Elege van az unalmas jegykezelő szoftverből? Így vagyunk ezzel mi is. A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, közösségi média említései és egyéb csatornái egyetlen univerzális postafiókba kerülnek, és a fejlett automatizálási szabályok és integrációk segítségével az ügyfélszolgálati rémálma véget ér a „Regisztráció” gomb egyszerű kattintásával.
Jegykezelő szoftver demo
00:00/03:20
A jegykezelő rendszer az ügyfelek kéréseit jegyekké alakítja, amelyek könnyen eloszthatók az ügyfélszolgálati csapat között. Ez nagymértékben javíthatja a jegykezelést, mivel az ügyfélszolgálati ügynökök egy helyről hatékonyan érhetik el és oldhatják meg az ügyfelek kérdéseit.
LiveAgent termék ismertető
00:00/02:24
A LiveAgent jegykezelő szoftver automatikusan nyomon követi és jegyekké alakítja át az ügyfelek összes problémáját. A kommunikáció minden bejövő formája jegyekké alakul a jobb kényelem és a feladatkezelés érdekében. A felhasználói felület adaptálható és intuitív.
Javítsa webhelyét, és kezdjen beszélgetéseket a látogatókkal a modern üzenetküldő szoftvernek köszönhetően. Növelje az ügyfelek hűségét a csevegési kérésekre adott gyors válaszokkal egy hatékony eszköznek köszönhetően. Tekintse meg, mit kapnak ügyfelei és ügyfélszolgálati csapatai a LiveAgent segítségével.
Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:
Tegye boldogabbá ügyfeleit, és adjon nekik több kommunikációs lehetőséget, nagyobb kényelmet és minden tekintetben nagyobb kényelmet. Tekintse meg, milyen előnyökkel jár ügyfelei, ha a LiveAgent jegyértékesítő szoftvert választja.
Csak néhány abból, amit ügyfelei kapnak:
A LiveAgent egy IT jegykezelő szoftver, amely több csatornát, például e-maileket, chateket, hívásokat és közösségi médiát egyesít, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson ügyfelei számára. De ez nem áll meg itt. A LiveAgent ügyfélportált kínál több tudásbázisú támogatással, fórumokkal, valamint vásárlói visszajelzésekkel és javaslatokkal. Fedezze fel, mit kínál szervezete számára a legfejlettebb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer.
Minden az egyben megoldás
Hibrid jegykezelés
A bejövő jegy bármely csatornáról érkezhet, valahányszor az ügyfél kapcsolatba lép a támogatással. A LiveAgent megszervezi az összes kommunikációt, így nem kell hosszas keresést végeznie. Az ügyféligényeket egyetlen ügyfélszolgálati jegyszálban tarthatja, függetlenül attól, hogy e-mailből, élő csevegésből vagy közösségi médiából érkezik.
Csapat kommunikáció
Hatékony munkafolyamat
Használja a Kész válaszokat, hogy válaszoljon a gyakran feltett kérdésekre az ügyféljegyekben, és csökkentse az ügynök válaszidejét. A help desk csapata lényegesen gyorsabban tudja megoldani a gyakori problémákat, és a kidolgozottabb ügyfélkérdésekre összpontosíthat. Maradjon arra összpontosítva, ami a figyelmet igényli.
Tudásmenedzsment
Fedezze fel, hogyan segíthet a jegykezelés az ügyfelek kérésének kezelésében, az ügyfelek megtartásának növelésében vagy az ügyfelek elégedettségének javításában
Elégítse ki az ügyfelek igényeit
Elégítse ki ügyfeleit egy jegykezelő rendszerrel, amely segíthet gyorsabb és megalapozottabb válaszokat adni. Kínáljon kényelmet ügyfelei számára, és több csatornán keresztül válaszoljon, miközben mindent rendszerezett.
80 %
a fogyasztók gyorsaságot és kényelmet várnak el Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.
ROI növelése
Az ügyfelek minden üzletben értékelik a jó ügyfélszolgálatot. Növelje bevételeit a gyorsabb és megbízható támogatással, miközben csökkenti az ügyfélszolgálati osztály költségeit egyetlen külön ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerrel.
86 %
hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.
