Yootel integration
Partner website
Tudjon meg többet!
Partner Privacy Policy
Yootel Adatvedélem
Mi az a Yootel ?
Yootel, a referencia VoIP-szolgáltatót 2012-ben alapították, és szolgáltatásait szakembereknek szenteli. A felhasználók állandó kapcsolatban maradnak munkatársaikkal, és olyan értékes előnyöket élveznek, mint a teljes támogatás, a nagyon jó kapcsolat és a korszerű berendezések.
Üzleti telefonálásunk, legyen az vezetékes vagy mobil, könnyen összekapcsolódik az üzleti alkalmazásokkal. Ez egyszerűen használható, alkalmazkodik a szervezet összes felhasználási esetéhez és hasznos a mindennapi tevékenységéhez.
A Yootel hozzáférést biztosít számos VoIP-szolgáltatáshoz, amelyek vezető szerepet töltenek be a piacon, és megemlíthetjük például a vállalkozások IP-telefonját Centrex , Trunk Sip, egységes kommunikáció és menedzsment megoldás a kapcsolattartó központok számára az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében a marketing megoldások és a magas hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások mellett, mint például a speciális számok, a hangvétel, az IVR.
Hogyan használhatja?
Ha VoIP szolgáltatót keres a LiveAgent telefonos központjához való csatlakozáshoz, a Yootel nagyszerű választás. A LiveAgent telefonos központja kezeli a hívásokat és a jegyeket, míg a többit a Yootel biztosítja. Laptop vagy okostelefon mikrofonja és hangszóró- ez minden, amire szüksége van egy telefonközpont létrehozásához. Előfordulhat, hogy majd más hardverre lesz szüksége, ha később szeretné javítani a hívás minőségét.
Hogyan profitálhat a LiveAgent telefonos központjából?
Annak ellenére, hogy egyesek inkább a digitális ügyfélélményeket részesítik előnyben, mások mélyebb személyes kapcsolatra vágynak azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba lépnek. A telefonos központ nagyszerű módja az ügyfélkapcsolatok javításának, termékek eladásának, új ügyfelek és szolgáltatás-felhasználók megszerzésének, vagy általános ügyfélszolgálat nyújtásának.
A hagyományos telefonközpontok zuhanásával és a call center szoftverek szárnyalásával, például a LiveAgent elterjedésével könnyű ilyen típusú élményeket nyújtani ügyfelei számára, anélkül, hogy csődbe menne. A telefonos központok ma már minden típusú vállalkozás számára hozzáférhetők, legyenek azok nagyok, vagy kisebbek.
Hogyan működik a LiveAgent telefonos központ?
A LiveAgent a fejlett funkciók segítségével megkönnyíti a telefonközpont kezelését és vezetését a vállalkozások számára. Létrehozhat például egyedi IVR (Interaktív hang válasz) fákat, amelyek automatikusan továbbítják az ügyfeleket a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.
A legjobb rész? A LiveAgent IVR funkciója minden munkát elvégez, és problémamentes élményt nyújt ügyfeleinek. Csak annyit kell tenniük, hogy meghallgatják az IVR menüt, és lenyomják a megfelelő tárcsázó billentyűt (például az 1-es gombot az értékesítéshez), hogy kapcsolatba kerüljenek a munkához megfelelő személlyel.
Ügyfele véletlenül rossz osztályhoz lett csatlakoztatva? A megoldás egyszerű: a hívásátvitel segítségével az ügyfelet az egyik kollégájához irányíthatja, és ezzel időt takaríthat meg.
Nehezen emlékszik arra, amit az ügyfelek mondtak? Semmi gond, a LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja. Ha frissítenie kell a memóriáját, egyszerűen keresse meg a jegyet, és hallgassa meg a teljes hívásfelvételt. A hívásrögzítés használható új ügynökök képzésére és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatására is.
További információkat szeretne megtudni a telefonos központunk szolgáltatásairól? Nézze meg Hívásközpont szolgáltatásunkat, amely minden információt tartalmaz a LiveAgent telefonos központjának képességeiről.
Hogyan lehet integrálni a Yootelt a LiveAgenttel?
Ha szeretné létrehozni LiveAgent telefonos központját a Yootellel, mint VoIP-szolgáltatóval, kövesse ezt az egyszerű útmutatót.
- Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás> Számok-ra. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
- Válassza a Yootel lehetőséget a VoIP szolgáltatók listájából.
- Nevezze el a számot, válasszon ki egy részleget, adja meg bejelentkezési adatait, és válassza ki a betárcsázási előtag számát. Azt is bejelölheti, vagy törölheti a jelölést, hogy rögzítse az összes telefonhívást, amelyet e számról fogadtak és kezdeményeztek. Ha be szeretné fejezni, kattintson az alul található Hozzáadás gombra.
A telefonszám a LiveAgent programban található, és használatra kész. Ha szeretné, felvehet további Yootel telefonszámokat, vagy más VoIP szolgáltatóktól származó telefonszámokat.
További információ a LiveAgent Call Center szoftverről
További információkat keres a call center létrehozásáról és működtetéséről? Ha érdekli, tekintse meg a LiveAgent akadémiát további információkért a telefonos központokról és az ügyfélszolgálat világának egyéb témáiról.
Kíváncsi arra, hogy mire képes még a LiveAgent? Nézze meg az alábbi videót, és tekintse meg az ügyféltámogató szoftver teljes bemutatását.
Fedezze fel a VoipTel International és a LiveAgent ingyenes integrációját, amely versenyképes áron kínál kommunikációs szolgáltatásokat kis-, közép- és nagyvállalatok számára. Élvezze a magas minőséget és a kiváló támogatást Svájcból, miközben költséghatékonyan javítja ügyfélszolgálatát. Kezdje el most az ingyenes próbaidőszakot kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Placetel német VoIP-szolgáltatást a LiveAgent rendszerébe ingyenesen! Több mint 150 funkcióval javíthatja ügyfélszolgálati hatékonyságát és élményét. Kezdje el most a 14 napos ingyenes próbaidőszakot, és tapasztalja meg a költséghatékonyságot és a jobb ügyfélélményt!