Zoiper integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a Zoiper?
A Zoiper egy softphone alkalmazás, amely nagyszerű, mindenre kiterjedő alkalmazás lehet a hívásokhoz. A funkciókészlet minden elérhető csomagban eltérő. Az ingyenes verzió alapvető, de nagyszerű funkcionalitást kínál. A fizetős csomag extra lehetőségeket kínál, például HD-hívásokat és titkosítást. A harmadik lehetőség egy egyedi megoldás, ahol a felhasználó kiválaszthatja a dizájnt és az elérhető szolgáltatáskészletet.
Hogyan használhatja a Zoiper-t?
A Zoiper egy megbízható softphone alkalmazás, amely ügyfélhívások kezelésére használható. Még jobb, hogy a LiveAgent egyszerű implementációjának és integrációjának köszönhetően fő softphone-alkalmazásaként használhatja a LiveAgent call center funkcióival való együttműködéshez. Tökéletesen működik a LiveAgent call centerével, és olyan funkciókkal is használható, mint az IVR, korlátlan hívásrögzítés, belső hívások stb.
Mik a Zoiper előnyei?
- Gyors implementáció
- Könnyen integrálható
- Tökéletes funkcionalitás
- Könnyen használható és navigálható
Hogyan lehet a Zoipert integrálni a LiveAgenttel?
Könnyen. A kezdéshez csak le kell töltenie a Zoiper-t, és a VoIP-szolgáltatási számát már csatlakoztatnia kell a LiveAgenthez. Miután elkezdte a Zoiper beállítását, létre kell hoznia egy új eszközt a LiveAgentben a VoIP-számával.
Nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Eszközök menüpontot, és hozzon létre egy új SIP telefont. Adja meg a VoIP-szolgáltatásból származó telefonszámot, és nevezze el a telefont tetszés szerint. Miután elmentette ezt az eszközt, megjelenik egy képernyő a bejelentkezési adataival.
- Most, a Zoiper beállítása során, lehetősége van VoIP-fiók csatlakoztatására. Használja az előző lépés hitelesítő adatait. Adja meg a bejelentkezési adatokat ebben a formátumban user@host, majd adja meg jelszavát.
- Ennyi, sikeresen csatlakoztatta Zoiper szoftverét a LiveAgenthez. Mostantól fogadhatja és kezelheti az ügyfélhívásokat a LiveAgent telefonközpontjában.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Mi az a Zoiper?
A Zoiper egy szoftveres telefon alkalmazás, amely ingyenes verzióban elérhető, és van fizetős változata is, további funkciókkal. A választott csomagtól függetlenül a Zoipert mindenki könnyen telepítheti, megvalósíthatja és használhatja. Nagyszerű és könnyen használható felületet és megbízható hívási funkciókat kínál.
Hogyan használhatja a Zoiper-t?
Milyen előnyei vannak a Zoiper használatának?
A Zoiper nagyon könnyen telepíthető és implementálható, így az egyik leggyorsabb megvalósítási idővel rendelkező softphone. Használata is egyszerű a gyönyörű felületnek és a nagyszerű konfigurációs beállításoknak köszönhetően, amelyek lehetővé teszik a hívásminőség módosítását.
Hogyan integrálhatja a Zoiper-t a LiveAgenttel?
Miután megvan a VoIP-száma, egyszerűen létrehozhat egy új eszközt a LiveAgentben, amely használni fogja a számot. Ezután a megadott adatokkal csak új fiókként kell elhelyeznie a részleteket a Zoiperben az integráció befejezéséhez.
Fedezze fel a Zoiper softphone-t: egy könnyen használható, megbízható alkalmazást, amely lehetővé teszi az internetes hívásokat. Kiváló funkcionalitása és gyors, hibamentes beállítása révén ideális választás mindenkinek, ráadásul az alapverzió ingyenes. Nézze meg, miért kapott 4.7-es értékelést a felhasználóktól, és tapasztalja meg a Zoiper csodálatos felületét és teljesítményét!
Fedezze fel a Vectera videókonferencia szoftvert, amely ideális diákok, tanárok és vállalkozók számára. Egyszerűen ütemezhet és tarthat akár 6 fős online megbeszéléseket, miközben integrálva van a LiveAgent rendszerébe a zökkenőmentes munkafolyamat érdekében. Kezdje el most ingyenes fiókját kötelezettségek nélkül!