Szerezzen hűséget
A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.
73%
Magasabb elégedettségi arány Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.
Fejlessze ügyfélszolgálati menedzsmentjét megfizethető áron. Szerezze be a megfelelő funkciókat az ügyfelekkel való interakcióhoz, és takarítson meg pénzt jegyértékesítési megoldásán.
Beszámolók
Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak – csak havi számlázás van. Teljesen átlátható árképzés, havonta csak a valós használat után számlázunk. Válassza ki a megfelelő csomagot, és kezdje el a legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.
Legnépszerűbb
Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot, és jegykezelővel szervezze meg kérdéseit
Ismerkedjen meg a jegykezelő megoldásokkal, és ismerje meg a szoftveres kötelezettségvállalásokat. Ide tartoznak az alapárak, a szoftver- vagy hardverkövetelmények, a beépített szolgáltatások, az integrációk, a támogatott ügyfélkommunikációs csatornák, és még az ügyfélszolgálati ügyfélszolgálat is. Miután minden létfontosságú információ birtokában van, megalapozott döntést hozhat arról, hogy melyik szoftver a legmegfelelőbb az Ön helyzetének.
A vállalkozása számára legmegfelelőbb jegykezelő szoftver kiválasztásával kapcsolatos leggyakoribb problémák közé tartoznak az árazási lehetőségek. A jegykezelő szoftverek ára néhány tényezőtől függ, mint például az alapvető funkciók, egyedi integrációk, a megbízhatóság és egyebek. Mindenképpen fontolja meg ezeket a lehetőségeket, és hasonlítsa össze az árszinteket, hogy biztosan megkapja a szükséges szoftvert túlfizetés nélkül.
Minden help desk szoftvernek kiváló támogatást kell nyújtania a felhasználók számára. Ezért a felhasználóbarát önkiszolgáló lehetőségek és a közvetlen kapcsolatfelvételi lehetőségek elengedhetetlenek. A LiveAgent ügyfelei e-mailben, élő chaten vagy telefonon bármikor kapcsolatba léphetnek a hét minden napján 24 órában elérhető ügyfélszolgálatunkkal. Önkiszolgálási lehetőségeket kereshet külső tudású ügyfélbázisunkban is.
Kiváló ügyfélszolgálatot biztosít olyan eszközök választékával, amelyek segítenek elérni minden fontos ügyfélcsatornát. Adja meg például ügyfelei számára azt a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel e-mailben, élő chaten, hívások útján, vagy akár közösségi médián keresztül. Az ügyfélportál és a külső tudásbázis hozzáadásával biztosíthatja, hogy ügyfelei megtalálják a számukra legmegfelelőbb lehetőséget.
Úszik a bejövő kérésekben? Minden jó jegykezelő szoftver segíthet a bővítésben, amikor csak szükséges, és segít helyet teremteni több ügyfélszolgálati ügynöknek. Ez fordítva is működik. Nyugodtan váltson alacsonyabb verzióra, amikor úgy érzi, hogy túlfizet a nem használt funkciókért.
Ügyfélszolgálati csapatának minden szükséges eszközzel rendelkeznie kell a támogatás nyújtásához. A szoftverkorlátozásoknak nem kell feltétlenül rossznak lenniük, különösen az olyan ügyfélszolgálatok esetében, amelyek nem igényelnek minden szoftvert és szolgáltatást. Fontolja meg mindazt, amire szüksége van, és válassza ki a legjobb lehetőségeket méltányos áron.
Az ügyfélszolgálati képviselőknek egységként kell működniük. Használja ki a help desk együttműködési eszközeit, ossza meg ügyfélprofiljait, és egyszerűen működjön együtt az ügyfelekkel kapcsolatos kérdésekben. Bárki jelentkezhet. A LiveAgent szükség esetén segíthet feljegyzésekkel, címkékkel, elérhetőségi adatokkal, és ügyféljegyek felosztásában, amikor szükség van rá.
