Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javíthatja a LiveAgent az utazási vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegyek mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Segítsen nagyszerű emlékeket szerezni világszerte a LiveAgenttel. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban.

Nyújtson támogatást a nap 24 órájában, a hét minden napján, úgy, hogy átfogó önkiszolgáló központokat hoz létre GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, cikkekkel és útmutatókkal.

Személyre szabott utazási ajánlások készítéséhez figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, vagy tekintse át a CRM adatait.

Használjon olyan fejlett biztonsági szolgáltatásokat, mint a hitelkártya-maszkolás és a titkosítás, hogy ügyfelei adatai mindig védettek legyenek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Valós időben oldja meg a problémákat

Mindannyian tudjuk, hogy a problémák a legrosszabbkor a legrosszabb helyen történnek. Megkönnyítheti az akadályok legyőzését, ha nagyszerű és gyors ügyfélszolgálatot biztosít az azonnali élő chat szoftver segítségével. Tegye boldoggá ügyfeleit azzal, hogy az Ön ügynökségét választották utazásukhoz!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Testreszabható ajánlatok bemutatása

Ha egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfele van, annak már nem kell problémát jelentenie. A LiveAgent használata az ügyfelek különböző kérdéseinek megválaszolásához még szórakoztató is lehet. Olyan, mintha a barátaival egyszerre csevegne a közösségi oldalakon- egyszerűnek hangzik, nem? Tegye könnyebbé az életét és boldogabbá az ügyfeleit a LiveAgent segítségével!

Maradjon kapcsolatban a nap 24 órájában

Egyes ügyfelek különleges figyelemre szorulnak, vagy éppen másik időzónában vannak. A zökkenőmentes ügyfélszolgálat biztosításához nemhogy nem kell az irodában ülnie a nap 24 órájában, hanem akár a kényelmes kanapéjáról is válaszolhat a kérdésekre. Álljon át most a csúcskategóriás helpdesk szoftverre, mely azonnal megkönnyíti munkáját – ügyfelei is megkönnyebbülhetnek!

woman on camel in Egypt-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint tudjon meg többet a help desk szoftver bevezetésének pozitív hatásairól az utazási és szállodaiparban.

Kapcsolódó cikkek ehhezUtazás Szállás
A jegy űrlap olyasmi, amit a Liveagentnél kapcsolatfelvételi űrlapnak hívunk. Beágyazott vagy felugró widgetként használható.

Jegy űrlap

Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!

Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

Számlázás kezelése

Fedezze fel a LiveAgent számlázás kezelési integrációját, amely egyszerűsíti a számlázást és automatizálja a rutinfeladatokat. Próbálja ki ingyenes próbaverziónkat, hogy időt és pénzt takarítson meg, miközben a fizetési folyamatokat egyetlen platformon kezelheti! Csatlakozzon a sikeres vállalkozásokhoz, és nyújtson kiemelkedő ügyfélszolgálatot.

A LiveAgent segít fejleszteni a SaaS-üzletét és csökkenteni tudja az ügyfelek lemorzsolódási arányát. A LiveAgent minden csatornát egyetlen megoldásba csomagol, nagyszerű áron.

Helpdesk szoftver a SaaS számára

Fejlessze SaaS vállalkozását a LiveAgent helpdesk szoftverrel, csökkentse az ügyfelek lemorzsolódását! Ingyenes próba elérhető.

A jobb támogatás érdekében több információra van szükség az ügyfelekről. Az egyik módja a vevői űrlap kitöltetése. Mi ez pontosan?

Ügyfél űrlap

A jobb támogatás érdekében több információra van szükség az ügyfelekről. Az egyik módja a vevői űrlap kitöltetése. Mi ez pontosan?

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x