Az élő chat hatékony eszköz az e-kereskedelmi vállalkozások számára, növeli a konverziókat és javítja az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent szoftver testreszabható és biztonságos, ideális a digitális érettség korszakában az ügyfélsiker fokozására.
Az emberek számtalan tagja gyors ütemben haladt a digitális érettség felé, ami megnövelte az internetezők és az online vásárlások számát. Az e-kereskedelem világa az egyik leggyorsabb és legnépszerűbb választássá vált a termékek interneten történő adásvételére.
Ezzel megnőtt az aggodalmak száma, nemcsak az e-kereskedelmi vállalkozások vonzása, átalakítása, az eladások növelése és a visszafordulási arány csökkentése, hanem abból a szempontból is, hogy miként lehet személyes szolgáltatásokat nyújtani személytelen közegben. Az élő chat az ügyfélsiker megoldását és az internetes vállalkozás befektetési előnyét jelenti.
Leegyszerűsítve: az élő chat egy kis ablak, amelyet egy webhelybe ágyazott chat gombra kattintva lehet aktiválni. A hosszabb válasz az, hogy egy összetett ügyfélszolgálati szoftver része, és az egyik legjobb megoldás az e-kereskedelmi vállalkozás és ügyfelei közötti kommunikáció és szolgáltatás javítására.
Azáltal, hogy online chat widgetet integrál az online áruháza weboldalára, az élő chat munkatársai villámgyors ügyfélszolgálatot tudnak nyújtani minden leendő vagy rendszeres vásárló számára, és végigvezetik őket az értékesítési tölcsér különböző érintkezési pontjain.
Az Élő chat a hagyományos kommunikációs csatornák alternatívája és számos figyelemre méltó előnye miatt kiemelkedik.
Amikor az ügyfelek az Ön weboldalán böngésznek, megnézik a legújabb ajánlatokat, és érdeklődésük a csúcson van, akkor az utolsó dolog, amire szüksége van: kényelmetlenséget okozni nekik, és potenciálisan elveszteni az eladást azonnali segítségnyújtás képtelensége miatt. Ez egyenértékű azzal, hogy belépünk egy hagyományos kiskereskedelmi üzletbe, és nem találunk segítőkész alkalmazottat.
Az élő chat használata kényelmes választás az azonnali üzenetküldéshez, amely a legkevesebb erőfeszítést igényli a segítségre szoruló ügyféltől, mivel nem kénytelenek megszakítani elkötelezettségüket azzal, hogy telefonhoz kellene nyúlniuk, vagy e-mailt kellene küldeniük.
A telefonhoz és az e-mailhez képest olcsó a fenntartása, mivel egyetlen ügynök egyszerre több beszélgetést is kezelhet, csökkentve az átlagos várakozási időt. Az adminok minden ügynökhöz külön-külön beállíthatják az egyidejű csevegések számát. Ez biztosítja, hogy a kisegítő személyzet ne legyen túlterhelt, és az ügyfelek a legjobb szolgáltatást kapják.
Bármely online vagy hagyományos üzlet számára az első benyomás döntő. A vonzó dizájn, a téma és a logó elengedhetetlen részei az online áruház márkanevének és az online jelenlétnek. De miután a potenciális ügyfelek eljutnak az Ön webhelyére, a konverzió esélye jelentősen csekély a megfelelő ügyfélszolgálat nélkül.
Az online vásárló figyelme meglehetősen rövid – körülbelül 5-10 perc.
Annak megakadályozása érdekében, hogy a kosarat elhagyják egy ilyen rövid idő alatt, a csevegés munkatársai proaktív csevegési meghívókkal személyre szabott üdvözlet útján léphetnek kapcsolatba a vásárlókkal.
A többi élő csevegési funkcióhoz hasonlóan ez is egy testreszabható felugró üzenet, amely beállítható úgy, hogy egy bizonyos idő után jelenjen meg a webhelyen, amelyet az ügyfél böngészéssel tölt. A másik jellemző, hogy az ügynökök felhasználhatják konkrét ügyfelek vagy oldalak megcélzására, például a fizetési folyamat során.
Az élő chat a növekvő és keresztértékesítésnél is hasznos. A csevegés során az ügynökök népszerűsíthetik a legújabb termékeket, vagy a vevő érdeklődésére szabott prémium változatokat ajánlhatnak. Ez átalakítja az élő csevegést egy támogató eszközből egy hatékony marketing eszközzé.
A chat áttekintése egy nagyszerű szolgáltatás, amely elmélyítheti az ügynökök és az ügyfelek közötti kapcsolatot. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy figyeljék a sorban várakozó látogatók számát, URL-jüket, helyüket vagy viselkedésüket. A jelenlegi online ügyfelek tiszta képével az ügynökök elérhetik és magabiztosan kezelhetik a csevegési beszélgetéseket és személyre szabott élményt nyújthatnak.