Mindenkinek ajánlott, aki minden csatornán kiváló ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani A LiveAgent egy nagyszerű általános célú help desk rendszer, amely szinte bármilyen típusú ügyfélszolgálat kezelésére képes. E-mail, élő chat, call center, közösségi média és ügyfélportál támogatásával érkezik tudásbázissal. A LiveAgent emellett számos termelékenységi funkciót, elemzést, és számos natív integrációt kínál más hasznos szoftverekkel. Ezenkívül a LiveAgent ügyfélszolgálati ügynökei a hét minden napján, 24 órában elérhetők.
A LiveAgent ügyfelei között vannak olyan jól ismert cégek, mint a BMW, az O2, a Yamaha, a Slido, a Forbes, a Nascar és az Airbus.
A LiveAgent négy csomagot kínál különféle funkciókkal és hozzáféréssel a kommunikációs csatornákhoz. Válassza ki az igényeinek megfelelőt méltányos áron. Ezenkívül bármikor vásárolhat külön funkciókat a csomag frissítése nélkül.
Ingyenes 0 dollár ügynökönként/hónapIngyenes fiókunk olyan jegykezelő funkciókat kínál, amelyek jól szolgálják Önt, ha nem szeretne széleskörű ügyfélszolgálatot nyújtani.
Small 9 dollár ügynökönként/hónapLiveAgent jegykezelő amely képes kezelni az összes e-mail kommunikációt. A csomag hasznos jegykezelési funkciókkal rendelkezik, amelyek segíthetik napi tevékenységeit, valamint egy külső és belső tudásbázissal rendelkező ügyfélportállal.
Medium 29 dollár ügynökönként/hónapAdja hozzá a piac leggyorsabb élő chat widgetjét webhelye kiegészítéseként. Szerezzen be egy gyors és népszerű kommunikációs csatornát jegyvásárlása kiegészítéseként. Ezenkívül hatékony webhelykövetést és egyéb nagyszerű csevegési funkciókat is kap.
Large 49 dollár ügynökönként/hónapAll-Inclusive csomagunk mindent tartalmaz, amit a korábbi csomagokban említettünk, és korlátlan hívásfelvétellel, IVR-fákkal és videohívásokkal egészíti ki a call center funkcióit. A közösségi média többcsatornás támogatása is rendelkezésre áll, így hozzáadhatja Facebook-, Instagram-, Twitter- és Viber-fiókjait.
A LiveAgentnek több ezer ügyfele van világszerte különböző üzleti területekről és iparágakból. Az ügyfelek magánszemélyek és vállalkozások, bármilyen méretűek. A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy minden fontos ügyfélcsatornán keresztül támogatást nyújtson. A jegykezelő rendszer szoftverünk segítséget nyújt az e-mailek, élő chat, hívások, közösségi oldalak és egy tudásbázissal rendelkező ügyfélportál kezelésében. Mindent több mint 130 funkció támogat, és több mint 195 integrációt hozhat létre más szoftverekkel. A LiveAgent 24 órás ügyfélszolgálatot is kínál minden ügyfél számára.
Ingyenes 0 USD/hóAz ingyenes csomag három ügynököt tartalmaz, és jegykezelési és támogató funkciókat kínál, például SLA-kat, privát tudásbázist, súgót és mobilalkalmazásokat.
Standard 14 dollár/hóTartalmazza a fejlett jegykezelési kulcsfunkciót, a közösségi csatornákat, valamint az integrációkhoz való hozzáférést. Számos további funkcióval is rendelkezik, amelyek javítják az ügyfélszolgálati támogatást.
Professional 23 dollár/hóA professzionális csomag tartalmazza a több osztályra kiterjedő jegykezelést, a telefonálást, az időkövetést, az ügynöki keresztmunka-észlelést és egyéb értékes funkciókat, amelyek tovább javítják Zoho Desk-jét.
Enterprise 40 dollár/hóA legdrágább csomag egy élő csevegést és a Zia - mesterséges intelligencia támogatását tartalmazza. Ez a csomag tartalmazza az összes elérhető Zoho Desk funkciót, például többszintű IVR-t, egyéni funkciókat, több munkaórát és még sok mást.
MightyA Mighty csomag olyan funkciókat kínál, mint az omnichannel jegyek létrehozása, tudásbázis, migrációs segítség és SLA-kezelés.
