Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.
Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.
Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.
Hozzon létre személyre szabott vásárlási élményeket azáltal, hogy különböző csatornákon nyújt támogatást, beleértve a telefonos, az élő csevegést és a közösségi médiát.
Valós időben válaszoljon a járműveivel kapcsolatos vásárlói kérdésekre, mintha fizikailag lenne jelen a bemutatóteremben.
Figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, kezdjen beszélgetést, nyújtson feddhetetlen támogatást, építsen bizalmat és biztosítsa az üzletet.
Minden ügyfél más, mivel igényeik is különböznek. Jobb, ha már az elején ismeri az elvárásokat, mintsem helytelen információkat adjon számukra. Az autókereskedők számára biztosított LiveAgent rengeteg lehetőséget kínál arra, hogy kapcsolatba léphessen jövőbeni hűséges ügyfeleivel – akár valós idejű élő chat-en keresztül a weboldalán, akár beépített call centeren keresztül, akár régimódi email-eken keresztül. Ezekkel a különböző lehetőségekkel szöget üthet a fába.
Ahogy az ügyfeleknek eladott autók is egyre gyorsabbak, az ügyfelek még annál is gyorsabban szeretnének választ kapni kérdéseikre. A hagyományos email-ek a történelem részét képezik, akárcsak a gőzgépre épített autók. Az autókereskedőknek szánt LiveAgent néhány kattintással valós idejű válaszokat adhat Önnek. Ehhez csak a LiveAgent-et kell elhelyezni az autóipari weboldalán. Tudja mi még ennél is jobb? A valós idejű vetítéssel láthatja, hogy az ügyfelek mit írnak, még mielőtt megnyomnák az Enter gombot. Nos ez elég gyors, nem?
Versenytársai sosem alszanak. Nos, hogy őszinték legyünk, a versenytársai általánosságban sosem alszanak. Vezesse útját az első helyik akár egy győztes és nyűgözze le ügyfeleit egy szuper ügyfélszolgálati szoftverrel, hiszen ” A győztes visz mindent”. Legyen az egyetlen, aki most ezt teszi. Ne álljon le, folytassa tovább az autókereskedők számára készült LiveAgent segítségével.
Az ügyfelek időt töltenek el vele, és alaposan mérlegelik az egyes lehetőségeket, mielőtt új jármű vásárlása mellett döntenének. Növelje az autókereskedés jövőbeni sikerét élő csevegéssel. Kényeztesse ügyfeleit egy új kommunikációs stratégiai modellel, és tudassa velük, hogy Ön a hét minden napján, 24/7 rendelkezésre áll.
Foglaljon demót egy olyan napra, amelyik a legjobban megfelel Önnek
Indítsa el a versenyt, és foglaljon le egy privát hívást az egyik ügyfélsiker-képviselőnkkel, hogy lássa, milyen előnyökkel járhat a vállalkozása számára a LiveAgent.
Amit megtanul a bemutató során
és még sokminden mást…
“Minden vásárlóhoz azzal a gondolattal forduljon, hogy egy probléma megoldásában segítsen neki, vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésében.” – Brian Tracy
Andrej Saxon, értékesítési vezető
Tekintse meg sikertörténeteiket és ajánlásainkat és fedezze fel a pozitív hatásait az ügyfélszolgálati szoftvernek az autóiparban.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.