Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Adatvedélem
Mi az a Zimbra?
A Zimbra megoldás a személyes üzleti e-mail kommunikációra és együttműködésre. A Zimbra szoftver kliens- és szerverösszetevőkből áll, és egy időben a Zimbra Desktop nevű asztali alkalmazást kínálta. A Zimbra nyílt forráskódú verziója mellett van egy kereskedelmi verzió (“Network Edition”), amely zárt forráskódú kiegészítéseket tartalmaz, például egy szabadalmaztatott üzenetkezelő alkalmazásprogramozási felületet a találkozók és névjegyek Outlookhoz való szinkronizálásához.
Hogyan használhatja a Zimbra-t?
Integrált felhőalapú e-mail, naptár és együttműködési megoldás, a Zimbra a vállalati szabvány a nyilvános és a privát felhőkben. A Zimbra a ma elérhető egyik leginnovatívabb üzenetküldési élményt kínálja, amely a végfelhasználókat összekapcsolja a személyes felhőkben tárolt információkkal és tevékenységekkel egy újratervezett böngészőalapú felületen keresztül.
Küzd a Zimbra ügyfél e-mailjeinek összpontosításán és időben történő megoldásán? Itt az ideje, hogy integráljon a LiveAgent szolgáltatással, és kezelje az ügyfélkommunikációt a jegyrendszerrel.
A jegyrendszer elsősorban ügyfélszolgálati célokat szolgál. Az ügyfélszolgálati képviselők számára könnyen használható felületet biztosít a kérdések megválaszolásához. A vásárlói megkeresések, függetlenül attól, hogy honnan származnak, jegyekké válnak, miután az ügyfélügynök megkapta őket. Ezeket a jegyeket egy univerzális postaládából érheti el. Ez lehetővé teszi az ügyfélszolgálati képviselők számára, hogy gyors és hatékony szolgáltatást nyújtsanak.
A LiveAgent jegyrendszert olyan hatékonysági és termelékenységi funkciók is támogatják, amelyek segítenek az ügyfelek e-mailjeinek gyorsabb rendezésében, rendszerezésében és megválaszolásában. A zökkenőmentes munkafolyamat érdekében többek között olyan funkciókat használhat, mint a részlegek, címkék, szűrők, vagy ügynökütközések észlelése.
Univerzális postaládánk nem csak az e-maileket kezeli, hanem gondoskodik az élő csevegésekről, ügyfélportálról, call centerekről és segít a közösségi média – Facebook, Twitter, Instagram kezelésében. Ide tartozik a Viber is. Minden kommunikációs csatornát saját funkciói támogatnak, hogy minden zökkenőmentes és megbízható legyen.
A Zimbra használatának előnyei
- A rendelkezésre álló egyik legjobb e-mail megoldás
- A fontos e-mailek biztonsági mentése
- Zimbra e-mailek szervezett jegyrendszerben
- További funkciók és továbbfejlesztett kommunikációs lehetőségek
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Hogyan integrálható a Zimbra a LiveAgent-tel
A folyamat befejezéséhez nincs szükség semmilyen bővítmény aktiválására vagy harmadik féltől származó alkalmazások használatára. A Zimbra és a LiveAgent integrálásához mindössze néhány adatot kell megadnia a LiveAgent rendszerbe.
- Ha még nincsen Zimbra e-mail címe, menjen a webhelyükre, és indítsa el az ingyenes próbaverziót, vagy vásároljon fizetős csomagot. Töltsön ki egy űrlapot, és állítsa be új e-mail fiókját. Ha már rendelkezik Zimbra-fiókkal, kihagyhatja ezt a lépést, és folytathatja a következővel.
- Most lépjen a LiveAgent-fiókjába, és nyissa meg a Beállítások> E -mail> Levelezési fiókok lehetőséget. Kattintson a Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget.
- Most kiválaszthatja, hogy az átirányításon vagy az IMAP/POP3-on keresztül kívánja-e integrálni. Megmutatjuk mindkét integrációs lehetőséget, először a továbbítással. Kattintson a Továbbítás gombra, és folytassa a következő lépéssel.
- Miután kiválasztotta a Továbbítás lehetőséget, írja be e-mail címét és a SPim rekord beállítását a Zimbra tartományhoz. Ha nem biztos benne, hogyan kell ezt csinálni, nézze meg ezt az útmutatót a Zimbra webhelyéről. Ezt meg kell tennie annak biztosítása érdekében, hogy e-mailjeit a LiveAgent ne ismerje fel spamként. Ha elkészült, válassza ki a Zimbra-fiók e -mailekért felelős osztályát, majd kattintson a Mentés gombra.
Ha IMAP/POP3-on keresztül szeretné összekapcsolni Zimbra e-mailjeit, válassza ezt a lehetőséget. Adja meg e-mail címét, bejelentkezési adatait és jelszavát. Válassza ki a lekérés típusát (IMAP vagy POP3), adja meg a szerver és a port adatait. Ezután kattintson a Mentés gombra.
Készen van, a Zimbra e-mailjei össze vannak kötve a LiveAgent jegyrendszerrel, és az e-maileket rendszerezni fogják, hogy segítsenek jobb ügyfélszolgálatot biztosítani.
Szeretne többet megtudni? Böngésszen a LiveAgent Akadémia hasznos cikkeiben, hogy megtudja, milyen csodálatos ügyfélszolgálatot biztosíthat minden csatornán. Tekintse meg bemutató videónkat, vagy nézze meg a funkciók oldalt, hogy megtudja, mit tud még kezelni a LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Mi az a Zimbra?
A Zimbra egy e-mail üzleti megoldás. A Zimbra egy komplett együttműködési csomag, amely nemcsak e-maileket, hanem csoportnaptárakat is tartalmaz.
Hogyan használhatja a Zimbra-t?
A Zimbra minden e-mailhez kapcsolódó célra használható. Nem számít, hogy az értékesítésen, az ügyfélszolgálaton vagy más területeken dolgozik, a Zimbra gyorsan képes kezelni az e-mail kommunikációt és ütemezni.
Milyen előnyei vannak a Zimbra integrációnak?
Megbízható és hatékony e -mail megoldás a LiveAgent help deskben Biztonsági másolatot készít a fontos e-mailekről A LiveAgent jegykezelő rendszere hab a tortán Rengeteg jegykezelő funkció
Hogyan integrálható a Zimbra a LiveAgenttel?
Menjen a LiveAgent > Beállítások > E-mail > Levelezési fiókokhoz Adjon hozzá új e-mail fiókot, és válassza az Egyéb lehetőséget Válasszon a Továbbítás vagy az IMAP/POP3 közül Adja meg adatait és Mentés