FantasticA Fantastic csomag a Mighty csomagtól kezdve mindent kínál, plusz egy többmárkás ügyfélszolgálat, egyéni jegysorok, 24 órás e-mail-támogatás, opcionális EU-adatközpont és SLA-sértési értesítés.
EnterpriseAz előző két csomagon kívül a vállalati csomag proaktív ügynöki keresztmunkát, feladat- és eszközkezelést, éjjel-nappali e-mail- és chat-támogatást, valamint rendelkezésre állási SLA-t kínál.
Enterprise PlusAz Enterprise Plus csomag minden lehetséges funkciót kínál a korábbi csomagokhoz képest, és ügynök szkriptet, 2 TB-os melléklettárat, minden idők jelentési előzményeit, 24 órás támogatást e-mailben, csevegésen és telefonon, valamint ügyfél-sikermenedzsert ad hozzá.
Foundational support 19 € ügynökenként/hónapAz e-mail, a Facebook és a Twitter alapvető támogatását tartalmazza.
Suite team Suite growth 49€ ügynökenként/hónap 79€ ügynökenként/hónapA Suite team csomag jegykezelő rendszert és üzenetküldést kínál az interneten, a mobilon és a közösségi médiában. Ezenkívül hozzáférést kap az automatizáláshoz, munkafolyamatokhoz, akár 50 mesterséges intelligencia által vezérelt automatizált válaszhoz, egyesített ügynöki munkaterülethez, alkalmazásokhoz és integrációkhoz, valamint egyéb hasznos funkciókhoz. Az előző csomag szolgáltatásai mellett hozzáférést kap egy ügyfélkapuhoz, AI-alapú tudáskezeléshez, testreszabható jegyelrendezéshez, SLA-kezeléshez és többnyelvű támogatáshoz, többek között.
Suite professional 99€ ügynökenként/hónapA Suite professzionális csomagja tartalmazza a korábbi csomagok összes funkcióját, és hozzáadja az ügynöki készségeken alapuló beszélgetési átirányítást, közösségi fórumokat, privát beszélgetési szálakat, fejlett hangfunkciókat, testreszabható irányítópultokat és még sok mást.
Teamsupport árazásA Teamsupport árképzése árajánlat alapú csomagokat kínál, amelyek ára havi 50 dollártól kezdődik. Ezenkívül választhat az Essential, Professional és Enterprise csomagok közül, amelyek számos szolgáltatást biztosítanak a Teamsupport minden részéhez.
FreeAz ingyenes csomag tartalmazza az e-mail- és közösségi jegykezelést, a jegyeladást, a tudásbázist, a jegytrend-jelentést, az adatközpont helyét és a csapat-együttműködési funkciókat.
Growth 15 € ügynökönként/hónapEz a csomag az ingyenes csomagtól és az extra szolgáltatásoktól kezdve mindent tartalmaz. Automatizálás, keresztmunka észlelés, piactéri alkalmazások, ügyfélszolgálati jelentés, SLA és munkaidő, valamint egyéb hasznos funkciók.
Pro 49 € ügynökönként/hónapMinden a korábbi csomagoktól kezdve, egyéni jelentések és irányítópultok, bővíthető API-korlátok, CSAT felmérések, egyéni alkalmazások, többnyelvű tudásbázis, több termék és még sok más.
Enterprise 79€ ügynökönként/hónapA vállalati csomag mindent tartalmaz, amit korábban említettünk, és hozzáadja a készségalapú útválasztást, a sandboxot, az ellenőrzési naplót, az ügynökváltásokat, az IP-tartomány korlátozását, az e-mail robotot, az asszisztens robotot, az automatikus osztályozást, a cikkjavaslatot, a robo asszisztenst és még sok mást.
Starter 41 € havontaA Starter eltávolítja a márkaépítést az élő csevegésből, az értekezletek ütemezéséből, a dokumentumokból és a személyes e-mailekből. A csomag tartalmaz egy megosztott postafiókot, csapat e-maileket, jegyvezetékeket, egyszerű jegyautomatizálást, alapvető botokat, hívást, Slack integrációt, sablonokat és egyéb hasznos szolgáltatásokat.
