigurációt, és lépjen a hívás részhez 2. Adjon hozzá egy új VoIPstudio telefonszámot 3. Kész és elkezdhet hívni
Fizetnem kell a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért?
Nem, mindaddig, amíg az All-inclusive LiveAgent-csomaggal rendelkezik. Nincsenek külön fizetések a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért, és néhány perc alatt létrehozhat egy telefonközpontot.