Csevegési interakciók révén felépítheti CRM-adatgyűjtését. Ha egy kisvállalkozása van, és kezdi összeállítani az ügyfelek listáját, fontolja meg egy csevegés előtti űrlap bevezetését. Az ügyfelek hajlandóak megosztani személyes adataikat cserébe a közvetlenebb és örömteli vásárlási élményért. A csevegés előtti űrlap könnyen beállítható. A csevegés gomb létrehozása után kattintson a jelölőnégyzetre: Információ kérése csevegés előtti űrlapon keresztül. Ettől kezdve minden alkalommal, amikor a csevegés gombotn aktiválják, a csevegés előtti űrlap arra kéri az ügyfeleket, hogy osszák meg adataikat.
Bár az élő csevegés fantasztikus eszköz a konverziókra, a megtartási taktikák szempontjából is felbecsülhetetlen. Az omnichannel támogatási stratégia részeként a vállalkozások átlagosan az ügyfelek 89% -át tudják megtartani.
Nincs online nyitvatartási idő az online vásárláshoz. Az ügyfelek azt várják, hogy a nap 24 órájában a hét minden napján ki legyenek szolgálva. Érthető, hogy ez nem mindig lehetséges. Az összes ügyfél befogadása érdekében a LiveAgent Chat lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatfelvételi űrlapokon keresztül küldjenek üzeneteket. Amint az ügyfélszolgálati csapat vagy egy adott ügynök újra online állapotban van, kapcsolatba léphet velük.
Minden élő chat funkció testreszabható, lehetősége van CSS-kód megadására, hogy az tükrözze a márka imázsát.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Az online vásárlás szilárdan megalapozott, mint az interneten keresztüli kereskedelem módja. Képzett és hozzáértő élő chat ügynökök segítenek az ideális online ügyfélélmény kialakításában.
Az online áruház élő chat-ügynöke különbözik a szokásos kiskereskedelmi kiszolgáló személyzettől, ezt jól mutatja a szakmai tudáskészlet és az illemtan.
Az élő csevegés az ügynökök számára értékes eszközkészletet kínál. Használatukkal az ügynökök gyorsan és hatékonyan válaszolhatnak az ügyfeleknek.
Gépelési sebességük tesztelésére a LiveAgent meghívja az ügynököket, hogy próbálják ki ingyenes gépelési tesztünket közvetlenül a LiveAgent weboldalán.
Ha meg szeretné tekinteni az összes elérhető élő csevegési funkció listáját, és részletesebben szeretne többet megtudni róluk, tekintse meg a szolgáltatások oldalunkat.
Az élő chat gomb integrálása nem is lehetne egyszerűbb. Az egyetlen követelmény egy rövid HTML-kód másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókjából a webhelyére, és kész is. Nincs szükség további szoftverek letöltésére, de támogatott a külső szoftverekkel vagy alkalmazásokkal való integráció.
Számos online áruházat a Shopify alkalmazáson keresztül kezelnek, és a LiveAgent chat szoftvere zökkenőmentes integrációs és migrációs folyamatot szem előtt tartva lett kifejlesztetve.
A biztonsági aggályok mindig jelen vannak. Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem különbözik. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.
Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-30 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Ha meg szeretné nézni az összes rendelkezésre álló csomagunkat, tekintse meg az árképzési oldalunkat.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Fedezze fel a LiveAgent ingyenes élő chat szoftverét, amely növeli ügyfél-elégedettségét és ügynökei hatékonyságát. Próbálja ki ma, és élvezze a leggyorsabb, teljesen testreszabható chat widgetet a piacon! Csatlakozzon a vezető márkákhoz, és egyszerűen integrálja weboldalára ezt a magyar nyelvű megoldást. Kattintson most, és fokozza ügyfélszolgálatát!
Funkciókban gazdag, villámgyors élő chat a WordPress-hez
Fedezze fel a LiveAgent élő chat pluginját a WordPress-hez, amely azonnali ügyfélszolgálatot nyújt és növeli a vásárlói elégedettséget. Tapasztalja meg a leggyorsabb chat widget előnyeit, proaktív ravaszokkal és okos chat kibocsájtással. Most 14 napos ingyenes próbaverzió is elérhető bankkártya nélkül!
Alternatívákat keres élő csevegésre?
A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!
Élő chat utazási és szállásipar számára
Utazzon magasan és messze az ügyfelek sikerének szárnyán, és soha ne hagyja ki a lehetőséget, hogy a LiveAgent chat szoftverével megszerezze leendő ügyfeleit.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team