Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amelyet üzleti levelezésre használhat. Az Intercom egyesíti a chatbotokat, valamint az élő chat szolgáltatásokat és nem utolsósorban mérhető is. Így, ha a megfelelő Intercom alternatívát keresi, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát.
Fedezze fel az univerzális postafiókunkat, amely több, mint 179 asztali funkciót és 40+ integrációt tartalmaz. A LiveAgent használata által felfedezheti azt, hogy a kiemelkedő ügyfélszolgálat az ügyfélszolgálati szoftveren múlik igazán.
Váltson az Intercomról, a LiveAgent használatára percek alatt. A segítségünkkel az összes adatot egyszerűen és gyorsan importálhatja az Intercom rendszeréből. Csupán 5 percet vesz igénybe!
Tudja meg, hogy miben tér el a LiveAgent más alternatíváktól.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Az univerzális postafiókunknak köszönhetően csökkentheti az alkalmazottak munkaidejét és még több ügyfél kérését kezelheti.
A több, mint 175 funkciónak köszönhetően az ügyfélszolgálat gyerekjáték lesz.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. |
Intercom |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. |
A LiveAgent jegykezelést kínál. | Az Intercom jegykezelést kínál. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. |
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál. | Az Intercom Élő Chat szolgáltatást kínál. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. |
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. |
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | Az Intercom önkiszolgáló portált kínál. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | Az Intercom Facebook integrációt kínál. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. |
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál. | Az Intercom Twitter integrációt kínál. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | Az Intercom nem kínál Instagram integrációt. |
Viber A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. |
A LiveAgent Viber integrációt kínál. | Az intercom nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. |
A LiveAgent tudásbázist kínál. | Az Intercom tudásbázist kínál. |
Ügyfélfórum Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. |
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | Az Intercom ügyfélfórumot kínál. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. |
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál. | Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál. |
API Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. |
A LiveAgent API funkciókat kínál. | Az Intercom API funkciókat kínál. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. |
A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | Az intercom nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. |
A LiveAgent videohívásokat kínál. | Az intercom nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekinthetik őket. |
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál. | Az intercom nem kínál korlátlan előzményeket. |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. |
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | Az Intercom korlátlan weboldalakat kínál. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. |
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál. | Az intercom nem kínál korlátlan csevegő gombokat. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. |
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál. | Az Intercom korlátlan számú jegyet / levelet kínál. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. |
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | Az intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. |
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | Az Intercom korlátlan, 24/7 támogatást kínál. |
Az ár-érték arány rendkívül fontos, ha a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert szeretné használni. Az Intercom 3 különböző alapcsomagot és kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árszabású alapcsomagot kínál, amely mellé olyan kiegészítő funkciókat is kap, mint a közösségi média integráció. Ha egy teljes körű Intercom alternatívát keres, akkor fontolja meg a LiveAgent használatát. Hibrid jegykezelő rendszer, egységes csatornákkal rendelkező postafiók, jelentésekre és elemzésekre vonatkozó funkciók, automatizáció, gamifikáció és megannyi extra funkció.
Tekintse meg a szoftver használatát, a statisztikáit, értékelje a teljesítményre vonatkozó jelentéseit és tanuljon az ügyfelei értékeléséből.
Ha egy nagyszerű Intercom alternatívát keres és fontosnak tartja a gyorsaságot és a mérőszámokat, akkor a LiveAgent az Ön számára megfelelő szoftver. A LiveAgent rendelkezik a piacon található leggyorsab chat alkalmazással — amely már 2,5 másodpercen belül megjelenik.
A gyors chat alkalmazásunkkal a weboldala látogatóit hatékonyan ügyfelekké változtathatja. Az eMarketer jelentése szerint az élő chat használata után a weboldal látogatóinak 35 %-a vásárolt online.
A szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelven elérhető (némelyiken még csak részlegesen) és támogatja a különböző nyelvekhez kapcsolódó alkalmazásokat. Ne engedje, hogy a nyelvi korlátok elhatárolják az ügyfeleitől! Mi segítünk!
A kis- és középvállalkozások számára létrehozott szolgáltatások között 2020-ban a LiveAgent nyerte meg a legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Éppen ezért tekinthető nagyszerű Intercom alternatívának. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg az Ön számára, így Ön arra fókuszálhat, ami igazán fontos — jelentőségteljes kapcsolatokat alakíthat ki az ügyfeleivel.
Nézze meg az ügyfeleink étékelésén alapuló Intercom összehasonlításunkat a Capterra oldalán
Nézze meg, mit mondanak rólunk az ügyfeleink. A LiveAgent már több, mint 2800 véleményt szerzett olyan oldalakon, mint a Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 és a Softer Advice.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Jobb helpdesk szoftvert keres?
Tudja meg, miért a LiveAgent a Desk.com legjobb alternatívája. Ismerje meg az előnyöket, és iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes, kötelezettség nélküli kipróbálásra.
Szüksége van egy Crisp alternatívára?
Amennyiben alternatívát keres a Crispre, vegye fontolóra a LiveAgentet. Egy teljes egészében funkcionális ügyfélszolgálati rendszer a leggyorsabb live chat alkalmazással.
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb Jira alternatívát ügyfélszolgálati megoldásokhoz! Élvezze a beállítási díj nélküli, 24/7 ügyfélszolgálatot, és próbálja ki 14 napig ingyenesen. A LiveAgent gazdag funkciókészlettel, beleértve a jegykezelést, élő chatet, call centert, és közösségi média integrációkat, növeli a vásárlói elégedettséget és hatékonyságot. Nincs szükség bankkártyára, kezdje el most!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.