Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a webhosting üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver a webhosting ipar számára

Egészítse ki a digitális világban való jelenlétét a LiveAgent segítségével és nyújtson csúcsminőségű ügyfélszolgálatot.

Csökkentse a beérkező támogatási jegyek számát egy átfogó önkiszolgáló portál biztosításával, amely elérhető a nap 24 órájában, a hét minden napján.

Védje ügyfelei adatait a legkorszerűbb biztonsági intézkedésekkel, beleértve a HTTPS-titkosítást, a DDoS-enyhítést és egyebeket.

Vonzzon új ügyfeleket és növelje az ügyfelek életre szóló értékét azáltal, hogy felejthetetlen élményeket nyújt, amelyek pozitív szóbeszédet teremtenek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Legyen mindig online & elérhető

A web hosting és a szerver karbantartása nagy figyelmet és összpontosítást igényel, akárcsak az ügyfelei. Akár egyetlen hiba is sok problémát okozhat az infrastruktúra és a siker szempontjából. Tájékoztassa ügyfeleit azonnal a valós idejű csevegés által és biztosítsa számukra a megoldást.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Csökkentse az ügyfélszolgálat leterheltségét

Kérdések, kérések, problémák, megkeresések… Ügyfeleinek mindenféle aggályai felmerülhetnek, melyeket meg kell oldania. Készítse el saját ügyfélkapuját tudásbázissal és GYIK-kal, ezzel lehetőséget adva ügyfeleinek arra, hogy önállóan keressék meg a válaszokat. Ügyfélszolgálati munkatársai így különböző helyzetekre összpontosíthatnak, valamint személyesebb segítséget nyújthatnak.

Egyesítsen több csatornát

Adjon lehetőséget ügyfeleinek, hogy bármilyen csatornán keresztül kapcsolatba léphessenek Önnel. Kezdje megoldani a problémát élő cseten keresztül munkaidőben, folytassa a jegyet este és másnap zárja le az ügyet telefonon keresztül. Minden ugyanarról a helyről – egyszerű és tiszta. Figyelje meg, hogyan növekszik a bevétele.

combine multiple channels - illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent megerősíteni az ügyfélszolgálatát és növelni ügyfeleinek elégedettségét.

Kapcsolódó cikkek ehhezWebhosting
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A LiveAgent előfizetések 9 USD/ügynök/hó áron kezdődnek, és tartalmazzák az e-mailes jegykezelést, az élő chat funkciót, a tudástárat és egyebeket. A teljes előfizetés 69 USD/ügynök/hó áron érhető el.

LiveAgent Árak

Fedezze fel a LiveAgent elérhető árazási csomagjait kis-, közép- és nagyvállalkozások számára, 14 napos ingyenes próbával!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x