Az élő chat az ingatlanirodák számára közvetlen kommunikációt kínál az ügyfelekkel a weboldalon, csökkentve a várakozási időt és növelve az elégedettséget. Testreszabható funkciókkal és proaktív meghívókkal javítja az ügyfélszolgálatot.
A ház vagy bármely más típusú ingatlan birtoklásának vágya eredendően emberi. A lakosság többsége tanúsított ingatlanügynökségtől vagy ügynöktől vásárolta vagy fogja megvásárolni új ingatlanjait.
Ez nagyszámú értékes kilátással egyenlő. De azok a napok, amikor elegendő volt ahhoz, hogy vonzóan jelenítsék meg az ingatlanokat az ügynökség ablakán, látszólag már rég elmúltak. Természetesen erre még mindig szükség van, de a vásárlóközönség jelentős része online irányítja figyelmét.
A termékek online vásárlása nehéz lehet. A fő ok az, hogy a döntést megelőzően nem lehet a termékeket a valóságban megtekinteni.
Ez még inkább megterhelő egy ingatlanvásárlásnál. Szeretne kommunikálni, ellenőrizni minden szobát, elolvasni a szerződést, és általában az ingatlanügynök azonnal megválaszolja kérdéseit és aggályait.
A telefon erre jó módszer, de az élő csevegés kényelmesebb és eredményesebb lehetőség az online kommunikációhoz.
Készen áll arra, hogy lefektesse ügyfélszolgálati sikerének első építőelemét?
Álljunk neki a munkának.
Indítsa el az online támogatást, és biztosítson pozitív élményt az új otthonukat kereső online ügyfelek számára.
Az úgynevezett ablakos vásárlás lehetőséget kínált arra, hogy a potenciális vevő ellenőrizze az ingatlanokat egy ingatlanügynökség kijelzőin.
Az esély a figyelem felkeltésére online módon is átalakításra került. Megfigyelték, hogy a potenciális érdeklődés felkeltésére az idő 5-10 perc.
Időzített és stratégiai elhelyezésű proaktív csevegési meghívók olyan oldalakon, amelyek rutinszerűen generálnak nagy forgalmi számokat, például árképzési vagy termékoldal.
Annak ellenére, hogy az élő csevegés elsősorban a valós idejű csevegés aktív eszköze, a munkaidőn kívüli kommunikáció számára kínál szolgáltatást, vagyis a kapcsolatfelvételi űrlapokat. A többi szolgáltatáshoz hasonlóan a kapcsolattartási űrlapok is teljesen testreszabhatók.
Különböző okok miatt néha nem lehet ütemezni az ingatlan megtekintését. De a videocsevegés további funkciójával az ingatlanügynökök virtuális túrákat szervezhetnek leendő vásárlóik számára. A LiveAgent videocsevegése böngészőalapú, és mivel része az előfizetésének, a futtatásához nincs szükség további harmadik féltől származó alkalmazásra. Vagy hozzon létre, vagy válasszon egy videocsevegés gombot a galériánkból, és helyezze el a weboldalon, és valós időben élvezheti a személyes beszélgetést.
Az élő chat az ingatlanügynökök nyereségében részesülhet, mivel könnyű figyelemmel kísérni az átváltási arányt és ezért pontosan megjutalmazhatja az ügynököt.
Költséghatékonyabb módszer online segítségnyújtáshoz a leendő háztulajdonosoknak, az ügyfeleknek és a rendszeres ügyfeleknek, mint a telefonos vagy e-mailes támogatás. A lényeges különbség az, hogy az élő csevegési beszélgetések kezelése nem szükséges a nagy számban történő teljesítéshez.
Egyetlen ügynök egyszerre több beszélgetést is kezelhet. A gyors és aktuális válaszok felbecsülhetetlen időt takarítanak meg. A létfontosságú dokumentumok csatolása ötletet ad az ügyfeleknek arról, hogy az ingatlan megvásárlásához milyen jogi és pénzügyi követelmények szükségesek.
A sikeres élő csevegési interakció nem létezne képzett és hozzáértő személyzet nélkül. Ezek a pozitív vásárlói tapasztalat és végső soron a konverzió alapvető elemei.
Az online kommunikáció különbözik az ingatlanügynökök szokásos személyes interakciójától, amelyekhez a múltban hozzászoktak. Ha nagyon személyre szabott és emberi élő chat szolgáltatást szeretne nyújtani, akkor az ingatlanügynököknek külön irányelveket kell követniük.
Az ingatlanközvetítők tanácsadóként járnak el a befektetők felé ingatlankeresési útjuk során, ezért alapvető a gyakorlati képzés és az illemtan megléte.
Következésképpen képes lesz végrehajtó döntést hozni arról, hogy melyik ügynökének kell kezelnie a chat szolgáltatását. A helyzet az, hogy nem mindenki jó benne, és egyesek hajlamosabbak lehetnek a hibákra, mint mások.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Az élő chat és szolgáltatásai a többcsatornás help desk szoftverünk részei.
A natív integráció jól sikerült. Rövid HTML-kód egyszerű másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókba, és a chat gomb megjelenik az Ön vagy ügyfele webhelyén, felkészülve minden bejövő csevegési kérelemre. További előny az integráció harmadik fél szoftverével vagy alkalmazásával.
Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem kivétel. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.
Ha többet szeretne megtudni, tekintse meg a LiveAgent biztonsági adatvédelmi irányelveit.
Ha szeretne többet megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Élő chat e-kereskedelemhez és szolgáltatásokhoz
Növelje eladásait és ügyfélelégedettségét testreszabható, biztonságos élő chattel az e-kereskedelemhez! Próbálja ki a LiveAgent-et!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.