Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent az e-kereskedelmi vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

Kerüljön közelebb jövőbeli vásárlóihoz a LiveAgent segítségével – a legmagasabbra értékelt és legkiemelkedőbb ügyfélszoglálati szoftver 2019-ben a KKV szektorban.

Növelje válaszidejét akár 26%-kal az összes ügyfélüzenet egyszerűsítésével az e-mailből és a közösségi médiából egyetlen postaládába.

Vezesse végig vásárlóit a fizetési folyamaton, és válaszoljon valós idejű kérdésekre natív élő csevegő widgetünk segítségével.

Növelje ügyfél lojalitását azáltal, hogy minden támogatási élményét emlékezetessé és személyre szabottá teszi a beépített CRM.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Növelje a vásárlói élményt és elégedettséget

A LiveAgent e-kereskedelem bevezetése honlapjára csupán másodpercek kérdése. E-kereskedélmére a hatás azonban  maradandó. E-shopjába a LiveAgent bevezetése több, mint 60%-kal növelheti vásárlóinak elégedettségét.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Segítse vásárlóit

A megfelelő pillanatban nyújtott segítség vásárlóinak lényegesen kihathat vállalkozására. Bármikor felmerül egy kérdés, a live chat vagy call center rendelkezésre áll annak megválaszolásában. Erősítse ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-kereskedelemmel.

Építsen hűséges vásárlói bázist

Vásárlóinak hűsége vállalkozásának egyik alapmérőszáma. Addig veszik igénybe szolgáltatásait és maradnak hűségesek, ameddig elégedettek azzal. Minél több hűséges vásárlója van, annál jobbak lesznek eredményei a hónap végén.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Csökkentse a kosár elhagyásának arányát

Figyelje ügyfeleit, készüljön fel előre, és lépjen kapcsolatba velük proaktív csevegési meghívókkal. Az élő csevegéssel 24/7 ügyfélszolgálatot tud nyújtani akkor is, ha offline állapotban van, a kapcsolattartási űrlapokkal.

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Olvassa el sikertörténeteinket, ajánlóleveleinket, és tudja meg, hogyan erősíti a LiveAgent ügyfélszolgálatát, valamint ügyfeleinek elégedettségét.

Kapcsolódó cikkek ehhezE-kereskedelmi szolgáltatások
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!

Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.

Csak e-mailes ügyfélszolgálat

Fedezze fel a csak e-mailes ügyfélszolgálat hátrányait és javítsa ügyfélkapcsolatait hatékony tippekkel! Tudjon meg többet arról, hogyan kerülheti el a negatív ügyfélélményeket és a vállalati hírnevének romlását. Próbálja ki ingyen a LiveAgent help desk szoftvert kötöttségek nélkül!

A vállalkozások ügyfélszolgálati szoftver segítségével különböző csatornákon keresztül nyújtanak támogatást ügyfeleiknek. Ilyen csatornák a call center, a weboldalak, az élő chat, a közösségi média vagy az e-mail.

Ügyfélszolgálat

Fedezze fel, hogyan növelheti vállalkozása ügyfélszolgálati hatékonyságát! Az ügyfélszolgálati szoftverek segítenek a problémamegoldásban, növelik az értékesítéseket és a bevételt, valamint javítják a vevői elégedettséget. Tudjon meg többet az előnyökről és felhasználási esetekről!

Válaszoljon az ügyfeleknek magabiztossággal a teljesen testre szabható közösségi média sablonjainkkal a termék és szolgáltatásokra vonatkozó kérdésekre.

Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok

Válaszoljon az ügyfeleknek magabiztossággal a teljesen testre szabható közösségi média sablonjainkkal a termék és szolgáltatásokra vonatkozó kérdésekre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x