Professional 331 € havonta öt felhasználónakA Professional csomag a help desk automatizálását, a jegyek továbbítását, a külső tudásbázist, a videotárolást, a szabványos kapcsolati pontozást, az előrejelzéseket, az ügyfél-felméréseket, az egyéni jelentéseket és még sok mást is tartalmaz.
Enterprise 1104 € havonta tíz felhasználónakAz Enterprise csomag mindent tartalmaz a korábbi csomagokból és felhasználói szerepköröket, hierarchikus csapatokat, mezőszintű engedélyeket, számított tulajdonságokat, rekord testreszabást, beszélgetési intelligencia, célokat, játékkönyveket és még sok mást ad hozzá.
Team 19 dollár felhasználónként/hónapEz a csomag tartalmazza az incidenskezelést, egy szolgáltatási portált és korlátlan számú kérelmezőt.
Business 39 dollár felhasználónként/hónapAz előző csomag szolgáltatásai mellett az üzleti terv szolgáltatáskatalógust, változáskezelést, SLA-t, csoportokat, egyéni szerepköröket, nemzetközivé tételt és valós idejű, 24 órás csevegési támogatást tartalmaz.
Professional 69 dollár felhasználónként/hónapA professzionális csomag további funkciókat ad hozzá, például egyéni mezőket és űrlapokat, fejlett automatizálást, hálózatfelderítést, szerződéskezelést, licencmegfelelőséget, ütemezett jelentéseket, API-hozzáférést és további támogatási lehetőségeket chaten, telefonon vagy e-mailen keresztül.
Enterprise 89 dollár felhasználónként/hónapAz Enterprise csomag tartalmazza az összes említett funkciót a korábbi csomagokból és hozzáadja a vizuális CMDB-t és a függőségi leképezést, a többtényezős hitelesítést, a belépési szolgáltatásokat, és felhasználónként percenként akár 1500 API-hívást.
A LiveAgent a legmodernebb rendszert kínálja, amely képes kezelni minden létfontosságú ügyfélcsatornát. Minden ügyfélcsatornát és hatékony eszközt fejlett funkciók támogatnak, amelyek segítenek gyorsan és megbízhatóan megoldani a bejövő jegyeket. Integrációinknak köszönhetően csatlakoztasson más alkalmazásokat a LiveAgenthez, és hozza létre ügynökei számára a végső ügyfélszolgálati központot. Törődünk az ügyfelek hűségével, ezért bármit megbeszélhet ügyfélszolgálati csapatunkkal a hét minden napján, 24 órában. Szerezzen hozzáférést megoldásunkhoz méltányos áron, és a legjobb ár-érték arányt kapja meg.
JegyenkéntA jegyenkénti ármodellek lehetővé teszik, hogy azért fizessen, amire szüksége van. Ez az árképzési modell ideális az alacsony számú ügyféljegyet kínáló ügyfélszolgálatokhoz. A legnagyobb hátrány az lehet, hogy az ügynökök nem motiválják a támogatást, hiszen minden kezelt jegy nagyobb összeget jelent a szolgáltatónak.
LicencenkéntA licenc árazási modellek egy vagy több felhasználó licencét is tartalmazhatják. Mindenki, aki rendelkezik vele, korlátlan ideig használhatja a szoftvert, amíg az árat kifizették. A licenc ára lehet egyösszegű vagy előfizetéses alapon.
EszközönkéntA licenc árazási modellhez hasonlóan átalányösszeget vagy előfizetési díjat fizethet, amely lehetővé teszi a jegykezelő szoftver használatát több eszközön. Az ügyfélszolgálati szolgálatban használt egyes eszközök végső összege.
ÜgynökönkéntAz ügynökalapú modell a leggyakoribb és legelőnyösebb, mivel tisztességes feltételeket biztosít. Az ár a szoftverhasználók számától függ. A szoftvert minden fizetős funkcióval használhatják, a jegykezelés vagy a futásidő által meghatározott korlátok nélkül.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Kustomer alternatíva - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent-et, a Kustomer megfizethető alternatíváját, amely kiváló jegyrendszert és többcsatornás kommunikációt kínál. Próbálja ki ingyenesen, és emelje magaslatokba ügyfélszolgálatát!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team