Volusion integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Miért a Volusion?
A Volusion egy felhőalapú e-kereskedelmi szoftver, amely lehetővé teszi az online áruház felépítését az alapoktól kezdve, hogy elkezdhesse termékeinek és szolgáltatásainak értékesítését. Az ügyfelek számára könnyen használható drag and drop készítővel rendelkezik, hogy az online áruház építése egyszerű folyamat legyen. Kiválaszthatja az egyik adaptív témájukat is.
Hogyan tudja használni?
Használja a Volusion szolgáltatást, ha csúcskategóriás e-boltot szeretne létrehozni, és el szeretné kezdeni termékeinek eladását. A LiveAgent szoftverintegrációkkal kombinálva nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújthat ügyfeleinek egyetlen irányítópultról. A telefon, az e-mail, az élő csevegés vagy a tudásbázis funkciói mind készen állnak erre a feladatra. Először hozzon létre egy élő csevegés gombot a webhelyén.
Előnyök
- Megbízható e-kereskedelmi megoldás
- Valós idejű ügyfélszolgálat a webhelyén
- Segítsen webhelye látogatóinak egyetlen szoftveren keresztül
- A proaktív csevegési meghívások segítenek a felhasználók gyorsabb elérésében
Hogyan lehet integrálni a LiveAgent chat gombot a Volusion weboldalára
Az élő chat gomb segítségével az ügyfelek könnyedén elérhetik Önt a weboldalán, ha kérdésük lenne.
Nyissa meg a LiveAgentet és válassza a Konfiguráció > Chat > Chat gombok menüpontot
Kattintson a szakasz tetején található narancssárga plusz ikonra egy új létrehozásához. Válassza ki a kívánt dizájnt a chat gombok galériájából, vagy töltsön fel egyedi terveket HTML-ből vagy az Egyéni szakasz képéből. Ha végzett a kiválasztással, a LiveAgent a beállítás következő részéhez vezeti.
Most el kell neveznie a gombot, és ki kell választania a fogadó részleget, a nyelvet és egyéb opciókat, például a kényszerített asztali módot vagy a maximális sor hosszát. A beállítás ezen része az Ön preferenciáján múlik. Kattintson a Mentés gombra, ha végzett, és folytassa a bal oldali panel Integráció szakaszával.
Most már csak annyit kell tennie, hogy átmásolja a kódot a weboldala törzsébe. Lépjen a Volusion bolt adminisztrációs paneljére, keresse meg a Dizájn elemet, és kattintson a Sablon elemre. A speciális szerkesztésben válassza a HTML szerkesztése lehetőséget, és lépjen az oldal aljára. Illessze be a kódot közvetlenül a
Ha nem biztos benne, hogy hogyan kell ezt megtenni, akkor a kód fölött a LiveAgent integrációban a Kód küldése a webes rendszergazdának lehetőségre kattintva elküldheti a webhely rendszergazdájának. Ők gondoskodnak majd a többiről.
Készen is van. Menjen az áruház oldalára, és kattintson a Frissítés gombra az új élő chat megtekintéséhez. Az ügyfelek minden alkalommal látják, amikor belépnek az e-boltba, és onnan könnyen felvehetik a kapcsolatot egy támogatási ügynökkel.
Az élő chat mutatóit és a felhasználók felkeresését a Google Analytics segítségével is nyomon követheti. Tekintse meg az alábbi videót a Volusion integrációjának videó bemutatójához.
Hogyan lehet integrálni a LiveAgentet a Zapieren keresztül a Volusionnal
A Zapier egy harmadik féltől származó szolgáltatás, amely egyszerű egyéni integrációkat hoz létre két alkalmazás között. A LiveAgent és a Volusion összekapcsolható, ha másfajta integrációt szeretne.
Az integrációs folyamat elindításához szüksége van egy Zapier-fiókra. Itt létrehozhat egyet ha még nincs. Ezután lépjen a LiveAgent + Volusion integrációk weboldalra.
Görgessen le a LiveAgent + Volusion összekapcsolása percek alatt szakaszig. Itt választhatja ki az integráció kiváltó tényezőjét és műveletét egy egyéni integráció létrehozásához. Többféle választási lehetőség van, ezért nézze át őket, és válassza ki azokat, amelyek megfelelnek az Ön igényeinek.
A rendelkezésre álló lehetőségek száma miatt útmutatónk és a Zapierrel kapcsolatos tapasztalatai eltérhetnek, de az általános folyamat változatlan. Példaként bemutatjuk az integrációt a Volusion kiváltó új termék és a LiveAgent beszélgetés létrehozása művelettel. Ha elkészült, kattintson a kék folytatás gombra
Ez a következő lépés megköveteli, hogy jelentkezzen be a Volusion-fiókjába, és engedélyeket adjon a Zapier számára. A következő lépéshez folytassa ezt az egyszerű folyamatot. A Zapier ki akarja próbálni a kiváltót is, hogy működik-e. Folytassa ezt a lépést, vagy hagyja ki.
Egy másik lépés a LiveAgent kiváltó beállítása. Töltse ki az összes szükséges információt, amelyet az új beszélgetésnek tartalmaznia kell, például a feladó és a címzett e-mail címét, az üzenet tárgyát és az üzenet törzsét. Az utolsó lépés az egész integráció tesztje.
Készen van és az integráció is készen áll.
Frequently Asked Questions
Mi az a Volusion?
A Volusion egy e-kereskedelmi szoftver, amely lehetővé teszi online áruház létrehozását. Sőt, a szakemberek által tervezett témákat biztosítja a könnyebb létrehozás és testreszabás érdekében.
Hogyan integrálhatja a LiveAgentet a Volusion-nel?
Az élő csevegés gomb integrálásához be kell jelentkeznie LiveAgent fiókjába, és testre kell szabnia az élő csevegés gombot. Ezt követően egyszerűen másolja ki a HTML-kódot, és illessze be az e-kereskedelmi webhelyére.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!
Fedezze fel a Vectera videókonferencia szoftvert, amely ideális diákok, tanárok és vállalkozók számára. Egyszerűen ütemezhet és tarthat akár 6 fős online megbeszéléseket, miközben integrálva van a LiveAgent rendszerébe a zökkenőmentes munkafolyamat érdekében. Kezdje el most ingyenes fiókját kötelezettségek nélkül!