X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kezdjen el fantasztikus ügyfélszolgálatot nyújtani azáltal, hogy egy élő chat gombot helyez el az X-Cart oldalán. Az integráció megkezdéséhez kattintson erre a linkre, vagy kövesse az alábbi lépéseket.
- Nyissa meg a “Bővítmények-> Piactér” menüpontot az áruház rendszergazda területén.
- Keresse meg a LiveAgent modult név vagy címke alapján.
- Jelölje be a modul neve mellett a “Telepítés” jelölőnégyzetet, majd nyomja meg a “Modulok telepítése” gombot.
- Nyissa meg a Modulok részt, jelölje be az “Engedélyezve” jelölőnégyzetet, és kattintson a LiveAgent helpdesk telepítő moduljának Beállítások elemére.
- Másolja és illessze be az élő chat gomb integrációs HTML kódját a LiveAgentből az üres mezőbe. Ha azt szeretné, hogy az ügyfél neve és az e-mail címe automatikusan kitöltődjön, jelölje be a megfelelő négyzetet. A végén kattintson a Küldés gombra.
Mi az a X-Cart?
Az X-Cart egy kereskedelmi nyílt forráskódú bevásárlókosár-platform, amelyet a SaaS megoldással vagy letöltési csomaggal terjesztenek.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent X-Cart integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el az X-Cart oldalain.
Fedezze fel, hogyan integrálható a Salesforce CRM a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel a jobb ügyfélkapcsolatok érdekében. Készítsen eseteket, kezelje ügyfeleit és növelje az elégedettséget egyszerűen. Próbálja ki az integrációt Zapierrel is, hogy automatizálja munkafolyamatait. Indítsa el ingyenes fiókját még ma!